
Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
Skoro my sobie robimy jaja,to taka Giełda Klasyków co robi od dłuższego czasu? 

Dwie miłości,jedna pasja - to Kotuś,Marysia i Lancia,rzecz jasna 
Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4

Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4
Re: Kąski warte uwagi.
No jak pooglądali te "PRL'owskie klasyki" po 120 tyś, to taka Kappa jest warta w takim razie 300 tyś.
I bardzo dobrze, może się ludzie pobudzą - (chociaż wątpię).
I bardzo dobrze, może się ludzie pobudzą - (chociaż wątpię).
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
..., wersja "K", w sumie ładny egzemplarz ale na pewne szczegóły to Rzeczoznawca oczy przymknął. Czy wersja "K" miała wahacze w kolorze nadwozia
.
No tak auto za dolary z pięknym kolorem tapicerki i wahaczami w kolorze nadwozia
.
Pozdrawiam
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126-p- ... Q53zU.html

No tak auto za dolary z pięknym kolorem tapicerki i wahaczami w kolorze nadwozia

Pozdrawiam
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126-p- ... Q53zU.html
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
... do uratowania aczkolwiek za nie małe pieniądze, ciekawe czy ktoś się skusi. Generalnie ładna baza.
https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-fulv ... Qmh9J.html
Pozdrawiam
https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-fulv ... Qmh9J.html
Pozdrawiam
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
... niby 126p z silnikiem lancii a tak na prawdę to co to jest?
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-maluch ... Qo8xp.html
Pozdrawiam
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-maluch ... Qo8xp.html
Pozdrawiam
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2554
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
To jest wizja najaranego blacharza, wyszło mu całkiem całkiem zwłaszcza tył...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
To nie najarany był, on był po LSD.
Ja pier.... jak można takiego koczkodana odp....ć.
Ciekawe skąd bierze towar.
Ja pier.... jak można takiego koczkodana odp....ć.
Ciekawe skąd bierze towar.
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
... ciekawy i ładny egzemplarz: https://www.olx.pl/d/oferta/lancia-flav ... QrzCG.html
Na jednym ze zdjęć można mieć wrażenie, że to VW411, sprawdziłem w projekcie tego auta brała udział Pininfarina. Wszystko jasne, jestem w domu.
Pozdrawiam
Na jednym ze zdjęć można mieć wrażenie, że to VW411, sprawdziłem w projekcie tego auta brała udział Pininfarina. Wszystko jasne, jestem w domu.
Pozdrawiam
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
Re: Kąski warte uwagi.
No ładna jest - o i tu cenę rozumiem, a nie jak tu np. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-126- ... EOqJ7.html
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
... a ten "oryginał", ładny?Marcin_D pisze: ↑18 sie 2022, 14:41 No ładna jest - o i tu cenę rozumiem, a nie jak tu np. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-126- ... EOqJ7.html
Pozdrawiam
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2554
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
No to jest rodzynek...
Przypomniała mi się historia przed ponad 20laty jak pojechałem z kumplem oglądać Warszawę 223 do Kielc, schowana w takim właśnie garażu, niestety na miejscu spotkał nas wielki zawód.
Przypomniała mi się historia przed ponad 20laty jak pojechałem z kumplem oglądać Warszawę 223 do Kielc, schowana w takim właśnie garażu, niestety na miejscu spotkał nas wielki zawód.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
Pietrek ale to jest rodzynek, który po ruszeniu z miejsca nadaje się tylko do generalnego remontu. Też oglądałem ten filmik - sybskrybuję ich.
Jak słyszę takie pierdoły, że to są rarytasy itp. to mnie śmiech ogarnia - one są rarytasami bo nikt ich nie ruszał.
Tylko jeśli to ma być np. auto wystawowe to musi jeździć o własnych siłach - a ten akurat gwarantuje że bez remontu pojedzie może kilka kilometrów i "koniec balu panno Lalu".
Znam temat z pierwszej ręki - kumpel po dziadku odziedziczył dom (tak z 10-12 lat temu) i w garażu stał PF126 1979r z przebiegiem coś koło 1 tyś km. Wiedział kumpel, że dziadek miał Malucha, tylko nikt nie wiedziała co z nim dalej się stało. Stał przykryty kołdrą, kocami i jakimiś materiałami że go widać nie było. Garaż pod domem - sucho i nigdy mniej niż 12-13st.C.
