thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bialystok
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Witam wszystkich klubowiczow.Mam duzy klopot z silnikiem, jest do wymiany uszczelka pod glowica tylko niewiem pod ktora, bo spaliny dostaja sie do ukladu chlodzenia.Moze ktos zna sposob jak to zlokalizowac.Pozdrawiam.
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Naprawde to kłopot V6 ,jezeli silnik jeszcze chodzi równo i jest wydmuchana uszczelka to pozostaje oglądać świece i może jedna z nich albo dwie bedą ciemne (zalane) wtedy wiesz którą głowice ściągać.
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Jak tam z uszczeleczką?
wymieniłeś jedną czy obie?
Gdzie można kupić uszczelki i czy pasują np. od alfy 164 3,0V6 12V
i jak diagnozowałeś?
Podejrzewam że moja lucynka popierduje sobie do układu chłodzenia bo mi wywala płyn z chłodnicy przez zbiornik wyrównawczy.
wymieniłeś jedną czy obie?
Gdzie można kupić uszczelki i czy pasują np. od alfy 164 3,0V6 12V
i jak diagnozowałeś?
Podejrzewam że moja lucynka popierduje sobie do układu chłodzenia bo mi wywala płyn z chłodnicy przez zbiornik wyrównawczy.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
- kmito
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Włocławek
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Myślę, że jeżeli zwalać jedną to drugą też. Regeneracja: szlif głowicy i gniazd zaworowych plus nowe uszczelniacze i masz silniczek prawie nówka sztuka. A koszty nie dużo większe. Masz wtedy pewność, że za chwilę drugiej nie zacznie Ci wydmuchiwać.
Pozdrawiam i powodzenia.
Pozdrawiam i powodzenia.
Lancia Y 1.2 ECVT
Alfa 166 3.0 V6
Alfa 166 3.0 V6
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
mam sprzęgło do roboty i chyba wywalę przy okazji cały silnik.
Znalazłem komplet uszczelek góry silnika (na walki, zawory,kolektory, klawiatury i pod głowice) za 275 złociszów więc wymienię całość. Dotarcie gniazd zaworowych też nie zaszkodzi a przy okazji oblukam cylindry.
Oleju mi dużo nie bierze -wywala przez źle założony uszczelniacz wału korbowego -mechanik, który mi w 2005 roku robił sprzęgło spier...lił robotę
Powinno być wtedy planowane koło zamachowe ale uparł się że będzie OK
-oryginal przelatal 176kkm a po naprawie 45kkm i znowu jest do wymiany.
Po wymianie już nie dało się pisnąć kapciami (miała się tarcza dotrzeć)
Nogi z d... mu powyrywam jezeli będę drugi raz wymieniać docisk.
Znalazłem komplet uszczelek góry silnika (na walki, zawory,kolektory, klawiatury i pod głowice) za 275 złociszów więc wymienię całość. Dotarcie gniazd zaworowych też nie zaszkodzi a przy okazji oblukam cylindry.
Oleju mi dużo nie bierze -wywala przez źle założony uszczelniacz wału korbowego -mechanik, który mi w 2005 roku robił sprzęgło spier...lił robotę
Powinno być wtedy planowane koło zamachowe ale uparł się że będzie OK
-oryginal przelatal 176kkm a po naprawie 45kkm i znowu jest do wymiany.
Po wymianie już nie dało się pisnąć kapciami (miała się tarcza dotrzeć)
Nogi z d... mu powyrywam jezeli będę drugi raz wymieniać docisk.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
....
lancia1969 podobno jesteś mechanikiem, proszę o wypowiedz na temat głowicy, której podobno jeżeli nie jest skrzywiona, można nie planować, byle dociągnąć kluczem dynamometrycznym ją od nowa po przebiegu 200 - 300 km, oczywiście nie pałując bezmyślnie silnika.
Bo i jaki jest sens planowania głowicy jeżeli nie można planować bloku silnika do którego jest przykręcona głowica.
Na takie dociąganie jechałem do Chojnackiego jak mi przerobił malucha na 35 KM
Bo i jaki jest sens planowania głowicy jeżeli nie można planować bloku silnika do którego jest przykręcona głowica.
