Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1328
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: horses » 22 lis 2021, 23:37

Czy ktoś u siebie z tym może walczył, albo czy problem się pojawia też w innych pojazdach z tym silnikiem ?

Oczywiście jeszcze do odpowiedniego warsztatu się nie udałem, ale w gniazdach od świec jest mokro.
Nie widać uszkodzeń przewodów, wtryski od góry są suche.
Uszczelniacz wtrysku ?
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1559
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: Jam_Belfegor » 23 lis 2021, 8:37

A kiedy robiłeś podkładki pod wtryskami? Raz na 100kkm pasuje sobie wymienić.

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1328
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: horses » 23 lis 2021, 10:02

Obstawiam że od 350.000 nikt nic tam nie robił
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1559
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: Jam_Belfegor » 23 lis 2021, 11:50

No to pasuje zrobić w trybie pilnym. Widywałem wtryski, które przy połowie tego przebiegu miały już mocne wżery. Szukaj podkładek najlepiej OE lub sprawdzone zamienniki, żebyś miał pewność nie jakaś szajs plastelina, którą dmuchnie po kilkuset km. Podkładki wtrysku chcąc nie chcąc wypalają się i nie są wieczne.

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1328
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: horses » 23 lis 2021, 12:23

Bosha widzę że są dostępne i jeszcze jakieś, ale ciekawi mnie dlaczego są pakowane po 10 szt.
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
MaciekTTT
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 1123
Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: MaciekTTT » 23 lis 2021, 12:34

Bo tak przewiduje producent. Idź do Aso fiata i kup spinki do tapicerki. Musisz kupic cała paczkę. Idzie do grupy VAG kupujesz ile potrzebujesz

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Dzidziuś

Awatar użytkownika
MaciekTTT
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 1123
Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: MaciekTTT » 23 lis 2021, 12:35

Jestem ciekaw czy wyjdą normalnie wtryski chciaz ja wczoraj w stilo zmieniłem wtryski bo dwa zaczęły trochę przelewać po przebiegu 305 tys i wychodziły bardzo lekko. Ale miałem też przypadek w 2.4 jtd, że jeden został

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Dzidziuś

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1328
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: horses » 23 lis 2021, 12:50

Ja mam jeden komplet z rozbitka wyciągnięty, ale się zastanawiam gdzie to sprawdzić na razie, taka cebula, gdzie najtaniej.
Te co mam zamontowane, to na 100% fabryka, pali mało, ale jak się da w palnik to kopci.

Z innej beczki, wystarczy ta miedziana podkładka czy taki komplet jest potrzebny ?
Obrazek
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1559
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.4 mokro przy wtryskach

Post autor: Jam_Belfegor » 23 lis 2021, 13:27

Wypala się miedziak :) Jak są to fabryczne wtryski i masz pewność że nie ruszane co najmniej 350kkm to pasowało by chociaż na jakaś weryfikację (jak dawkują i rozpylają paliwo) ewentualnie mycie i regeneracja / regulacja. To jeszcze te wtryski z którymi coś da się zrobić a nie to co teraz leje = śmietnik i nowy najlepiej za 5 tyś. jeden.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”