delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
Witam czy wie ktoś z Was czy występowały w nuova delta silniki 1,8 8V bez wałków wyważajacych? jesli tak to jakie mialy oznaczenia kodowe,ewentualnie 2,0 8V który pasował by w miejsce 1,8 bez wymiany skrzyni.
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
czytałem o klęknietych panewkach u Ciebie, pewno stąd zmiana silnika.
silniki 1.8 8 i 16v miały wałki wyważające.
a co do 2.0 to nie wiem.
silniki 1.8 8 i 16v miały wałki wyważające.
a co do 2.0 to nie wiem.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
tak czy tak bedzie remont ale chcialbym cos bez tych przekletych wałków.... kotek... wiesz dlaczego padła panewka? bo naprawilem glowice bo wczesniej nie bylo dobrej kompreski na jednym cylindrze przefrezowalem zawory dotarłem i kompresja byla na wszystkich po 12 bar ale na nie na dlugo bo po okolo 2 tys padla panewka na korbie na ktorej wczesniej brakowalo kompreski często tak sie zdarza... juz chyba 4 raz tak mam ale 1 raz w swoim autku:(
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
Nie wiem jak w deltach czy dedrach, ale poprzednio miałem temprę 2,0 z wałkami i też trochę z nimi walczyłem, natomiast mój znajomy (mechanik zresztą) jeździł temprą 1,8 8V mówił mi, że w jego silniku nie ma wałków balansowych. Potem ten samochód rozebrał na części, jeżeli sprawa jest dla ciebie b. ważna, jutro przedzwonię do niego i się dowiem czy przypadkiem nie ma tego silnika jeszcze.
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
Z tego co wyczytałem cała rodzina silników 8XX zarówno 8v jak i 16v ma wałki wyrównoważające

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
Zabawne, ale u mnie również padła panewka i przed tym nie palił na jeden gar. No i mechanicy i Szlifierze stwierdzili że miałem taki nagar że zapchało smarowanie. No a wcześniej jeździła kobieta i jak kupiłem to był straszny muł. Dlatego nie oszczędzajmy za bardzo naszych aut, bo i tak nie wyjdzie to na lepsze. A jeżeli silnik można kręcić do 7000 obr., to takie pykanie do 2000 i zmiana biegu to moim zdaniem głupota, a nie oszczędność. Ludzie tak jeżdżący- APELUJĘ- To nie Autosany 

Delta Nuova 1,8 8V 94r.
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
to dlatego ze panewka inaczej sie uklada jak dlugo pracuje z malym obciazeniem i jak dostanie obciazenia znowu musi sie dostasowac a tego juz nie potrafi:)
Bolek bede wdzieczny za info interesuje mnie kpl dół silnika 1,8 bez wałkow ale takiego oryginalnie bez wałków:) nie z ucietymi::)
Bolek bede wdzieczny za info interesuje mnie kpl dół silnika 1,8 bez wałkow ale takiego oryginalnie bez wałków:) nie z ucietymi::)
Lancia lybra 1,8 x2 lancia delta 1,8 fiat ritmo 75 IE fiat ritmo 105TC fiat ritmo 130 TC
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
bloki bez wałków miały chyba fiaty regta / ritmo (np 2000TC) i lancia delta I
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające
właśnie dzwoniłem i dowiedziałem się, że ten znajomy ma jeszcze właśnie dół od tego silnika, jest bez wałków oryginalnie i może sie go pozbyć za symboliczne pieniądze. Więcej danych leci na priv."tc130" pisze: Bolek bede wdzieczny za info interesuje mnie kpl dół silnika 1,8 bez wałkow ale takiego oryginalnie bez wałków:) nie z ucietymi::)