Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

harpusz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 28 cze 2011, 0:10
Imię: tomek
Lokalizacja: Łódź

Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: harpusz » 02 lut 2021, 20:41

Witam.
Pytanie, czy znalazłby się ktoś z Was i podjął się instalacji LPG do Kappy 2.0 VIS? Mam reduktor, sterownik STAG 300-6 z wiązką, butlę kupię. LPG już było, ale zostało zdemontowane, Ponieważ to nie była sekwencja.
Kappa 2.0 20v 155KM

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2064
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Jam_Belfegor » 03 lut 2021, 9:10

A jaki tam masz ten reduktor? Reduktor co najmniej na 200-250KM.

STAG 300-6 ok. ale są lepsze sterowniki.

Poza butlą brakuje Ci najważniejszego czyli wtryskiwaczy. Sprawdź sobie czy w tej wiązce masz też map sensor.

Generalnie do LPG auto musi być silnikowo w 100% sprawne. Nie ma że kaszle na wolnych, trafia się wypadanie zapłonu, na desce choinka a sonda lambda robi za statystę. Bo to nie zadziała. Silnik musi mieć dobrą kompresję, a osprzęt 100% ok. Dopilnuj też montażu dysz wtryskiwaczy możliwie jak najbliżej wtrysków benzynowych (zwłaszcza jak jest VIS !!!) oraz by wtryski były wykonane symetrycznie i powtarzalnie a nie jeden ma 1m węża zasilającego a drugi 20cm możne to przerysowane ale wiadomo o co chodzi. Wszystko możliwie tak samo powtórzone na każdym cylindrze, bo potem zaczyna się taniec z regulacją. Wtryski z tej wyższej półki i nie na listwie tylko pojedyncze, jak chcesz żeby to dobrze działo. Jak ma się toczyć jak taczka i nie widzi obrotów powyżej 3 tyś. ma być tanio to wysadzaj co tam chcesz. Świece od razu zakładaj nowe - a idealnie było by sobie założyć irydy. Kable do sprawdzenia, dobrze też wykonać sobie test iskry (siły iskry) czy cewki jeszcze trzymają czy już nie bardzo. Dobre świece tu nie pomogą jak cewki zapłonowe będą słabe.

Dopilnuj sobie też węzy elastycznych do LPG - gówniane potrafią pękać, a ostatnie co chcesz to rozszczelniona instalacja pod maską.

Reduktor jak wejdzie daj wysoko pod ręką , filtry tak samo - potem zaczyna się psioczenie na serwis tego. Sterownik w suchym miejscu, możliwie jak najwyżej. Przy pompie ABS powinno być miejsce na reduktor zaś sterownik może uda się wpakować na któraś podłożnicę od góry. Chyba na lewej jest trochę miejsca, jak pamiętam.

Poskładać do kupy w miarę sensownie to nie jest większy problem, chyba najwiekszym wyzwaniem jest znaleźć kogoś kto Ci to uczciwie ustawi, bo tu najczesciej pies pogrzebany.

harpusz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 28 cze 2011, 0:10
Imię: tomek
Lokalizacja: Łódź

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: harpusz » 03 lut 2021, 11:50

Reduktor to ALEX - SHARK 1500 mbar 200 KM.
Kappa 2.0 20v 155KM

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2064
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Jam_Belfegor » 03 lut 2021, 12:19

Będzie na styk. Polecam wyczyścić i wymienić filtr fazy lotnej jak był używany. Jak mocno wypracowany to zakupić nowe membrany uszczelki jak producent przewiduje zestawy naprawcze.

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: kond243 » 03 lut 2021, 13:44

