Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Zloty i spotkania

Moderator: wujekp

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 6616
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: faraon » 15 lis 2017, 22:31

Panowie Łorganizatorzy : gafa :

"Paczę" na ostatnie wpisy oraz na pierwszy post i widzę parę nieścisłości : zawstydzony :
Coś mi tu nie gra a na pewno nie są zaktualizowane rezerwacje/pokoje, etc.

Proszę o uzupełnienie, bo:
- mam jedną chętną parę dorosłych, którzy już kilka razy mieli okazję z nami obcować :roll: i bardzo im się widzi nasze/Wasze towarzystwo
- niniejszym zgłaszam nasz (faraonów) przyjazd w dniu 28.12.2017 w okolicach godzin południowych a wyjazd 1.01.2018 po wcześniejszym obiedzie (około 14-15); -> taki mamy "klimat" pracy ;)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
wojciech711
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1232
Rejestracja: 18 lut 2011, 22:51
Skype: wojciec711
Imię: Wojciech
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: wojciech711 » 19 lis 2017, 9:48

Sylwester Murzasichle 2017-2018
aktualna lista rezerwacji pokoi

pok. 0 - 3-osobowy 1p plus 1m rezerwacja wojciech711
pok. 1 - 3-osobowy 3p rezerwacja Sebastian
pok. 2 - 4-osobowy 4p rezerwacja Batman
pok. 3 - 4-osobowy 4p rezerwacja Leszek
POK. 4 - 2-osobowy 2p rezerwacja Kornel_95

piętro
pok. 5 - 3-osobowy 3p rezerwacja Rafako
pok. 6 - 2-osobowy 1m rezerwacja faraon
pok. 7 - 3-osobowy 1p plus 1m rezerwacja Wilkin
pok. 8 - 5-osobowy 3p plus 1m Topcio
pok. 9 - 4-osobowy 4p rezerwacja LanciaKrak
pok.10 - 2-osobowy 2p Mariusz + Danuta Czech
pok.11 - 3-osobowy 3p Paweł + Edyta Czech +1
pok.12 - 2-osobowy 2p Łukasz Czech + 1 (oboje dorośli)

ilość pokoi 13 - wszystkie zostały wyczerpane : yesyes :
oficjalna lista zostaje zamknięta :D
jak ktoś jeszcze chciałby dołączyć do tego składu to proszę o kontakt na PW
pozdrawiam
Wojtek
JEST
Lancia Kappa Coupe 2.0 16v turbo
Lancia Kappa BI-Color 2.4jtd
Miss Zlotu Sypniewo 2013 :D
Pierwsza V-ce Miss Zlotu Sielpia 2011 :)
BYŁA
Lancia Lybra 2.4jtd

Awatar użytkownika
wojciech711
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1232
Rejestracja: 18 lut 2011, 22:51
Skype: wojciec711
Imię: Wojciech
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: wojciech711 » 12 gru 2017, 21:57

Sylwester Murzasichle 2017-2018 :gitara:
:trabka: :trabka: :trabka:
zapraszam wszystkich chetnych :D zostały nam wolne 2 pokoje
pokój - 2 osobowy
pokój - 3 osobowy
JEST
Lancia Kappa Coupe 2.0 16v turbo
Lancia Kappa BI-Color 2.4jtd
Miss Zlotu Sypniewo 2013 :D
Pierwsza V-ce Miss Zlotu Sielpia 2011 :)
BYŁA
Lancia Lybra 2.4jtd

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 6616
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: faraon » 12 gru 2017, 22:39

Trochę się rzeczywiście pokiełbasiło i wraz z Wojtkiem próbujemy to "uporządkować".
Poniżej ogarnięte są aktualne stany rezerwacyjne.

1. Termin: 27.12.2017 - 2.01.2018
2. Miejsce: Pensjonat "u Marii"
3. Miejscowość: Murzasichle k/Zakopanego
4. Ilość pokojów - 13 w następującej konfiguracji:

pok. 0 - 3-osobowy 1p plus 1m rezerwacja wojciech711
pok. 1 - 3-osobowy 3p
pok. 2 - 4-osobowy 4p rezerwacja Sebastian
pok. 3 - 4-osobowy 4p rezerwacja Kornel_95 z przyjaciółmi
POK. 4 - 2-osobowy 2p rezerwacja Leszek H.

piętro
pok. 5 - 3-osobowy 3p rezerwacja Rafako
pok. 6 - 2-osobowy 1m rezerwacja faraon
pok. 7 - 3-osobowy 1p plus 1m rezerwacja Wilkin
pok. 8 - 5-osobowy 3p plus 1m rezerwacja batman
pok. 9 - 4-osobowy 4p rezerwacja LanciaKrak
pok.10 - 2-osobowy 2p Mariusz + Danuta Czech
pok.11 - 3-osobowy 3p Marta + Grzegorz K.
pok.12 - 2-osobowy 2p MaciekTTT + Ola

[ 1p - łóżko pojedyncze ]
[ 1m - łóżko małżeńskie ]

PS.: Może się zdarzyć, że topcie nie przyjadą wcale; info otrzymam najpóźniej 19 grudnia wieczorem
Informacje, które przekazałem powyżej są/były aktualne w dniu 14.12.2017,

Edit: 15.12.2017 godz. 14:28
Topcie nie przyjadą wcale : beczy : :|


Prośba do wszystkich sylwestrowiczów ... - dajcie znać Wojtkowi711 (tutaj/PW/mail/tel.) od kiedy i do kiedy będziecie
Ta informacja jest potrzebna Pani Marii, która może sobie wynająć wolne miejsca w tym "gorącym" okresie.

