Dedra - korbowody w 2.0t 8V

Awatar użytkownika
angel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin/London

Dedra - korbowody w 2.0t 8V

Post autor: angel » 03 sty 2008, 16:01

Zakupilem nowe korby do silnika 2.0 8V Turbo ( Dedra `93r.), ale okazalo sie ze nie pasuja do nich panewki tzn. blokada na korbie jest po drugiej stronie niz maja panewki ( stare panewki tez nie pasuja)
Nadmienie ze korby sa identyczne jak te stare ktore sie nadaja jedynie do smietnika.

Powiedzcie co tu poradzic?? Dzwonilem do goscia ktory mi sprzedal korby i zaklinal sie ze byly wyjete z lanci 2.0 8V Turbo...


Ja juz nic tu nie rozumiem...
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...

Tel. 504-388-884

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Dedra - korbowody

Post autor: kretekpodnietek » 03 sty 2008, 16:11

mógłbyś zamieśić zdjęcie, bo średnio łapie o co biega.

chodzi o przesunięcie zamka (blokady) względem boku korbowodu?
panewka nie pasuje w żadnej z możliwych kombinacji?

pamiętaj że zamek do zamka :D

jeżeli nie pasuje to widocznie korbowód z czego innego jest, wymiary ma takie same?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Korbowody-pytanie...

Post autor: prezesjm » 03 sty 2008, 17:10

"angel" pisze: Powiedzcie co tu poradzic?? Dzwonilem do goscia ktory mi sprzedal korby i zaklinal sie ze byly wyjete z lanci 2.0 8V Turbo...


Ja juz nic tu nie rozumiem...
Kupić dobre (pasujące) panewki. W zależności od rocznika i rodzaju silnika były montowane różne korby, m.in. takie właśnie z odwróconym zamkiem.

Awatar użytkownika
angel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin/London

Dedra - korbowody

Post autor: angel » 03 sty 2008, 17:27

dzieki chlopaki.... tak wlasnie myslalem ale nie chcialo mi sie wierzyc zeby lancia wymyslila taki dziwny patent ze zamek moze wystepowac po roznych stronach....

wszystko bylo by ok gdybym panewki dobieral po nr. silnika, ale tu musialem zakupic nowy wal i korby.. i nr silnika na nic mi sie juz nie przydadza....


Dowiedzialem sie ze takie korby wystepowaly do roku 90.... czyli tak sobie mysle ze musza pochodzic z delty ( kanciasta buda)

Wymiary korbowodow sa takie same co stare korby... w tej kwestii sa identico, tylko roznial sie tym zamkiem na panewke.
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...

Tel. 504-388-884

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra - korbowody

Post autor: Bany » 04 sty 2008, 16:43

Pierwsze korby miały zamki z innej strony żeby gamonie nie zakładali panewek od atmosfery,ale za to panewki wystepowały na wiecej szlifów.

Awatar użytkownika
angel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin/London

Dedra - korbowody

Post autor: angel » 04 sty 2008, 18:21

o szlify to najmniejsza sprawa poniewaz ja potrzebowalem nominalnych.... Ale na szczescie znalazlem te panewki... Juz sie balem ze bede mial silnik do wyzucenia... a juz wsadzilem w motorek 4 tys pln... Jak robic to robic na powaznie... Ja przynajmniej tak podchodze do tematu czesci do auta....
Tuning niezna Litosci
DEDRA 2.0T 0-100km/h= 6.6sec
1.4mili= 15.05sec
G-tech sprawdzony, Miny innych posiadaczy aut= BEZCENNE
Lancia- pozostały wspomnienia...

Tel. 504-388-884

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra - korbowody

Post autor: Bany » 04 sty 2008, 22:35

Tylko pamiętaj że i główne panewki do turba są inne,
śruby od korbowodów jak są niepewne to też wymień.
dokręcanie korby 25Nm+50,główne 20Nm+90.
Ale momenty sprawdź jeszcze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”