Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 18:37

W LT zaproponowali mi jeszcze Wemę, w dość ciekawej cenie. Ktoś na tym jeździł? Mi się to kojarzy z jakąś tanią chińszczyzną ( włoszczyzną ), ale wnoszę tylko z niczym nie uzasadnionych uprzedzeń, mogę sie mylić.
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 13 lut 2008, 11:28

Z tego co na razie udało mi się ustalić to fabrycznie było tak:
Wahacze - TRW
Klocki i tarcze - ATE
Termostat: Behr
Filtr paliwa: UFI
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
maydayns
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 453
Rejestracja: 15 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Nowy Sacz/Krakow/Paryz

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: maydayns » 13 lut 2008, 12:03

Veme omijaj daaaalekim;) a co do klockow i tarcz, to polecam klocki TRW i do tego tarcze Delphi, moze nie super firma ale nie moge nic zlego powiedziec, nastukalem juz 5000km od wymiany sa ok, nic nie piszczy itp. swietnie hamuja i nie wiele kosztuja:) Polecam
Seat Leon

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 13 lut 2008, 12:32

No ja właśnie miałem z Delphi kiedyś wahacze w Bravo i jeden z nich wytrzymał gdzieś z 8000 km, po czym padła w nim i tuleja i sworzeń razem.
Wezme chyba zestaw zaproponowany przez LT czyli wahacze TRW, tarcze jakieś LPR ( ponoć dobra włoska firma, ale brzmi złowrogo ) i klocki Remsa ( to już bardziej znane ). No jeszcze robię ostateczny rekonesans ale chciałbym zamówić wszystko w jednym miejscu a na te wahacze TRW mają naprawdę zaje..te ceny.
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: bolek » 13 lut 2008, 12:45

Co do klocków i tarcz wg mnie najbezpieczniej jest kupić jedne i drugie jednej firmy i do tego w jednym miejscu. Głownie z powodów ewentualnych reklamacji. Miałem nieprzyjemność reklamować klocki i tarcze różnych firm z uwagi na bicie tarczy i dość nietypowe zużycie klocków po przebiegu ok 1000km. Pochodzenie klocków i tarcz od różnych producentów było znaczącym utrudnieniem w tym przypadku.
TRW (Lucas) będzie chyba jedną z lepszych i tańszych markowych propozycji.
Natomiast w temacie wahaczy wyleczyłem się z wydawania dwukrotnie większej kasy na super markowe części, bo zwyczajnie nie zauważyłem osiągania znacząco większych przebiegów zarówno na wahaczach jak i końcówkach drążków od tańszych czasami o 50%.

Awatar użytkownika
mi2849ma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 122
Rejestracja: 26 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: mi2849ma » 14 lut 2008, 14:23

jeśli chodzi o klocki i tarcze to polecam TEXTAR
rewelka
Lancia Lybra 2,4 JTD INTENSA 150KM
510-027-554

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”