Alex 1500 bez najmniejszych problemów pracuje w mojej Kappie 2.0 vis. Stag 300 6 jeśli jest map sensorem typu ps02 rozkręcamy to jest bardzo dobry sterownik. LPG tech ma lepiej rozwiązane jedynie jałowe obroty na osobnym suwaku jest skład mieszanki dla jałowych i osobny suwak dla obciążenia. Stag w zupełności wystarczy .W Kappie nie potrzebne jest obd tylko porządne strojenie na drodze. Także nie potrzebny jest sterownik z najwyższej półki bo nie ma on sensu. Stroi się na czasy wtrysku i podgląd korekt paliwa. Reduktor musi być poniżej zbiornika wyrównawczego. Wchodzi bardzo dobrze między filtr powietrza a akumulator. Wtryskiwacze jakie masz? Do tego silnika spokojnie wystarczą baracudy 115nl bądź yeti 115. Obsługują Maks 40 koni z cylindra. Będzie to pracować dobrze na 1-1.1 bar ciśnienia. Co do filtrów fazy lotnej tylko i wyłącznie Alex 360 jako pierwszy i później drugi normalny z wkładem z włókna szklanego lub wkładem z bibuły. Cały syf zostaje w odstojniku. Zasilanie to Faro 8mm. Nie żadna miedź 8mm. Dlatego że Faro lepiej się kładzie nie ma problemu z szczelnością jak nie normalnych baryłkach w miedzi. I Faro ma 8mm wewnątrz.Elektrozawór fi8mm. Podobnie wielo zawór Extra. Przy tym zasilaniu shark bez najmniejszego problemu sobie poradzi. Wielu gaziarzy kładzie miedź 6mm gdzie wewnątrz to 4.8mm i wtedy nawet duży reduktor klęka bo zasilanie do bani. W moim 20vt też w kappie jest stag 300-6 wtryski Hany 2091 niebieskie i dwa reduktory silver s8. Wtryski są za wydajne i pracowała na ciśnieniu 0.8bara. teraz zdławiłem je dyszami i pracuje na 1.2 bara. I wszystko pięknie pracuje. Ustawiłem to sobie na drodze i nie ma problemu z auto adaptacją. Kappa jest prosta w budowie i nie potrzeba tam żadnych wykwintnych sterowników. To co masz to jest jak najbardziej ok. Ten silnik obroni nawet AC r01 czarny do 150 koni. Bez problemu. Do wtryskiwaczy zakup sobie trójniki pod wtryski i łączysz je wężem z reduktora fi12mm. Vis nie ma nic do rzeczy to tylko klapy w dolocie. Które są w połowie kolektora a nie jak klapy wirowe zatykają jeden kanał. Trzeba demontować kolektor i robić odwierty na stole. Podanie ustawiona instalacja i będzie hulać aż miło. Reduktor daj na powrocie z nagrzewnicy szeregowo. Nie jak gaziarze trójniki i dodatkowy obieg płynu z boku. Nie będzie problemu z odpowietrzeniem czy innymi głupotami. Kolektor wtrysk tylko wężyki silkonowe. Nie pękają nie twardnieją jak gumowe. Łatwy montaż. I odporne na temperaturę. Świece tylko takie jak podaje producent. Żadne Irydy czy inne wynalazki. Ten silnik jest wymagający Condor świec. Nie będzie dobrze pracował ani na platynowych ani na irydowych. Przerabiałem temat. Kasa w błoto wyrzucona. Dusi się na zimno i tak to wina świec. Po założeniu takich jak mają być problemu nie ma. Co do strojenia to książkowo trzeba dobrać ciśnienie i dysze. Mnożnik 1.2 po kalibracji i na drogę. Dobrze podpiąć sondę i ustawiać w cl. W ol już nie bierze po uwagę sondy. Dobry sposób na czasy wtrysku i korekty. Ustawiałem tak ostatnio Volvo 2.4t. Passata 1.8t swoją Kappe Vis i 20vt. I wiele innych aut. Volvo ma sondę szerokopasmową. Więc ładnie się stroi po odczytach z sondy. I korektach paliwa. Wcześniej co 3dni błąd od ubogiej mieszanki. Po moim ustawieniu od 5miediecy zero błędów. Reduktor acr01 czerwony do 250koni wtryski baracudy 115 no stykowe bez dysz. Rozwiercałem nawet wkrętki w kolektorze żeby to chciało chodzić na tym co jest. I pracuje fakt że ciśnienie 1.6 bara bo na mniejszym nie wyrabiały wtryski. Bo są za małe. Na wiosnę mamy je wymienić i ponowne strojenie. I reduktor wpadnie Lovato super HP. Bo czerwony leci z ciśnieniem. Choć wina jest w zasilaniu miedź fi 6mm.To są polscy gaziarze. W passacie założona instalacja tak że nawet kable na skrętkę były. Masakra.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2064
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Jam_Belfegor » 03 lut 2021, 15:59

kond243 pisze: 03 lut 2021, 13:44 Także nie potrzebny jest sterownik z najwyższej półki bo nie ma on sensu. Stroi się na czasy wtrysku i podgląd korekt paliwa.
No fakt akurat do tego silnika nie trza więcej. Choć pytanie czy w STAG 300 daje możliwość dodawania Pb do LPG? Moim zdaniem fajna i przydatna opcja jeśli auto służy więcej niż do przemieszczania się z A do B
kond243 pisze: 03 lut 2021, 13:44 Reduktor musi być poniżej zbiornika wyrównawczego
Tak, zgadza się jak najbardziej. Tu nie doprecyzowałem. Wysoko ale poniżej zbiornika wyrównawczego.
kond243 pisze: 03 lut 2021, 13:44 Ten silnik obroni nawet AC r01 czarny do 150 koni.
Moim zdaniem nie - tzn. do normalnej jazdy ok. ale jak dociśnie w górne pole na pewno będzie brakowało. Ratować się się można jeśli sterownik LPG ma opcje odstrzału benzyny na zadanych obrotach lub do mapy.
kond243 pisze: 03 lut 2021, 13:44 VIS nie ma nic do rzeczy to tylko klapy w dolocie. Które są w połowie kolektora a nie jak klapy wirowe zatykają jeden kanał. Trzeba demontować kolektor i robić odwierty na stole.
A tu się nie zgodzę. Zakładasz że każdy gaziarz jest ogarnięty... :roll: Teraz łatam kolektor dolotowy do 16VT po "specjaliście od LPG". Gdzie szpej się wwiercił z dyszami? kto zgadnie gdzie? W połowie kolektora na kolanie bo mu się ścigać nie chciało, a teraz weźmy sobie że zrobi tak w VIS'ie :lol: : yesyes : zdziwi się jak auto nie odpali albo na odwrót zgaśnie na wyższych obrotach jak zamienią się kanały :lol: a myślisz że takiemu gaziarzowi co polonezy tłukł całe życie mówi coś VIS :lol: zmienne długości co..?! co Pan mówisz do mnie. I tak do tej roboty kolektor najlepiej na stół ,
kond243 pisze: 03 lut 2021, 13:44 Żadne Irydy czy inne wynalazki. Ten silnik jest wymagający Condor świec. Nie będzie dobrze pracował ani na platynowych ani na irydowych. Przerabiałem temat. Kasa w błoto wyrzucona. Dusi się na zimno i tak to wina świec.
Hmmm a cóż on taki delikatny jak niewiasta :lol: Na dobrych odkłuconych irydach nie zagada?

