Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5035
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: Bichoń » 17 lut 2020, 10:21

Przy kompresorze jest śruba do regulacji naciągu paska wielorowkowego. W którą stronę naciąga się ten pasek - dokręcając czy odkręcając tą śrubę? Jeżeli dobrze kojarzę, to na dole silnika jest drugi pasek wielorowkowy, czy on też ma taką regulację?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: FXX » 17 lut 2020, 16:15

ePER podaje, że dla jednego i drugiego paska jest napinacz - nie nimi powinien być regulowany naciąg?
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
1608cc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 563
Rejestracja: 06 sie 2019, 20:40
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: 1608cc » 17 lut 2020, 17:17

Dokręcając śrubę. Na dole też jest napinacz, trzyma się na dwóch śrubach - luzuje się je i przekręca cały napinacz.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001

Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T

Kanał YT :)

ed hunter
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2010, 16:28
Lokalizacja: kuczek/k.ciechocinka

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: ed hunter » 04 maja 2020, 23:31

każdy z pasków ma osobny napinacz, wymieniałem rozrząd ostatnio i ogarniałem przy okazji te teamty, dolny pasek naciągasz luzując napinacz dostep słaby ale i tak lepiej niż z górnym paskiem, żeby go naciągnąc regulacją trzeba najpierw poluzowac rolkę pod kompresorem klimatyzacji - brak miejsca żeby włożyc normalny klucz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”