Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
W LT zaproponowali mi jeszcze Wemę, w dość ciekawej cenie. Ktoś na tym jeździł? Mi się to kojarzy z jakąś tanią chińszczyzną ( włoszczyzną ), ale wnoszę tylko z niczym nie uzasadnionych uprzedzeń, mogę sie mylić.
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
Z tego co na razie udało mi się ustalić to fabrycznie było tak:
Wahacze - TRW
Klocki i tarcze - ATE
Termostat: Behr
Filtr paliwa: UFI
Wahacze - TRW
Klocki i tarcze - ATE
Termostat: Behr
Filtr paliwa: UFI
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
Veme omijaj daaaalekim;) a co do klockow i tarcz, to polecam klocki TRW i do tego tarcze Delphi, moze nie super firma ale nie moge nic zlego powiedziec, nastukalem juz 5000km od wymiany sa ok, nic nie piszczy itp. swietnie hamuja i nie wiele kosztuja:) Polecam
Seat Leon
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
No ja właśnie miałem z Delphi kiedyś wahacze w Bravo i jeden z nich wytrzymał gdzieś z 8000 km, po czym padła w nim i tuleja i sworzeń razem.
Wezme chyba zestaw zaproponowany przez LT czyli wahacze TRW, tarcze jakieś LPR ( ponoć dobra włoska firma, ale brzmi złowrogo ) i klocki Remsa ( to już bardziej znane ). No jeszcze robię ostateczny rekonesans ale chciałbym zamówić wszystko w jednym miejscu a na te wahacze TRW mają naprawdę zaje..te ceny.
Wezme chyba zestaw zaproponowany przez LT czyli wahacze TRW, tarcze jakieś LPR ( ponoć dobra włoska firma, ale brzmi złowrogo ) i klocki Remsa ( to już bardziej znane ). No jeszcze robię ostateczny rekonesans ale chciałbym zamówić wszystko w jednym miejscu a na te wahacze TRW mają naprawdę zaje..te ceny.
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
Co do klocków i tarcz wg mnie najbezpieczniej jest kupić jedne i drugie jednej firmy i do tego w jednym miejscu. Głownie z powodów ewentualnych reklamacji. Miałem nieprzyjemność reklamować klocki i tarcze różnych firm z uwagi na bicie tarczy i dość nietypowe zużycie klocków po przebiegu ok 1000km. Pochodzenie klocków i tarcz od różnych producentów było znaczącym utrudnieniem w tym przypadku.
TRW (Lucas) będzie chyba jedną z lepszych i tańszych markowych propozycji.
Natomiast w temacie wahaczy wyleczyłem się z wydawania dwukrotnie większej kasy na super markowe części, bo zwyczajnie nie zauważyłem osiągania znacząco większych przebiegów zarówno na wahaczach jak i końcówkach drążków od tańszych czasami o 50%.
TRW (Lucas) będzie chyba jedną z lepszych i tańszych markowych propozycji.
Natomiast w temacie wahaczy wyleczyłem się z wydawania dwukrotnie większej kasy na super markowe części, bo zwyczajnie nie zauważyłem osiągania znacząco większych przebiegów zarówno na wahaczach jak i końcówkach drążków od tańszych czasami o 50%.
Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?
jeśli chodzi o klocki i tarcze to polecam TEXTAR
rewelka
rewelka
Lancia Lybra 2,4 JTD INTENSA 150KM
510-027-554
510-027-554