No to tylko pogratulowac!!! Jeszcze tylko dobrze wstawic (pamietam ze jeden juz...), pomalowac, zakonserwowac i sie cieszyc !!!
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza... Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2Anno Domini '80/'81 - Duma i radość... Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda... Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KMAnno Domini '01 - Ekonomika i miekkość... Chevrolet Volt Hybrid plug-inAnno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność... To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Pytanie do tych, którzy mają jeszcze oryginalne progi - czy w tylnej części na dole jest fabrycznie mały otwór, przez który ewentualna zawartość progu mogla by się wylać? Chodzi mi o otwór na samym narożniku progu, na dole nadkola, skierowany w dół. Zauważyłem takie coś, ale częściowo zalepione konserwacją i teraz mam zagwozdkę, czy tak ma być, czy to po prostu dziura wyszła?
Jak rozumiem, przód jest na dole zdjęcia. Jest tam takie pionowe przetłoczenie - zawsze myślałem, że to jest łączenie jakiś dwóch elementów. A tutaj widzę, że to jeden kawałek blachy - to po co to jest?
Wczoraj odebrałem lybrę z wymiany prawego progu. Przypomnę tylko że lewy był wymieniany równo rok temu. Tak wyglądał po rozcięciu. Prawy nie był lepszy.