Marcysiu,"marcysia" pisze: Lancia K 1996 2,0 Lpi/benz
na spociku chlopacy opowiadali o Waszym problemie z LPI.
Mam taka sama instalacje - co wam wtedy siadlo? Jakie byly objawy?
Marcysiu,"marcysia" pisze: Lancia K 1996 2,0 Lpi/benz
Tomku, my mamy instalacje Vialle. (taka nowa kosztuje ok. 9 tys.). Nasza instalka była oryginalnie zakładana w Holandii. Po 1,5 roku tankowania gazu w Polsce totalnie zapchała się pompa gazu która jest w zbiorniku. Samochód nie chciał jeździć na gazie: dusił się, dławił aż wreszcie w ogóle nie chciał jeździć. Nie wiedzieliśmy tego ale należy co parę tys. km robić przegląd komputerowy tej instalacji i będzie ok. Nowa pompa i elektronika kosztuje ok. 3,5-4 tys. My zdecydowaliśmy się na wariant regeneracji pompy i małą naprawę elektroniki i zapłaciliśmy ok. 2,5 tys. Ale po tej naprawie samochód w momencie przełączenia się z benz na gaz "strzelał" pod maską. Wymienili mi świece i cewko-kable (zapłonowe). Jest trochę lepiej i okazuje się że najprawdopodobniej jest jeszcze problem z układem benzynowym (nie daj Bóg z sondą lambda"tomek" pisze:Marcysiu,"marcysia" pisze: Lancia K 1996 2,0 Lpi/benz
na spociku chlopacy opowiadali o Waszym problemie z LPI.
Mam taka sama instalacje - co wam wtedy siadlo? Jakie byly objawy?
Mamy taka sama instalke"marcysia" pisze: Tomku, my mamy instalacje Vialle. (taka nowa kosztuje ok. 9 tys.).
Ale czy to samo dzieje sie przy 'wylaczonym gazie'. Jezeli tak to roziwazania szukalbym u specjalistow od Lancii a nie od Vialle."marcysia" pisze: PS2. Co myślisz o tym problemie z układem benzynowym? Problem jest wtedy gdy auto jest zimne. Po zapaleniu obroty mu spadają i gaśnie póki się nie nagrzeje. Później jest ok.
... no niestety tak"tomek" pisze:Ale czy to samo dzieje sie przy 'wylaczonym gazie'. Jezeli tak to roziwazania szukalbym u specjalistow od Lancii a nie od Vialle."marcysia" pisze: PS2. Co myślisz o tym problemie z układem benzynowym? Problem jest wtedy gdy auto jest zimne. Po zapaleniu obroty mu spadają i gaśnie póki się nie nagrzeje. Później jest ok.