Witam.
Mam pytanie w tamacie samochodu mojego znajomego.
Co prawda ma on samochod troche inny niz tutaj poruszane (Jeepa z silnikiem 4.0L) ale pytam tutaj bo wspolnie z Wasza pomoca zakladalem gazu u siebie w aucie i wiele udalo mi sie info tutaj uzyskac .
Ogolnie samochod zawsze zapala na benzynie i jak zlapie temperature to po dodaniu gazu i wzroscie obrotow przechodzi na gaz - jednak nigdy nie przechodzi czysto - na postoju potrafi zgasnac albo mocno nierowno chodzi i byc slabym, a trakcie jazdy przejdzie i jedzie dowolny dystans ale jest wspomnianie slaby i cos go muli-pomaga tylko zgaszenie silnika na chwile.
Jak wspomnialem na postoju jak przejdzie na gaz to chodzi ale dosc nierowno i bedzie tak caly czas do chwili zgaszenia auta na chwile. Zgasi sie samochod, odpali od nowa i chodzi juz elegancko na gazie. Tak samo jest jak auto jedzie-przejdzie na gaz i sie muli i bedzie sie mulil tak dlugo az sie nie zgasi, zatrzyma sie na swiatlach zgasi sie go na moment i juz bedzie jechal ok.
Problem jest dosc uciazliwy wiec jak ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem prosze o rady.
Z gory dzieki za pomocne info
Pozdrawiam
Stag 50 - koniecznosc gaszenia
Stag 50 - koniecznosc gaszenia
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Stag 50 - koniecznosc gaszenia
Moim zdaniem to moze być zwalony przekaźnik od wyłączania beznzyny, może wtedy jak nierówno chodzi dostaje benzyne i gaz razem?
jak włączysz gaz spróbuj ściągnać zasilanie z elektrozaworu reduktora, jak będzie dalej chodził to znaczy że przekaźnik w sterowniku zepsuty.
ale znowu to nie pasuje, bo jak go zgasi i zapala drugi raz, to znowu przełącza sie z benzyny na gaz. i wtedy działa.
ale spróbuj odłączyć reduktor, albo bezpiecznik od pompy od paliwa.
będziesz miał pewność.
jak włączysz gaz spróbuj ściągnać zasilanie z elektrozaworu reduktora, jak będzie dalej chodził to znaczy że przekaźnik w sterowniku zepsuty.
ale znowu to nie pasuje, bo jak go zgasi i zapala drugi raz, to znowu przełącza sie z benzyny na gaz. i wtedy działa.
ale spróbuj odłączyć reduktor, albo bezpiecznik od pompy od paliwa.
będziesz miał pewność.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz