Lybra 1.9 JTD - mocowanie amortyzatora przód

lukasz-kw
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 73
Rejestracja: 19 lip 2014, 22:57
Imię: Łukasz
Lokalizacja: prawie STOLYCA

Lybra 1.9 JTD - mocowanie amortyzatora przód

Post autor: lukasz-kw » 30 sie 2016, 15:15

Uprzedzam, że szukałem w wątkach nie widziałem.

Problem tego typu, na przeglądzie zła zbieżność a dokładnie rozbieżność przodu. Według magika wina w mocowaniu jednego z amorków. I tu moje pytanie. Ja wynika z katalogu jest tam właśnie mocowanie, w którym tkwi łożysko. W sklepie mówią, że można to osobno kupić a nawet trzeba, ze względy na cenę. Ale jak sprawdzić czy poszło mocowanie czy łożysko, jakie są objawy poszczególnych tych elementów.
Z góry dzięki za info.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 16:04 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1391
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Lybra 1.9 JTD - mocowanie amortyzatora przód

Post autor: Pawcio78 » 30 sie 2016, 19:02

Jeśli wysiadła poduszka amortyzatora - górnym mocowaniem zwana to zwykle słychać stuki na nierównościach. Jeśli do wymiany jest łożysko to oprócz możliwych stuków wyraźnie słychać trzaski przy skręcaniu kołami. Na postoju jeśli złapiesz ręką sprężynę a ktoś będzie kręcił kierownicą to wyczujesz że spręzyna nie obraca się płynnie lecz przeskakuje. Czy oba te elementy mogą mieć wpływ na zbieżność? Nie jestem przekonany.
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

Awatar użytkownika
BlackLybraSW
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 529
Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
Imię: Bartek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: Lybra 1.9 JTD - mocowanie amortyzatora przód

Post autor: BlackLybraSW » 08 lis 2019, 17:22

Pawcio78 pisze:
30 sie 2016, 19:02
Jeśli wysiadła poduszka amortyzatora - górnym mocowaniem zwana to zwykle słychać stuki na nierównościach. Jeśli do wymiany jest łożysko to oprócz możliwych stuków wyraźnie słychać trzaski przy skręcaniu kołami. Na postoju jeśli złapiesz ręką sprężynę a ktoś będzie kręcił kierownicą to wyczujesz że spręzyna nie obraca się płynnie lecz przeskakuje. Czy oba te elementy mogą mieć wpływ na zbieżność? Nie jestem przekonany.
Kolego , koledzy czy wymiana tego łożyska to jakaś skomplikowana operacja ?
Ma ktoś jakieś foto poglądowe co i jak ?
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”