Podaję nasze terminy:
1. faraon + Małgosia: 28.12.2017 (od obiadokolacji) - 01.01.2018 (do śniadania) => 4 doby
2. Leszek H. + Krystyna: 28.12.2017 (od obiadokolacji) - 01.01.2018 (do śniadania) => 4 doby
3. Mariusz + Danuta Czech: 29.12.2017 (od obiadokolacji - będą ok 21) - 01.01.2018 (do śniadania) => 3 doby
4. Marta + Grzegorz K.: 29.12.2017 (od obiadokolacji - będą ok 21) - 01.01.2018 (do śniadania) => 3 doby
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
batman
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 1483
Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: batman » 13 gru 2017, 11:34

!!! UWAGA !!! WAŻNE !!!
W związku ze spotkaniem w Murzasichle i również moją/naszą obecnością informuję że dostępny będzie SKLEPIK LKP.
Niestety nie jestem w stanie zabrać "wszystkiego" :( (musiałbym jechać Crafterem : gafa : :lol: )
W związku z powyższym BARDZO PROSZĘ O PODANIE EWENTUALNEGO ZAPOTRZEBOWANIA :)
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8462
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: stabraf » 13 gru 2017, 12:55

batman pisze:
13 gru 2017, 11:34
... (musiałbym jechać Crafterem : gafa : :lol: )
...
...jak se to przypomne... :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4334
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: Snail » 13 gru 2017, 14:37

stabraf pisze:
13 gru 2017, 12:55
batman pisze:
13 gru 2017, 11:34
... (musiałbym jechać Crafterem : gafa : :lol: )
...
...jak se to przypomne... :lol: :lol: :lol:
Jak barany : gafa : nie słuchają co się do nich mówi : czerwona : to tak potem się dzieje ;) ;) ;)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 6616
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: faraon » 15 gru 2017, 14:37

Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
batman
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 1483
Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: batman » 16 gru 2017, 10:53

My tzn batmany od soboty 30.12.2017 (od obiadokolacji - ale mamy zamiar być ok 10 rano na miejscu) do poniedziałku 01.01.2018 (do śniadania)
Zestaw 2 + 2 (Kasia, ja, Natalia i Alicja)
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


Awatar użytkownika
MaciekTTT
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 975
Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Imię: Maciej
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: MaciekTTT » 18 gru 2017, 8:54

pok.12 - 2-osobowy 2p na razie wolny -> MaciekTTT + Ola - potwierdzamy przybycie ;)
My będziemy jak Batman 30.12.2018 - 01.01.2018 ;)
Dzidziuś

Awatar użytkownika
batman
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 1483
Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: batman » 18 gru 2017, 10:04

Nooooo .... i piknie : yesyes :
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


Awatar użytkownika
batman
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 1483
Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: batman » 18 gru 2017, 12:34

stabraf pisze:
13 gru 2017, 12:55
batman pisze:
13 gru 2017, 11:34
... (musiałbym jechać Crafterem : gafa : :lol: )
...
...jak se to przypomne... :lol: :lol: :lol:
Zobaczyć cały asortyment sklepiku w Crafterze - bezcenne :lol: Za wszystko inne zapłacisz kartą.

Przepraszam że tak post pod postem ;)
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 6616
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: faraon » 18 gru 2017, 22:59

MaciekTTT pisze:
18 gru 2017, 8:54
pok.12 - 2-osobowy 2p na razie wolny -> MaciekTTT + Ola - potwierdzamy przybycie ;)
My będziemy jak Batman 30.12.2018 - 01.01.2018 ;)
Aktualizacja powyżej dokonana.

Ostał się ostatni pokój 3 -osobowy.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
Lanciakrak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 289
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Imię: Konrad
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: Lanciakrak » 02 sty 2018, 10:50

Dziękujemy jak zwykle za super towarzystwo i ekstra zabawę. Zwłaszcza organizatorom należą się podziękowania. Wszystko fajnie dopięte itd. Nawet pogodę udało im się załatwić fajną mimo kiepskich prognoz ;) W przyszłym roku też się piszemy. Pozdrowienia z "wiosennego" Krakowa

Awatar użytkownika
batman
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 1483
Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sylwester 2017/2018 Murzasichle w ...oparach LKP vol.5

Post autor: batman » 02 sty 2018, 16:43

Podziękowania dla ona..... organizatorów ;) Ekipa jak zwykle dopisała. Dzięki wszystkim za miłe spotkanie.
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Zloty i spotkania :::”