Sprawa wygląda tak: mam deltę 1.8 8v z instalacją LPG na mieszalniku, założoną dawno, wielokrotnie modyfikowaną, itp itd. W sumie teraz nie za bardzo wiadomo co tam siedzi. Chciałbym odchudzić pojazd o tą instalację wracając do fabrycznego zasilania PB. Muszę wiedzieć, w których miejscach instalka LPG jest wpięta w fabryczną instalację elektryczną, żeby po jej wyrzuceniu nie było problemu z działaniem na PB. Czy ktoś ma na tyle doświadczenia, żeby powiedzieć mi gdzie i co mam zrobić z kabelkami?
Z tego co sprawdziłem do tej pory to przełącznik sterujący to Stag2-W, po jego odpięciu silnik nie odpala.
Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Najczęściej dwa kabelki są przy cewce zapłonowej, jeden przy czujniku położenia przepustnicy i jeśli jest emulator wtryskiwaczy to wystarczy przepiąć kostki a jak nie ma to jest przekaźnik i trzeba złączyć zasilanie wtryskiwaczy.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Schemat - może coś podpowie
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Jak na razie znalazłem przekaźnik zasilania wtryskiwaczy i zmostkowałem oryginalne kabelki. W międzyczasie jednak podczas prób podłączyłem jeden z 2 przewodów do wtryskiwaczy pod masę... (kolorem się zasugerowałem, a to nie był już oryginalny przewód). Jak na razie - nie pali, zostawiłem tak i ładuje akumulator bo trochę kręciłem.
A tak w ogóle to przestało palić na LPG jak odpiąłem kabelki w butli.
Przy cewce niczego nie widziałem, będę musiał tam zaglądnąć.
Mam też problem z usunięciem miksera, jest na czymś przyklejony i nawet z użyciem brutalnej siły nie chciał zejść (po wcześniejszym odkręceniu śrubek oczywiście).
Zastanawiam się, czy pod kierownicą też coś może być namieszane w kabelkach.
A tak jeszcze patrzę na te schematy - gdzie jest elektrozawór benzyny?
I po co instalacja LPG jest wpięta w cewkę zapłonową?
A tak w ogóle to przestało palić na LPG jak odpiąłem kabelki w butli.
Przy cewce niczego nie widziałem, będę musiał tam zaglądnąć.
Mam też problem z usunięciem miksera, jest na czymś przyklejony i nawet z użyciem brutalnej siły nie chciał zejść (po wcześniejszym odkręceniu śrubek oczywiście).
Zastanawiam się, czy pod kierownicą też coś może być namieszane w kabelkach.
A tak jeszcze patrzę na te schematy - gdzie jest elektrozawór benzyny?
I po co instalacja LPG jest wpięta w cewkę zapłonową?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
A może po prostu zamontowali jakiś przekaźnik wyłączający pompę paliwa...
W cewkę jest wpięte zapewne dla wykrycia obrotów silnika
W cewkę jest wpięte zapewne dla wykrycia obrotów silnika
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Delta II 1.8 8v - demontaż instalacji LPG
Zgadza się. Przypomniałem sobie o jakimś drutowanym przekaźniku przy elektrozaworze w butli. I po sprawdzeniu kabelka rzeczywiście wchodził w wiązkę do baku. Po zmostkowaniu samochód odpalił. Wyrzuciłem już większość instalacji, z grubszych rzeczy został jeszcze reduktor i zrobienie porządku z wężami wody do reduktora.stabraf pisze:A może po prostu zamontowali jakiś przekaźnik wyłączający pompę paliwa...
Nie udało mi się tylko usunąć mieszalnika, ale i tak bez niego dolot byłby za krótki, bo brakuje tam tłumika szmerów. Zaślepiłem tylko wlot gazu.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD