Lybra - Garść pytań na początek
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lip 2008, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Lybra - Garść pytań na początek
Witam - przedstawiłem się w odpowiednim wątku, ale warto także tutaj powiedzieć "Dzień dobry".
Na razie nie posiadam Lanci, ale chodzi za mną zakup Lybry w wersji SW.
Odrobiłem już lekcje, czytałem pozytywną opinię w Motorze, przeszperałem wątki na forum, ale kilka pytań pozostaje bez odpowiedzi. Jeżeli mógłbym liczyć na Wasze doświadczenie to byłbym wdzięczny za odpowiedzi:
- Lifting: Kiedy miał miejsce i co obejmował? Czy zwykły zjadacz chleba jest w stanie stwierdzić czy auto jest przed- czy po- liftongowe?
- Wnętrze: Wykończenie wnętrza w 'drewnie', w 'aluminium' w 'granicie'(?)*: jaka jest zależność? Rocznik? Wersja? Widzimisię montażysty? Nie ukrywam że 'drewno' mnie nie bierze, ale już takie 'aluminium' wygląda ciekawie.
- Komora silnika: W ogłoszeniach widuje się często auta z takim wielkim kawałem plastiku osłaniającym z góry chłodnicę, natomiast znaczna część aut jej nie ma, przy czym im młodszy rocznik, tym rzadziej ma tą osłonę. Czy brak osłony świadczy o powypadkowej przeszłości?
- Reflektory: Xenon; czy był dostępny fabrycznie? Jeżeli TAK to czy reflektory były inne, tj. soczewkowe?
- JTD 1.9 bo taki mnie interesuje: 105, 110, czy 115KM? 105 to turbo bez zmiennej geo (cf2 w Marei) , 115 ze zmienną (taki jak w Stilo), a 110 (w Marei cf3)
- Zawieszenie: przednie analogiczne do Multipli i zapewne średniotrwałe; jaki zawias jest z tyłu i jak spisuje się na polskich torach przeszkód?
- Komp pokładowy/wyświetlacz navi i radia; jakie są jego funkcje
- Sprzęgło: jego żywotność (w Bravo wytrzymało 130kkm przy 1.6; w Marei wytrzymało 115 przy 1.9 JTD) oraz żywotność dwumasówki
Uff = THX from the mountain za odpowiedzi
Na razie nie posiadam Lanci, ale chodzi za mną zakup Lybry w wersji SW.
Odrobiłem już lekcje, czytałem pozytywną opinię w Motorze, przeszperałem wątki na forum, ale kilka pytań pozostaje bez odpowiedzi. Jeżeli mógłbym liczyć na Wasze doświadczenie to byłbym wdzięczny za odpowiedzi:
- Lifting: Kiedy miał miejsce i co obejmował? Czy zwykły zjadacz chleba jest w stanie stwierdzić czy auto jest przed- czy po- liftongowe?
- Wnętrze: Wykończenie wnętrza w 'drewnie', w 'aluminium' w 'granicie'(?)*: jaka jest zależność? Rocznik? Wersja? Widzimisię montażysty? Nie ukrywam że 'drewno' mnie nie bierze, ale już takie 'aluminium' wygląda ciekawie.
- Komora silnika: W ogłoszeniach widuje się często auta z takim wielkim kawałem plastiku osłaniającym z góry chłodnicę, natomiast znaczna część aut jej nie ma, przy czym im młodszy rocznik, tym rzadziej ma tą osłonę. Czy brak osłony świadczy o powypadkowej przeszłości?
- Reflektory: Xenon; czy był dostępny fabrycznie? Jeżeli TAK to czy reflektory były inne, tj. soczewkowe?
- JTD 1.9 bo taki mnie interesuje: 105, 110, czy 115KM? 105 to turbo bez zmiennej geo (cf2 w Marei) , 115 ze zmienną (taki jak w Stilo), a 110 (w Marei cf3)
- Zawieszenie: przednie analogiczne do Multipli i zapewne średniotrwałe; jaki zawias jest z tyłu i jak spisuje się na polskich torach przeszkód?
- Komp pokładowy/wyświetlacz navi i radia; jakie są jego funkcje
- Sprzęgło: jego żywotność (w Bravo wytrzymało 130kkm przy 1.6; w Marei wytrzymało 115 przy 1.9 JTD) oraz żywotność dwumasówki
Uff = THX from the mountain za odpowiedzi
Garść pytań na początek
O ile pamietam to zawias tył to ten sam co w kappie.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Garść pytań na początek
"aluminium" w miejsce "drewna" (wszystko w cudzysłowie) pojawiło sie w wersji intensa."el_guapo" pisze:- Wnętrze: Wykończenie wnętrza w 'drewnie', w 'aluminium' w 'granicie'(?)*: jaka jest zależność? Rocznik? Wersja? Widzimisię montażysty? Nie ukrywam że 'drewno' mnie nie bierze, ale już takie 'aluminium' wygląda ciekawie.
Osłona trzyma się na cztery plattikowe śruby mocujące. bywa, że ktoś u np. mechanika "zgubi" taką osłonę. Brak o niczym nie świadczy, ale może stanowić przyczynek do zastanowienia się, czy przypadkiem auto nie było bite z przodu (a komus po naprawie nie chciało sie szukac tej osłonki). Nowe auta- wszystkie miały taką osłonę."el_guapo" pisze:- Komora silnika: W ogłoszeniach widuje się często auta z takim wielkim kawałem plastiku osłaniającym z góry chłodnicę, natomiast znaczna część aut jej nie ma, przy czym im młodszy rocznik, tym rzadziej ma tą osłonę. Czy brak osłony świadczy o powypadkowej przeszłości?
Tak, w opcji, w młodszych rocznikach."el_guapo" pisze:- Reflektory: Xenon; czy był dostępny fabrycznie?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Garść pytań na początek
Z tego co się zdążyłem zorientować żadna wersja 115 KM (1.9 JTD) nie miała tej osłony.
Garść pytań na początek
Jeśli chodzi o sprzęgło to mi padło po 176tys. w 2,4jtd trudno mi powiedzieć, czy wcześniej było wymieniane, zakładam, że nie. Navi nie działa na terenie polski nie ma map i nie będzie. Radio ma podstawowe funkcje jak to radio posiada RDS i bardzo dużo ustawień jeśli kupisz z audio BOSE to będzisz miał wzmacniacz głośnik ala subwoofer zamiast schowaka w bagażniku całość jak dla mnie bardzo łądnie gra. Z wyświetlaczem może być połączony telefon i zawsze jest komputer pokładowy który ma rózne funkcje typu zużycie żrednie, czas, odległość ile pojedzie na paliwie itp.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Garść pytań na początek
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Garść pytań na początek
Ciekawe. Sprawa do zbadania
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Garść pytań na początek
kolega Dudi ma rację wersje ze zmienną geometrią turbiny posiadają elektrozawór montowany nad chłodnicą i nie posiadały osłony takiej jak wersje bez zmiennej geometrii ponadto zawór egr jest inny
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Garść pytań na początek
I wszystko jasne...