Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: FXX » 20 cze 2011, 15:59

Zrób tak jak mówi KGB. Co do demontażu to nie wiem jak jest on umieszczony w Lybrze z 2,0 ale w 1,9JTD tragedia ;)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Robert.Rasik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
Imię: Robert
Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: Robert.Rasik » 20 cze 2011, 16:05

Wszystko pięknie koledzy ale ja nie mam Lybry tylko Kappę 2.0 :) a powiedzcie dokładnie między czym a czym podłączyć ten kabel, domyślam się że między aku a rozrusznikiem.. ale aku + czy -? i w które miejsce rozrusznika?

Awatar użytkownika
Robert.Rasik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
Imię: Robert
Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: Robert.Rasik » 20 cze 2011, 16:20

dodam ze po wlaczeniu zaplonu i wycieraczek, przekrecajac kluczyk do odpalenia auta wycieraczki sie zatrzymują... cos czytalem ze to moze byc wina slabej masy (?) cos wiecej w tym temacie?

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: KGB » 20 cze 2011, 18:51

do bendixa masz sie podpiac - plus i masa sa na stale podlaczone do rozrusznika ,
w Kappie jest slaby dostep do rozrusznika ,albo od spodu trzeba kombinowac ,albo zdejmowac kolektor ssacy (czyli tez od spodu )

Awatar użytkownika
Robert.Rasik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
Imię: Robert
Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: Robert.Rasik » 22 cze 2011, 14:48

Problem rozwiązany.

Po wielu próbach czyszczenia klem, masy oraz bezpieczników i przekaźników okazało się, że do wymiany były szczotki w rozruszniku tzn nie bylo juz ich prawie :) oraz poprzedni mechanik tez coś tam grzebał i nie skręcił wszystkiego tak jak powinien i dostał się meeeega syf do środka. Po wymianie szczotek, dokładnym wyczyszczeniu oraz złożeniu ponownie auto odpala jak zupełnie inna fura, w końcu mogę cieszyć się Lansią :)

ps. dzięki za wszystkie porady ponieważ po wyczyszczeniu wszystkich kabelków poprawiło się ladowanie.

Kris
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1185
Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: Kris » 23 cze 2011, 16:27

AAA.. to Ty masz Kappę :) nie ma to jak dobrze się przedstawić. Może jeszcze masz Coupe. Takim wozem można się lansować :)
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy

Awatar użytkownika
Robert.Rasik
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 lut 2011, 0:49
Imię: Robert
Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce

Re: Wystrzały gazu w silniku 2.0 20v

Post autor: Robert.Rasik » 30 cze 2011, 10:16

niestety nie mam coupe :P zwykłe SW link do fotek viewtopic.php?f=24&t=45625&start=15

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”