Co lepsze dziadek był taki cwany, że auto stało bez kół na legarkach co by się opony nie psuły. Koła wysmarowane jakimś tawotem czy czymś takim leżały pod autem w kartonach. W ogóle co można było zabezpieczyć tawotem to było nim wysmarowane itp. Ogólnie Maluch był jak nowy.
No i cóż z tego - jak po wyjęciu go ze snu, poczyszczeniu gaźników itp. Maluch jeździł dobrze może przez miesiąc, a potem co chwila cos padało. A to zawias, a to coś w elektryce, a to układ paliwowy (bo okazało się np. że z baku jakieś brudy się pojawiły - a bak był wyjęty i wypłukany po wystawieniu go z pod tych kołder). Potem zaczął silnik szwankować i Maluch poszedł "do żyda".
Jedno co było dobre - buda naprawdę nie miała grama rudej.
Tak że jak mi ktoś mówi, że rarytas stojący niejeżdżony 20 czy 30 lat jest super to gratuluję optymizmu.
Jak słyszę takie pierdoły, że to są rarytasy itp. to mnie śmiech ogarnia - one są rarytasami bo nikt ich nie ruszał.
Tylko jeśli to ma być np. auto wystawowe to musi jeździć o własnych siłach - a ten akurat gwarantuje że bez remontu pojedzie może kilka kilometrów i "koniec balu panno Lalu".
Znam temat z pierwszej ręki - kumpel po dziadku odziedziczył dom (tak z 10-12 lat temu) i w garażu stał PF126 1979r z przebiegiem coś koło 1 tyś km. Wiedział kumpel, że dziadek miał Malucha, tylko nikt nie wiedziała co z nim dalej się stało. Stał przykryty kołdrą, kocami i jakimiś materiałami że go widać nie było. Garaż pod domem - sucho i nigdy mniej niż 12-13st.C.
Co lepsze dziadek był taki cwany, że auto stało bez kół na legarkach co by się opony nie psuły. Koła wysmarowane jakimś tawotem czy czymś takim leżały pod autem w kartonach. W ogóle co można było zabezpieczyć tawotem to było nim wysmarowane itp. Ogólnie Maluch był jak nowy.
No i cóż z tego - jak po wyjęciu go ze snu, poczyszczeniu gaźników itp. Maluch jeździł dobrze może przez miesiąc, a potem co chwila cos padało. A to zawias, a to coś w elektryce, a to układ paliwowy (bo okazało się np. że z baku jakieś brudy się pojawiły - a bak był wyjęty i wypłukany po wystawieniu go z pod tych kołder). Potem zaczął silnik szwankować i Maluch poszedł "do żyda".
Jedno co było dobre - buda naprawdę nie miała grama rudej.
Tak że jak mi ktoś mówi, że rarytas stojący niejeżdżony 20 czy 30 lat jest super to gratuluję optymizmu.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2554
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Wszystko się zgadza, ale... zauważ że ten egzemplarz jest w oryginale i znajdź mi 125p przed 1975r nie skundlonego blacharką i galanterią z MRa... także jest to rarytas, byłby jeszcze większy jaky nie kapała na niego woda... dla mnie osobiście większym rarytasem byłoby wyhaczyć takiego ale ory 125 Special bo to poprostu inna liga pomimo pokrewieństwa... ale jak by porównać ceny 125p I 125S to ja niemam racji, bo za ładnego 125p z początku produkcji masz dwa 125S z tych samych lat (bo z Argentyny jeszcze nikt nie sprowadzał)
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2944
- Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
- Imię: adam
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Kąski warte uwagi.
... no właśnie, prawdziwe hobby=optymizm, na tym to polega. Nie ma optymizmu, nie ma hobby.
... co do Fiata 125ppietrek125 pisze: Wszystko się zgadza, ale... zauważ że ten egzemplarz jest w oryginale i znajdź mi 125p przed 1975r nie skundlonego blacharką i galanterią z MRa... dla mnie osobiście większym rarytasem byłoby wyhaczyć takiego ale ory 125 Special bo to poprostu inna liga pomimo pokrewieństwa...


Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancie: kappa 3,0, Thesis 3,0, Thema 2,0 16V, Beta 1,4
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2554
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Miałem F1300 62r, jak patrzę na te klasyczne 125p i porównuje je do 125S produkowanego w tych samych latach, to to jest przeskok o 10lat, jak dla mnie 125p za bardzo siedzi w wczesnych latach 60tych, to jakby porównywac Syrene 105 do 110tki to Syrena i to Syrena a jednak inne auta, jak dla mnie 125S jest genialny bo łączy lekkość prowadzenia z mocnym silnikiem i 5- biegową skrzynią (no i te smaczki stylistyczne), nastepca czyli F132 niby był dostojniejszy, większy komfort ale i stylistyka nie powalała (ta deska rozdzielcza w pierwszych rocznikach to był dramat) i prowadzenie było gorsze, był taki rozlazły...
Co do zdjęcia to 131 Mirafiori (zapewne SuperMirafiori) w Dieselu... tak myślę
Co do zdjęcia to 131 Mirafiori (zapewne SuperMirafiori) w Dieselu... tak myślę
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)