Witam mam mały problem:
moja Lybra na zagrzanym silniku utrzymuje obroty 1500-1750rpm (bez znaczenia gaz czy benzyna).
Dopiero jak zatrzymam auto to po 20-30 sek. obroty spadają do poziomu 750-900 (przy włączonej klimatyzacji). Co może być przyczyną takiego zachowania?
Lybra 2000 SW 1.8 lpg
Lybra SW 1.8 2000r Pb+lpg
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 18:35
- Imię: Dzidek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Lukasz TED
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sty 2018, 17:33
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Lybra SW 1.8 2000r Pb+lpg
Witam.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka i ciężko jednoznacznie postawić zdalną diagnozę.
Pierwsze co przychodzi na myśl to lewe powietrze przy kolektorze ssącym lub przepustnica + silniczek krokowy (można próbować wyczyścić najlepiej po demontażu, następnie odłączyć minusową klemę akumulatora na co najmniej 15 minut), a może czujnik temperatury płynu chłodniczego (a dokładnie jego część odpowiedzialna za sygnał temperatury przekazywany sterownikowi silnika która zaniża temperaturę - do zweryfikowania poprzez komputer diagnostyczny).
W razie czego służę pomocą w Lubinie
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka i ciężko jednoznacznie postawić zdalną diagnozę.
Pierwsze co przychodzi na myśl to lewe powietrze przy kolektorze ssącym lub przepustnica + silniczek krokowy (można próbować wyczyścić najlepiej po demontażu, następnie odłączyć minusową klemę akumulatora na co najmniej 15 minut), a może czujnik temperatury płynu chłodniczego (a dokładnie jego część odpowiedzialna za sygnał temperatury przekazywany sterownikowi silnika która zaniża temperaturę - do zweryfikowania poprzez komputer diagnostyczny).
W razie czego służę pomocą w Lubinie
Lancia Lybra 1.8 PB + LPG
Pomoc techniczna Fiat, Alfa Romeo, Lancia - priv
Nowoczesne i tanie strony internetowe - LPROJEKT :www.lprojekt.pl:
Pomoc techniczna Fiat, Alfa Romeo, Lancia - priv
Nowoczesne i tanie strony internetowe - LPROJEKT :www.lprojekt.pl: