28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach!
Moderator: giekso
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
To jakaś wersja na rynek brytyjski: kierownica po prawej a wydech po lewej
były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Ten odrestaurowany też ma z prawej. Widać ludzie wtedy tak mieli i z kierownicami i z łańcuchami i z wydechem.
Było inaczej.
Było inaczej.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
A ile to serca i chęci było wkładane w te auta by jeździły, a nie jak teraz by się szybko psuły.
Nie wykluczam oczywiście awaryjności tamtych aut ale chodzi mi o zasadę .
Nie wykluczam oczywiście awaryjności tamtych aut ale chodzi mi o zasadę .
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7281
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Nie wiem skąd się Dudiemu wzięło 28 400 ccm, bo ....
Bosch - silikonowe
Auto miało mnóstwo bajerów, nawet opuszczaną szklaną klimatyzację PS.: W lusterku wstecznym widoczny autor tego postu
A wiecie jakie przewody zapłonowe zastosowano w tym aucie - widziałem przez dziurkę Bosch - silikonowe
Auto miało mnóstwo bajerów, nawet opuszczaną szklaną klimatyzację PS.: W lusterku wstecznym widoczny autor tego postu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Andrzej, ale Mefistofele, to zupełnie inne auto
Tego (S76) w Turynie nie było
Tego (S76) w Turynie nie było
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: FIAT S76 Record
Braciak z Wawki też jakby mniej się przejmuje i spełnił swoje marzenie o posiadaniu V8...a dokładniej kupił Audi S8 4,2 PB. Nie mogę się doczekać jak da mi się przejechaćMichor pisze:Wystarczy chcieć. Mi się marzyło i się odważyłem i mam.ArtoKucior pisze:Ciekawe czy któryś dzisiejszy silnik z tą elektroniką odpali za 100 lat Prywatnie to ciekawy bardzo dźwięk tego silnika, marzą mi się czasy kiedy to paliwo tanie było i każdy duży silnik miał i się nie przejmował "ekologią". Mi osobiście V8 się marzy mieć
Oto filmik:
http://benzina.blog.pl/2014/12/04/fiat- ... ie-bestii/
Za OC wcale dużo w PZU nie płacę, jak by był gazior to bym i taniej jeździł.
A tak to 10 w trasie, i 1PLN=1km po mieście. Łatwo liczyć przynajmniej
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7281
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
No znaczit się - jam jest GaPaDudi pisze:Andrzej, ale Mefistofele, to zupełnie inne auto
Tego (S76) w Turynie nie było
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Dobrze, że dodali rurki.Flyman pisze:W wersji dopuszczonej do ruchy kołowego było wszystko zabezpieczone.
Szkoda, że pogarszają wygląd tego cacka.
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach!
[youtube][/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Wiadomo, że było inaczej. Zresztą za jakiś czas znowu coś się zmieni. Taki jest urok rozwoju.
Czasami tęsknię za nimi tak bardzo, że boli mnie własnie tutaj. To uczucie jakby ktoś ściskał moje serce z mocą całego cholernego świata.