Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Siemka mam chyba problem z kolejnym już pierburgiem gdyż auto ma skoki doładowania i ładuje max tylko 0,8 bara. Chciałbym zakupić ręczny regulator doładowania i wskaźnik ciśnienia doładowania i zamontować to zamiast orginalnego rozwiązania. Co myślicie na ten temat ?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Miałem tak w 16vt - działało jak złoto.
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Jeżeli doładowanie ci skacze to pytanie czemu, czy przypadkiem nie masz noviteca na pokładzie?
Generalnie mbc można dawać jak jest program, np ustawić na 1 bar. tak by to co jest powyżej regulował pierburg.
Czy próbowałeś pierburga o którym pisałem jako zamienniku oryginalnego? U mnie chodzi jak złoto. Ewentualnie załóż solenoid MAC-220zł.
Generalnie mbc można dawać jak jest program, np ustawić na 1 bar. tak by to co jest powyżej regulował pierburg.
Czy próbowałeś pierburga o którym pisałem jako zamienniku oryginalnego? U mnie chodzi jak złoto. Ewentualnie załóż solenoid MAC-220zł.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Noviteca raczej nie mam komp oryginał. Pierburga zmieniałem już dwa razy. Topcio i jak to jeździło ? Nie wywalało błędu dlatego, że pierburg podpięty ? I tak w przyszłości myślę o gtecu. Pytanie. Wywalam całkowicie pierburga i wkładam w to miejsce mbc i tyle tak ? Jeszcze jedno pytanie. Po podpięciu pod fiatecuscan wywala mi bład Parametr FRA i integrator sondy lambda. Po podpięciu pod profesjonalny komputer GUTMANN nie pokazuje żadnego błędu a wszystkie parametry są ok. Któremu komputerowi wierzyć ?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
momo1234/momo11 pisze: Topcio i jak to jeździło ?
Super, miałem ustawione o ile pamiętam 1,1 .
Elektrycznie był podpięty aby nie było błędów.momo1234/momo11 pisze:Nie wywalało błędu dlatego, że pierburg odpięty ?
Nie. Patrz wyżej. Pierburg zostaje na wiązce elektrycznej a podciśnienia przekładasz do MBC. Bezwzględnie konieczna jest regulacja MBC wg wskaźnika.momo1234/momo11 pisze:Wywalam całkowicie pierburga i wkładam w to miejsce mbc i tyle tak ?
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Była poprawa jakaś względem oryginalnego rozwiązania ? Lepiej jechało czy gorzej ?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Tak, przestało skakać doładowanie
- też miałem uszkodzonego pierburga.

- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
Czyli taki zestaw będzie okej ?
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 17:30 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Linki Allegro niedopuszczalne w dziale technicznym!
Powód: Linki Allegro niedopuszczalne w dziale technicznym!
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
I narysuje mi ktoś albo powie jak to powinno być podłączone ? Bo nie mam pojęcia ;/

Tak to ma wyglądać ?

Tak to ma wyglądać ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 665
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
CZE ...momo1234/momo11 pisze:Noviteca raczej nie mam komp oryginał ... I tak w przyszłości myślę o gtecu ...
Nie pchaj się w Novitec-a ani też w Gtec-a ... one NIE SĄ napisane pod Kappę 2,0T20V ... po prostu inny samochów: nie ta masa (ciężar), nie te przełożenia w skrzyni biegów itp. ... jeśli chcesz uszkodzić motor wskutek przegrzania, to oczywiście ci wolno ... twoje auto i twoja wola ... pod to auto potrzeba napisać program indywidualny ... ja cały czas za tym się rozglądam


A tu masz link do poczytania ("sedno" sprawy na samym dole strony):

Pozdrawiam
PS1. Jak tak bardzo "pragniesz" tego Gtec-a to Ci mogę go "opchnąć" za bardzo symboliczną wartość ...



PS2. U mnie w K2,0T20V oryginalny pierburg zastąpiłem tym, który kolega intous wskazał, a oryginalny Bosch-owski zawód DV wymieniłem na ProPerfect-a