THEMA - Poszarpywanie

Komandoo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Skierniewice

THEMA - Poszarpywanie

Post autor: Komandoo » 30 lis 2007, 10:29

Witam.

Posiadam Lancie Thema 2.0 16V LE. Czytałem na forum że przy poszarpywaniu, pomaga restart komputera lecz w moim przypadku to nie skutkuje.

Wymienione zostały następujące części:
  • sonda
    przepływomierz
Niestety te wymiany nic nie pomogły :( Może ktoś mi pomoże w naprawie Lancii ?:)

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

THEMA - Poszarpywanie

Post autor: prezesjm » 30 lis 2007, 10:36

Musisz napisać więcej który model, rocznik, silnik Vis czy bez. Różnice są dość istotne.

Awatar użytkownika
Jeremy McFee
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 665
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

THEMA - Poszarpywanie

Post autor: Jeremy McFee » 30 lis 2007, 10:42

1. Uszczelnic wydech
2. Sprawdzić pompę paliwa
3. Przejrzeć rozrząd (może być "lekko kiwnięte" koło foniczne)
4. Wymienić świece, ew. kable wysokiego napięcia
5. Posprawdzać styki na wiązkach
6. Jeśli jest VIS - to może mieć jakieś nieszczelności w dolocie (mechanicy nazywają to "zasysaniem lewego powietrza".

Może wystąpić kilka z tych przyczyn na raz :-)

Kupa roboty - ale tak to już jest z Lancią - usterka jest do usunięcia - niestety, kosztem mnóstwa często niepotrzebnej roboty i *** serca.
J. McFee

Komandoo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Skierniewice

THEMA - Poszarpywanie

Post autor: Komandoo » 30 lis 2007, 10:45

Silnik Vis
Rocznik: 1991
Model: 2.0 (wg. dowodu rejestracyjnego)

Komandoo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Skierniewice

THEMA - Poszarpywanie

Post autor: Komandoo » 30 lis 2007, 13:13

4. Wymienić świece, ew. kable wysokiego napięcia
Dwa gniazda świec były wymieniane, świece i przewody wysokiego napięcia też były wymieniane.


Szarpie na I i II biegu jak samochód jest na niskich obrotach. Po przekroczeniu 2,5 - 3,0 tys obrotów i wrzuceniu na wyższy bieg chodzi dobrze.

Prędkościomierz wariuje na zimnym zalapeniu silnika, po rozgrzaniu jest wszystko dobrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”