Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Awatar użytkownika
pawel1234
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: pawel1234 » 14 sie 2017, 11:21

Ja mam z 2000 roku w automacie i mam ten duży katalizator.
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.

Awatar użytkownika
zygmunt1
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1117
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: zygmunt1 » 14 sie 2017, 14:48

Pierwszy zestaw jest jak w 1.8. Ja mam z 2004 i jest jak ten niżej.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4776
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: Bichoń » 22 sie 2017, 16:39

Wstawiłem dzisiaj dodatkowy mały tłumik rozprężny za katalizatorem. Pomogło.

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1985
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: Helios » 29 sie 2017, 21:55

Też bawiłem się ostatnio z tłumikami w Lybrze.
Moim zdaniem zamienników z alledrogo nie warto kupować. Moooże w Dieslu zda rezultat ze względu na charakterystykę pracy, jednak wszystkie benzyny są dość głośne.

Warty zakupu jest IMASAF widoczny na zdjęciu, obok jakiś lipny zamiennik. IMASAF jest 2x większy i z 5x cięższy 8-O Cena jest spora ale przynajmniej na nim jest cicho, na zamienniku kaszana, że wstyd : zolta :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: fedos » 29 sie 2017, 22:08

Nie lepiej zrobić tłumik z nierdzewki niż ładować kase w imasaf?

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1985
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: Helios » 29 sie 2017, 22:31

fedos pisze:
29 sie 2017, 22:08
Nie lepiej zrobić tłumik z nierdzewki niż ładować kase w imasaf?
Ja akurat miałem taki tłumik imasaf ganz neue z rejchu to założyłem do Lybry brata : yesyes :
Czy warto ładować się w imasafa czy dorabiać kwasiaka nie wiem, ale z doświadczenia wiem, że imasaf i tak wytrzyma dłużej niż każda Lybra : gafa : :lol:

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: fedos » 29 sie 2017, 22:37

Helios pisze:
29 sie 2017, 22:31
fedos pisze:
29 sie 2017, 22:08
Nie lepiej zrobić tłumik z nierdzewki niż ładować kase w imasaf?
Ja akurat miałem taki tłumik imasaf ganz neue z rejchu to założyłem do Lybry brata : yesyes :
Czy warto ładować się w imasafa czy dorabiać kwasiaka nie wiem, ale z doświadczenia wiem, że imasaf i tak wytrzyma dłużej niż każda Lybra : gafa : :lol:
Z Tym, że wytrzyma dłużej to prawda :D Przynajmniej nie zgnije tak szybko :) Z kwasiakami tez da sie zrobić coś co bedzie żyło wieczność i bedzie ciche.

Awatar użytkownika
cysiek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1091
Rejestracja: 22 paź 2009, 14:30
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: cysiek » 31 sie 2017, 12:04

fedos pisze:
29 sie 2017, 22:37
Helios pisze:
29 sie 2017, 22:31
fedos pisze:
29 sie 2017, 22:08
Nie lepiej zrobić tłumik z nierdzewki niż ładować kase w imasaf?
Ja akurat miałem taki tłumik imasaf ganz neue z rejchu to założyłem do Lybry brata : yesyes :
Czy warto ładować się w imasafa czy dorabiać kwasiaka nie wiem, ale z doświadczenia wiem, że imasaf i tak wytrzyma dłużej niż każda Lybra : gafa : :lol:
Z Tym, że wytrzyma dłużej to prawda :D Przynajmniej nie zgnije tak szybko :) Z kwasiakami tez da sie zrobić coś co bedzie żyło wieczność i bedzie ciche.
A masz namiary na taki warsztat który wykona taki tłumik? I jaka jest orientacyjna cena?
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: fedos » 31 sie 2017, 13:39

Takich firm jest mnóstwo :) Z moich bliższych stron to np MG motorsport w Siemianowicach Śląskich. Widziałem w kilku samochodach ich wydechy i robią cuda. Koszt samego końcowego to w granicach 700zł wszystko zależy od wymiaru i pewnie od tego co ma być w środku. Jak poszukasz po firmach to też na pewno znajdziesz taniej.

Awatar użytkownika
Rutuś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2467
Rejestracja: 17 mar 2011, 22:44
Imię: Leszek
Lokalizacja: Warszawa-WJ

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: Rutuś » 31 sie 2017, 22:06

Cysiek jak jesteś zainteresowany jest dobry magik w Wiązownej.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011

była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005

Awatar użytkownika
Bażant
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 29 lis 2016, 14:09
Imię: Jakub
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: Bażant » 03 wrz 2017, 18:45

Można kupić końcowy MagnaFlow nie polerowaną jest tańsza jest ze stali nierdzewnej kwestia dopasowania i masz spokój do końca. Koszt takiej końcówki nie większy niż 600zł
Lancia Lybra SW 1.9JTD 155Km i 380NM by https://bztech.pl/
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.5 V6 Busso

Awatar użytkownika
pawel1234
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: pawel1234 » 17 lis 2020, 9:53

Ktoś kilka postów wyżej napisał, że imasaf wytrzyma dłużej niż Lybra. Miałem takie tłumik z 4-5 lat i zrobiła się dziura w nim.
Pytanie czy to wina sondy lambda czy katalizatora,że tłumik skończył swój żywot? Mam 280 tys przebiegu.
Muszę kupić tłumik końcowy i chyba kupię w serwisie oryginał, bo wiem, że jest najłagodniejszy jeśli chodzi o dźwięk.
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5911
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: vanisch » 18 lis 2020, 6:39

W razie czego leży u mnie tłumik Ferroz, płaciłem coś ponad 200 zł a sprzedam za 150 ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Są:
BMW + 2x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Berlingo

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3481
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Lybra 2.0 20v - tłumik końcowy/zamiennik

Post autor: volf » 18 lis 2020, 11:11

pawel1234 pisze:
17 lis 2020, 9:53
Ktoś kilka postów wyżej napisał, że imasaf wytrzyma dłużej niż Lybra. Miałem takie tłumik z 4-5 lat i zrobiła się dziura w nim.
Pytanie czy to wina sondy lambda czy katalizatora,że tłumik skończył swój żywot? Mam 280 tys przebiegu.
Muszę kupić tłumik końcowy i chyba kupię w serwisie oryginał, bo wiem, że jest najłagodniejszy jeśli chodzi o dźwięk.
Jest w ogóle jeszcze dostępny w ASO?
Jak chcesz prawie wieczny to chyba trzeba by zlecić wyspawanie z nierdzewki, tylko nie wiem jak z głośnością :)
KAPPA TDS & JTD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”