Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1421
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: Pawcio78 » 23 lis 2019, 13:10

Nie mam pojęcia co robi ten moduł. Sterowaniem elektrycznymi szybami zajmuje się raczej moduł komfortu pod nogami pasażera.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

DonVito
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 15 maja 2016, 15:24
Imię: Witek
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: DonVito » 23 lis 2019, 15:25

To może dali mi od pasażera ten moduł. Fotel pasażera uruchomiony niebieski masa czarny + 12 w poniedziałek będę walczył z fotelem kierowcy

Jeszcze raz dziękuję za pomoc dotychczasowa
Jest Lancia Lybra 1,8 b
Jest Lancia Ypsilon 1,2 8v
Była Alfa Romeo 156 2,0 b
Była Lancia Y 1,2 8v

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1421
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: Pawcio78 » 23 lis 2019, 15:46

Fotel pasażera nie posiada pamięci. Tam siedzą zwykłe silniki które żadnych modułów do normalnej pracy nie potrzebują.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

DonVito
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 15 maja 2016, 15:24
Imię: Witek
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: DonVito » 20 gru 2019, 20:57

Mam kolejne pytanie/zagwozdkę.

Czy na zdjęciu niebieski wtyk dla bezpiecznika z czarno niebieskim przerwanym u mnie przewodem, jest od podgrzewania foteli? bo za Chiny nie umiem sprawdzić czy w fotelach to grzanie działa. Wcześniej mi nie działało bo miałem uszkodzony włącznik, ale teraz to wydaje mi się że nie tylko dlatego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest Lancia Lybra 1,8 b
Jest Lancia Ypsilon 1,2 8v
Była Alfa Romeo 156 2,0 b
Była Lancia Y 1,2 8v

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1421
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: Pawcio78 » 20 gru 2019, 21:18

Schemat masz wyżej. Oznaczenia kolorów kabli masz tu:

A - niebieski
B - biały
C - pomarańczowy
G - żółty
H - szary
L - niebieski
M - brązowy
N - czarny
R - czerwony
S - różowy
V - zielony
Z - fioletowy
Należy pamiętać, że są także przewody dwukolorowe i istotna jest kolejność liter, np.
GN - żółto-czarny czyli żółty z czarnym paskiem lub
NG - czarno-żółty - czarny z żółtym paskiem

Zaczerpnięte z Fiat Klub Polska

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

DonVito
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 15 maja 2016, 15:24
Imię: Witek
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lybra - wymiana foteli na elektryczne

Post autor: DonVito » 08 sty 2020, 18:28

Fotel kierowcy podłączony jeżeli chodzi o ruchy przód tył góra i działa po stacyjce również.
Problem mam z grzaniem fotela. Podłączyłem na do wtyczki wejścia jak wcześniej było zapisane. wyprowadzam sygnał na kontrolkę na tunelu środkowym jest tam albo 12v albo 0 i nie ważne co jest to lampka żadna się na zapala, i grzanie też nie załącza się.
Powinno ono się załączyć po zapłonie czy po odpaleniu silnika dopiero?
Napięcie do włącznika ogrzewania w fotelu dochodzi.
Ominąłem oryginalny przewód, który był za bezpiecznikiem bo ori robił mi zwarcie i przepalał bezpieczniki. Po bezpieczniku jest jakiś przekaźnik od grzania foteli jeszcze?

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Jest Lancia Lybra 1,8 b
Jest Lancia Ypsilon 1,2 8v
Była Alfa Romeo 156 2,0 b
Była Lancia Y 1,2 8v

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”