5
1_P1= Sprawdzenie 1° poziomu (około 2.5 bar):
D1_P2=. Odłączyć regulator ciśnienia od odpowiedniego przewodu (5040B14 REGULATOR CIŚNIENIA wielopoziomowy instalacji klimatyzacji powietrza -W/Z ) i sprawdzić, czy obwód między stykami 1 i 2 jest otwarty.[RP_5040B14N]
D1_P3=. Połączyć regulator ciśnienia do odpowiedniego przewodu: obwód pomiędzy stykiem 1 i 2 zamyka się.
D1_P4=. Połączyć złącze elektryczne regulatora ciśnienia i uruchomić układ klimatyzacji.
D1_P5=. Odczekać kilka minut, sprawdzając czy sprężarka włącza się regularnie.
D1_P6=. Nastawy 1-ego poziomu: otwarcie styku 2,10 - 2,80 bar i zamknięcie styku max 3,5 bar.
D2_P1= Sprawdzenie 2° poziomu (około 15 bar):
D2_P2=. Pozostawić włączony układ w stojącym samochodzie. Poczekać jeszcze parę minut: obwód pomiędzy stykiem 3 i 4 zamyka się. Jednocześnie sprawdzić czy przy pierwszym biegu włącza się elektrowentylator.
D2_P3=. Nastawy 2-giego poziomu: zamknięcie styku 14 - 16 bar i otwarcie styku 3 - 13 bar.
D3_P1= Sprawdzenie 3° poziomu (około 20 ba);
D3_P2=. Pozostawić włączony układ w stojącym samochodzie. Poczekać jeszcze parę minut: obwód pomiędzy stykiem 6 i 4 zamyka się. Jednocześnie sprawdzić czy elektrowentylator przechodzi z pierwszego na drugi bieg.
D3_P3=. Nastawy 3-ciego poziomu: zamknięcie styku 18,8 - 21,2 bar i otwarcie styku 13,8 - 18,2 bar.
D4_P1= Sprawdzenie 4° poziomu (około 28 bar):
D4_P2=. Zaleca się nie zwiększać ciśnienia obwodu do takiej wartości, zbyt bliskiej granicznym wartościom bezpieczeństwa.
D5_P1=Nota: W samochodzie nie jest możliwe sprawdzenie takiego poziomu.
D6_P1= W przypadku gdyby samochód uzyskał taką wartość obwód pomiędzy stykiem 1 i 2 zamknie się.
D7_P1= Nastawy 4-ego poziomu: otwarcie styku 26 - 30 bar i zamknięcie styku 18 - 26 bar.
Czyli wysatrczy zewrzeć piny 1 i 2 i jak ruszy komnpresor tzn że czujnik do wymiany?