Stag 50 - koniecznosc gaszenia

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
o-w-c-a
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 25 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow

Stag 50 - koniecznosc gaszenia

Post autor: o-w-c-a » 27 gru 2007, 0:23

Witam.

Mam pytanie w tamacie samochodu mojego znajomego.

Co prawda ma on samochod troche inny niz tutaj poruszane (Jeepa z silnikiem 4.0L) ale pytam tutaj bo wspolnie z Wasza pomoca zakladalem gazu u siebie w aucie i wiele udalo mi sie info tutaj uzyskac :).

Ogolnie samochod zawsze zapala na benzynie i jak zlapie temperature to po dodaniu gazu i wzroscie obrotow przechodzi na gaz - jednak nigdy nie przechodzi czysto - na postoju potrafi zgasnac albo mocno nierowno chodzi i byc slabym, a trakcie jazdy przejdzie i jedzie dowolny dystans ale jest wspomnianie slaby i cos go muli-pomaga tylko zgaszenie silnika na chwile.

Jak wspomnialem na postoju jak przejdzie na gaz to chodzi ale dosc nierowno i bedzie tak caly czas do chwili zgaszenia auta na chwile. Zgasi sie samochod, odpali od nowa i chodzi juz elegancko na gazie. Tak samo jest jak auto jedzie-przejdzie na gaz i sie muli i bedzie sie mulil tak dlugo az sie nie zgasi, zatrzyma sie na swiatlach zgasi sie go na moment i juz bedzie jechal ok.

Problem jest dosc uciazliwy wiec jak ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem prosze o rady.

Z gory dzieki za pomocne info
Pozdrawiam
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy :)

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Stag 50 - koniecznosc gaszenia

Post autor: kretekpodnietek » 27 gru 2007, 17:24

Moim zdaniem to moze być zwalony przekaźnik od wyłączania beznzyny, może wtedy jak nierówno chodzi dostaje benzyne i gaz razem?

jak włączysz gaz spróbuj ściągnać zasilanie z elektrozaworu reduktora, jak będzie dalej chodził to znaczy że przekaźnik w sterowniku zepsuty.

ale znowu to nie pasuje, bo jak go zgasi i zapala drugi raz, to znowu przełącza sie z benzyny na gaz. i wtedy działa.

ale spróbuj odłączyć reduktor, albo bezpiecznik od pompy od paliwa.
będziesz miał pewność.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”