Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
lagrande1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 14 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: wroclaw

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: lagrande1 » 15 lut 2008, 10:10

witam prosze o podanie mi dobrej instalacji gazowej do kappy 2.0 turbo czy ma to byc tloczkowa czy moze membranowa i czy stag 300 bedzie dobra?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 21:34 przez lagrande1, łącznie zmieniany 1 raz.
KAPPA TURBO

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: Łukasz » 15 lut 2008, 10:28

Stag 300
reduktor zavoli zeta s, kme gold
wtryski: planet jety "c" albo magic jety
Rurka miedziana tylko i wylacznie 8mm
jesli planujesz podniesc doladowanie turbiny to trzeba to zrobic na 2-ch reduktorach
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

lagrande1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 14 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: wroclaw

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: lagrande1 » 15 lut 2008, 10:57

super a jaki koszt takiego cuda ? :lol:
KAPPA TURBO

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: Przemo » 15 lut 2008, 11:05

Gaziarz mi powiedział że Magic Jet to słabe wtryskiwacze.
Moim zdaniem jeżeli chcesz pojeździć Kappa dłużej to nie wsadzaj dziadostwa do niej! Mam teraz taka sytuację że chce kupić mondeo auto cacy super wersja a instalka syf, co z tego że sekwencja. W swojej Kappie miałem instalację PRINS sam przejechałem na niej niecałe 20 tys km żadnych problemów moc taka sama jak na benzynie. Obecnie tez się dobrze sprawuje. Jeśli chcesz zapytać nowego właściciela to jest nim Floyd i myślę że tez złego słowa o niej nie powie a auto kupił w sierpniu. :)
Aaaa i Prins daje wtryskiwacze Keihina. :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 15 lut 2008, 12:42

"konkretinie" to było o tym na forum kilka razy !!
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... ile=search
magic jest to dobry wtryskiwacz, dość szybki, wydajny i precyzyjny - valtek przy magicu to gó.... ., którego się nawet nie opłaca podnieść z błota. :)

lagrande1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 14 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: wroclaw

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: lagrande1 » 15 lut 2008, 13:28

a jaki zastosowac reduktor tloczkowy czy membarnowy do tej instalacji?
KAPPA TURBO

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: Przemo » 15 lut 2008, 18:33

Jeszcze zapomniałem napisać że Prins jako jedyna instalacja posiada fabryczną listwę na 5 cylindrów a nie listwy z 6 cylindrowego i zaślepianie jednego wtryskiwacza.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Jaka najlepa konkretinie inst. do Kappy 2.0 turbo 20v 99r

Post autor: GrzesiekK » 15 lut 2008, 20:04

"Przemo" pisze:Jeszcze zapomniałem napisać że Prins jako jedyna instalacja posiada fabryczną listwę na 5 cylindrów a nie listwy z 6 cylindrowego i zaślepianie jednego wtryskiwacza.

I co to za nowość niby, dobre wtryski są w tej chwili przeważnie pojedyncze więc to żaden problem jeśli auto ma 5 garków pod maską.

Co do PRINSA to był swego czasu bardzo dobry, w tej chwili możesz złożyć "customową" instalacje wtrysku gazu o dużo większych możliwościach niż Prins i taniej - tylko trzeba wiedzieć co się chce osiągnąć, to co Prinsa ratowało to wtryski Keihin'a ale i Prins potrafi rozjechać ecu np. nowych Fordów i wtedy kaplica, jest taki problem że nawet instalator nie poprawi nic bo w sumie nie ma takiej możliwości softwarowej.

pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 19 lut 2008, 10:07

na szczęście Grzesiu nie jeździmy "nowymi fordami" - prins ma jedną zaletę którą warto brać pod uwagę przy nowych autach.
Emulacja sondy lambda podobna do instalacji lpg drugiej generacji. W kappie błąd silnika może być chwilowy, np w thesis taki błąd trzeba skasować w serwisie :), w prinsie podobno nie za dobry jest reduktor, który przy pełnym obciążeniu zalicza spadki ciśnienia, co nie jest wyjątkiem bo około 90%, reduktorów do sekwencji ma taką wadę.
jeżeli kappa to można sie zastanowić nad sekwencja polską, jeżeli thesis to tylko prins, chyba że masz w domu fiat examinera :) za darmoche.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”