...gdzie w Łodzi

Grupa Łódzkie

Moderatorzy: SEBAkappa, ktoś ŁDZ

Awatar użytkownika
lukasz_lodz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 322
Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: lukasz_lodz » 28 maja 2011, 2:11

ja felgę prostowałem róg Lodowej a Dąbrowskiego, możesz jeszcze spróbować na balonowej

Awatar użytkownika
michal1045
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1620
Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: michal1045 » 06 cze 2011, 22:26

lukasz_lodz pisze:ja felgę prostowałem róg Lodowej a Dąbrowskiego, możesz jeszcze spróbować na balonowej
Dzięki za info. Na Lodowej dali radę i zażyczyli sobie za to całe 10 zł : yesyes : :lol:
Co ciekawe jak odjeżdżałem to przyjechała Kappa Coupe z Zastecu : yesyes : Właściciel chyba oddawał swoje wypasione felgi do prostowania :lol:
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010
Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz_lodz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 322
Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: lukasz_lodz » 06 cze 2011, 23:13

bo to dobre chłopaki tam są
ps. widziałeś ile tam opli stało?? fajne autka :D

Awatar użytkownika
michal1045
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1620
Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: michal1045 » 19 cze 2011, 14:33

lukasz_lodz pisze:bo to dobre chłopaki tam są
ps. widziałeś ile tam opli stało?? fajne autka :D
Jeżdżę tam teraz codziennie i niestety nigdy nie mam czasu żeby podjechać i obejrzeć je jeszcze raz :lol: Wyjątkowo fajne jak na Ople :-P
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010
Obrazek

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 17 lip 2011, 8:44

Jak kupiłem swoją Lance miałem kilka rzeczy do wymiany lub po prostu ich nie było (pozdro dla poprzedniego właściciela... długa historia), których nie było w sklepach z częściami, nawet w Fiacie. Przez przypadek znalazłem w necie firmę Auto-Italia ul. Chocianowicka 81 tel. 603920325. Powiem szczerze, że pierwsze wrażenie jest masakryczne gdy się tam podjedzie (chodzi o stan budynku i posesji) aczkolwiek facet ściąga z niemieckich szrotów wszelkie potrzebne części, nawet najmniejsze pierdółki i drogo nie chce. Polecam.
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
lukasz_lodz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 322
Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: lukasz_lodz » 19 lip 2011, 11:00

również polecam kolegę z chocianowickiej, ostatnio kolektor do pandy za parę groszy kupiłem

Awatar użytkownika
michal1045
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1620
Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: michal1045 » 30 lip 2011, 23:00

Po wymianie dętki postanowiłem pojechać na lodową w celu porządnego napompowania kół w wulkanizacji. Zapłaciłem za to całe 0 zł : yesyes :
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010
Obrazek

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1712
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: Egon » 31 lip 2011, 18:33

kolega z chocianowckiej jest też mi dobrze znany idzie sie z nim dogadać jak już trzeba używke polecam również
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 23 sie 2011, 6:07

Niedawno kupowałem klej do podklejania profili i elementów blacharskich (jak chciałem wymienić błotniki przednie - są podklejane dodatkowo) w sklepie Carsystem. Mikułko S. Łódź, Sowińskiego 47. Miła obsługa, tanio i jest w czym wybierać. Polecam.
Przypomniałem sobie też jak po kupnie mojego Traktorka :D szukałem chłodnicy do klimy, polecam firmę Grapow Zakład Naprawy Chłodnic ul. Śląska 42, też jest tanio i bardzo dobrej jakości części (polecam chłodnicę marki Nissens).
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 22 wrz 2011, 17:18

Wiem że to nie jest w Łodzi, ale często jest problem z dostępnością częsci (bynajmniej do mojego modelu). Polecam TORITAL Sp. z o.o.
87-100 Toruń Poznańska 152 częścia dokładnie Pan Aleksander Saj, jego meil: f75330m@dealer.fiat.pl jeżeli części nie ma u nich to powie gdzie ich szukać i poda kontakt do konkretnej osoby. Nasz Fiat Bilex wymięka :D
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 03 paź 2011, 21:11

Jak macie problem z przewodem od klimy, dostępność lub cena, polecam poniżej przedstawioną firmę na ul. Wieniawskiego (adresu i nazwy neistety nie pamietam, stąd mapka). Za 80 zł dotoczyli przewód z gwintem do klimy i dospawali wraz z zachowaniem plastikowej "zwężki".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 31 gru 2011, 10:58

Piaskowanie:
- zabezpieczenia antykorozyjne
- piaskowanie metali, szkła, drewna
- szkiełkowanie
- lakierowanie (natryskowe, proszkowe)
- polerowanie
- zdobienie szkła i drewna
- renowacja: karoserii, ram, części auto-moto, felgi aluminowe i stalowe, antyki
Pabianice ul.Piłsudskiego 13/15 (dawne PASO)
Tel. 787-992-218
P.S. Polecam, kolo robi tanio i bardzo dobrze. Za piaskowanie felg stalowych 14" 20 zł za sztuke (za piaskowanie 17" alusy wołał 40 zł/sztuka).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1344
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: ktoś ŁDZ » 10 sty 2012, 22:02

Witam,
szukając podkladu antykorozyjnego natknąłem się na tą stronke: Farby, lakiery, podkłady... tanio
Fakt, nie jest to w Łodzi (w Zgierzu) ale polecam, ceny są niewielkie np. ów podkład antykorozyjny w hurtowni POL-EXPO EUROCOLOR 7,49 zł, a w sklepie wołali od 12 do 15 zł. Asortyment mają szeroki m. in. (kopiuj wklej z ich stronki)
AUTOLAKIERY
LAKIERY UNIWERSALNE
LAKIERY ODPORNE TERMICZNIE
KOSMETYKA SAMOCHODOWA
ŚRODKI ZIMOWE
KOSTETYKA MOTOCYKLOWA
ŚRODKI DO KONSERWACJI

Acha niech was nie zaskoczy wygląd zewnętrzny budynku i jego lokalizacja (stary hangar, a dojechać to najlepiej od strony Zgierza od ul Boruty, nie Konstantynowską, tam to najlepiej Defendrem)
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

erbeka
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 20 lis 2009, 20:06
Lokalizacja: Łódź / Niewiadów

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: erbeka » 03 sie 2012, 11:40

Gdzie w Łodzi można znaleźć części nadwozia do Kappy. Niestety tył w Lucynce mocno skorodował i chyba najlepszym wyjściem będzie wymiana elementów (nadkola).

Awatar użytkownika
michal1045
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1620
Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź

Re: ...gdzie w Łodzi

Post autor: michal1045 » 04 sie 2012, 23:46

erbeka pisze:Gdzie w Łodzi można znaleźć części nadwozia do Kappy. Niestety tył w Lucynce mocno skorodował i chyba najlepszym wyjściem będzie wymiana elementów (nadkola).
Przeczytaj kilka wcześniejszych postów :nono:
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Łódzkie :::”