Na takie dociąganie jechałem do Chojnackiego jak mi przerobił malucha na 35 KM
Re: ....
jeżeli glowica nie jest skrzywiona (można ją sprawdzić liniałem krawędziowym przykładając i patrząc pod światło) to można ją śmiało zakładać."larry123" pisze:lancia1969 podobno jesteś mechanikiem, proszę o wypowiedz na temat głowicy, której podobno jeżeli nie jest skrzywiona, można nie planować, byle dociągnąć kluczem dynamometrycznym ją od nowa po przebiegu 200 - 300 km, oczywiście nie pałując bezmyślnie silnika.
Na takie dociąganie jechałem do Chojnackiego jak mi przerobił malucha na 35 KM
Jeżeli masz pokrętło dynamometryczne i prawidłowo dokręcisz głowicę to nie ma żadnej potrzeby "dociągania" to już nie jak w maluchu który był wiatrowcem a przy chłodzeniu cieczą są mniejsze zmiany temperatury i odkształcenia cieplne więc dociąganie nie ma sensu.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Witam, mam kilka pytań:
czy wyciągał ktoś motorek z themci 3,0V6, Wylezie ze skrzynką czy trzeba ciągnąć osobno?
Zacząłem wyjmować skrzynkę (sprzęgło PSJ) i przeszkadza mi obudowa mechanizmu różnicowego -trzeba unieść trochę silnik.
Jak się zdejmuje VISCODRIVE'a?
Czy wejdzie później silnik ze skrzynką czy trzeba montować juz w samochodzie?
czy wyciągał ktoś motorek z themci 3,0V6, Wylezie ze skrzynką czy trzeba ciągnąć osobno?
Zacząłem wyjmować skrzynkę (sprzęgło PSJ) i przeszkadza mi obudowa mechanizmu różnicowego -trzeba unieść trochę silnik.
Jak się zdejmuje VISCODRIVE'a?
Czy wejdzie później silnik ze skrzynką czy trzeba montować juz w samochodzie?
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 15 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Wyciągałem silnik z THEMY S.W 3.0 V6 i nie wyszedł ze skrzynią. Wygodniej jest ją zrzucić i wyciągac silnik osobno. Z wkładaniem ta sama historia."Jacek" pisze:Witam, mam kilka pytań:
czy wyciągał ktoś motorek z themci 3,0V6, Wylezie ze skrzynką czy trzeba ciągnąć osobno?
Zacząłem wyjmować skrzynkę (sprzęgło PSJ) i przeszkadza mi obudowa mechanizmu różnicowego -trzeba unieść trochę silnik.
Jak się zdejmuje VISCODRIVE'a?
Czy wejdzie później silnik ze skrzynką czy trzeba montować juz w samochodzie?
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Jak nie wejdzie ze skrzynią to się zastrzelę
Wczoraj skończyłem rozkawałkowanie silnika i wyjąłem go bez głowic i skrzynki.
Miałem nadzieję że uda się go wpuścić ze skrzynią. Wyjmę przedni pas, półkę akumulatora i spróbuję odchylić zespół ABS-u. Ale to za jakieś dwa tygodnie -teraz na tapetę idzie koło zamachowe, sprzęgło i głowice do przeglądu.
Silnik po 225 kkm ma cylindry jedynie lekko wybłyszczone bez żadnych progów więc jeszcze polata że ho-ho
Wczoraj skończyłem rozkawałkowanie silnika i wyjąłem go bez głowic i skrzynki.
Miałem nadzieję że uda się go wpuścić ze skrzynią. Wyjmę przedni pas, półkę akumulatora i spróbuję odchylić zespół ABS-u. Ale to za jakieś dwa tygodnie -teraz na tapetę idzie koło zamachowe, sprzęgło i głowice do przeglądu.
Silnik po 225 kkm ma cylindry jedynie lekko wybłyszczone bez żadnych progów więc jeszcze polata że ho-ho
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
mechanicy, których znam, zalecają raczej dociągnięcie głowicy po 100km. co za różnica, czy wodny, czy powietrzny silnik. naprężenia to naprężenia. prosta mechanika
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
thema - uszczelka pod głowicą w v6 3.0
Nie ma problemu. Na razie walczę ze sprzęgłem: tarczy NIET -kupiłem okładziny za 52 PLN i u mienia jest probliema????????
Jaka powinna być odległość między ogranicznikiem (języczkiem na docisku a korpusem docisku) gdy tarcza jest nowa?
HELP ME!
bo w poniedziałek przetaczam koło zamachowe.
Jaka powinna być odległość między ogranicznikiem (języczkiem na docisku a korpusem docisku) gdy tarcza jest nowa?
HELP ME!
bo w poniedziałek przetaczam koło zamachowe.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6