Dedra - zalanie preparatem motor life, wrażenia

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Motor Life

Post autor: pawcio1 » 10 paź 2007, 23:34

"maki" pisze:
"pawcio1" pisze:
"maki" pisze:
"aro" pisze:Teraz mam 100% pewnosc, że zalanie skrzyni Motorlifem pomogło i to bardzo. Po ok. dwóch miesiącach jeżdżenia moge stwierdzic i nie tylko ja, że skrzynia teraz chodzi jak mażenie : yesyes : leciutko, bez żadnych zgrzytów. (przypominam że skrzyni jeszcze nie rozbierałem, ani nie dokonywałem żadnych innych napraw)
a mozesz powiedziec gdzie kupiles?? no i za jaka cene? bo na allegro ceny motor-life sa nizsze o ok.25 zl niz w innych sklepach internetowych... i nie wiem czy sens jest placic wiecej, no ale czy na allegro maja ten sam produkt... zdjecia identyczne, no ale czy dzialanie tez takie samo...

pozdrawiam
Ja kupiłem na Allegro i wszystko było w porządku,(jeśli kupisz u sprawdzonego allegrowicza to raczej nie powinno być problemów) działanie,pozytywne oczywiście, całkowicie potwierdzone!Miałem drobne problemy z synchronizatorem trzeciego biegu i zalałem skrzynie aby go sprawdzić?!Musze powiedzieć że jestem bardzo zaskoczony,bo chaczenie które się pojawiało zostało radykalnie zminimalizowane,a biegi wchodzą precyzyjniej i delikatniej!Zalany Motorlifem silnik chodzi ciszej i jakby...ale to może subiektywne odczucie... osiąga jakby większą moc i szybciej przyspiesza i wkręca sie na obroty! :P
a ktora wersje opakowania mieliscie?? bo sa takie(na allegro czywiscie, bo w sklepach nie pytalem)

numer 1

numer 2

do mnie jakos bardziej ta druga wersja przemawia, i to nie ze wzgledu na wosk :wink:

pozdrawiam
NR.2 :wink:
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

Motor Life

Post autor: maki » 10 paź 2007, 23:46

przeczucie mnie nie mylilo :D

a jeszcze chwile pomecze... mozna go dolac juz po wymianie oleju?? czy trzeba wlac do starego i pozniej go wymienic... bo wymienilem ze 3 miesiace temu, i jakos tak szkoda go juz wylewac... a odpowiedzi nie moge nigdzie znalezc.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Motor Life

Post autor: pawcio1 » 11 paź 2007, 12:39

"maki" pisze:przeczucie mnie nie mylilo :D

a jeszcze chwile pomecze... mozna go dolac juz po wymianie oleju?? czy trzeba wlac do starego i pozniej go wymienic... bo wymienilem ze 3 miesiace temu, i jakos tak szkoda go juz wylewac... a odpowiedzi nie moge nigdzie znalezc.

pozdrawiam
Można go dolewać do już trochę zużytych olejów,ale skoro u Ciebie wymieniany był niedawno to po co wymieniać....śmiało dolewaj i czekaj na efekty! :wink:
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

Motor Life

Post autor: maki » 11 paź 2007, 14:45

"pawcio1" pisze:
"maki" pisze:przeczucie mnie nie mylilo :D

a jeszcze chwile pomecze... mozna go dolac juz po wymianie oleju?? czy trzeba wlac do starego i pozniej go wymienic... bo wymienilem ze 3 miesiace temu, i jakos tak szkoda go juz wylewac... a odpowiedzi nie moge nigdzie znalezc.

pozdrawiam
Można go dolewać do już trochę zużytych olejów,ale skoro u Ciebie wymieniany był niedawno to po co wymieniać....śmiało dolewaj i czekaj na efekty! :wink:
tak tez zrobie 8)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Prometeo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 203
Rejestracja: 03 sty 2007, 0:00
Skype: Wieslaw305
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Motor Life

Post autor: Prometeo » 11 paź 2007, 15:21

Chyba też go zastosuję do skrzyni biegów.
pozdrawiam
Lancia delta II 1,6 16V, 99r.
Prometeo, Gdynia, kom. 792 065029
http://www.prometeo-italia.pl

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5140
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Motor Life

Post autor: Bichoń » 14 paź 2007, 20:07

Pytalem sie o to mojego znajomego mechanika, ktory juz od przyszlego tygodnia wezmie lancie pod swoje skrzydla. Powiedzial mi, ze takie preparaty sa dobre na przekladnie zebate, bo zmniejszaja na nich luzy co ogolnie wychodzi na plus. Niestety zmniejszaja tez luzy na lozyskach, co na poczatku nie jest zauwazalne, ale po kilku tysiacach kilometrow moze im powaznie zaszkodzic, do rozwalenia koronki wlacznie.
Jest to wiec niezly preparat do wlania przed sprzedaza samochodu, ale jezeli ktos chce tym samochodem jezdzic dlugo i duzo, to warto przemyslec wszystkie za i przeciw.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Motor Life

Post autor: aro » 15 paź 2007, 17:19

Z tymi łożyskami to ja bym polemizował :wink: Zauważyłem jedno, że do sprzętu ciężkiego na kopalni leją tego obfite ilości (tylko, że to co tam leją to nazywa sie jakos Ceramizer, czy Ceramix), szczególnie do wszelkich maści przekładni zębatych, a dodawane jest to przy każdej wymianie olejów. Pragnę tu zauwazyc fakt, iż sprzęt ten co tam jest to pracuje ekstremalnie cięzkich warunkachi niejednokrotnie cena tych maszyn może przyprawiac o zawrót głowy...

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6903
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Motor Life

Post autor: wujekp » 15 paź 2007, 18:34

Mbie tylko zastanawia jedno. Skoro to takie dobre, to czemu "znani" producenci olejów nie produkują jakichś wersji z tym dodatkiem od razu?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Motor Life

Post autor: grzole » 15 paź 2007, 21:31

"wujekp" pisze:Mbie tylko zastanawia jedno. Skoro to takie dobre, to czemu "znani" producenci olejów nie produkują jakichś wersji z tym dodatkiem od razu?
A czemu ocynk na nadwoziu stosowany już w latach 60-tych zyskał powszechność zastosowania dopiero po 30 latach?
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6903
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Motor Life

Post autor: wujekp » 16 paź 2007, 6:48

"grzole" pisze:A czemu ocynk na nadwoziu stosowany już w latach 60-tych zyskał powszechność zastosowania dopiero po 30 latach?
Pewnie ze względu na koszty. Ale w przypadku oleju jest trochę inna sytuacja - możesz wprowadzić dodatkowy produkt, zawierający ten dodatek i zaśpiewać za to więcej. Wprowadza się specjalne "sportowe" oleje, więc czemu nie taki jeśli to takie dobre?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”