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2064
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Jam_Belfegor » 03 lut 2021, 16:18

p.s: zobacz a to : yesyes :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: kond243 » 04 lut 2021, 2:09

Ja napisałem to jak ja bym to zrobił,to raz a dwa nie zagada na irydach, platynach i innych wynalzkach poza ori. I co mi pokazujesz zdjęcie.? Kit najnormalniejszego BRC jeszcze na porządnych kiehinach. BRC ma kity do mocy i ilości cylindrów. A że jest to listwa zespolona to nie dasz tam po 1cm węża bo się poprostu nie da. Reduktor zamontowany jest źle bo wyżej zbiornik wyrównawczy. Ta listwa ze zdjęcia przerobi 3x baracudy i inne wtryski ,nawet medy. Miałem to w pierwszej kappie vis i kappa do dziś jeździ na tym. Montowałem w kilkunastu autach LPG. Poprawiałem dużo aut po partaczach. I wiem jak się to robi zgodnie ze sztuką. Co do reduktora to widzę że nie znasz acr czarnego. Bo czarny można zasilić Faro 8mm i bez problemu daje radę w silnikach n/a po 180-190 koni i radzi sobie dobrze. Czerwony z początku pierwszej serii się cioł.Trzecia sprawa to że vis jest dość daleko od kanałów.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2064
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Jam_Belfegor » 04 lut 2021, 8:24

kond243 pisze: 04 lut 2021, 2:09 Co do reduktora to widzę że nie znasz acr czarnego. Bo czarny można zasilić Faro 8mm i bez problemu daje radę w silnikach n/a po 180-190 koni i radzi sobie dobrze. Czerwony z początku pierwszej serii się cioł.Trzecia sprawa to że vis jest dość daleko od kanałów.
a no nie znam to fakt, być może wyjątek w masie :D na wszystkie reduktory dobierane na styk jakie widziałem albo od razu albo po jakimś czasie brakowało pary na wysokim zakresie i silnik szedł ubogo. Trzeba też mieć w tyle głowy ze parownik nie zawsze będzie wyrabiał 100% swojej normy, a ciągłe rozbieranie go i czyszczenie też mija się z celem, wole dać większy by był zapas. Do tego jak się po patrzy jaki czasem ludzie mają syf w układzie chłodzenia to aż o pomstę woła - to też odbija się na wydajności parownika. Fakt w większości przypadków nie przyglądałem się lini zasilającej z butli być może to był w części przypadków dławik.

P.S: które miejsce proponujesz na ulokowanie dysz wtryskiwaczy w tym konkretnym silniku? - od razu podpowiesz koledze czego sobie pilnować.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2021, 14:37

Jam_Belfegor pisze: 04 lut 2021, 8:24 (...) na wszystkie reduktory dobierane na styk jakie widziałem albo od razu albo po jakimś czasie brakowało pary na wysokim zakresie i silnik szedł ubogo. Trzeba też mieć w tyle głowy ze parownik nie zawsze będzie wyrabiał 100% swojej normy, a ciągłe rozbieranie go i czyszczenie też mija się z celem, wole dać większy by był zapas. Do tego jak się po patrzy jaki czasem ludzie mają syf w układzie chłodzenia to aż o pomstę woła - to też odbija się na wydajności parownika. Fakt w większości przypadków nie przyglądałem się lini zasilającej z butli być może to był w części przypadków dławik. (...)
Dlatego daje się tłokowego Magic-a i się zapomina że ma się LPG...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3236
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: Marcin_D » 04 lut 2021, 16:49

Przecież z tego co pamiętam na tym kolektorze z VIS to nawet są takie miejsca co jakby były zaprojektowane pod wwiercenie się z dyszami.
Mam taki kolektor po mojej Kappie i aż zejdę i zobaczę jak to wygląda.

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: kond243 » 04 lut 2021, 16:58

Tłokowego poprawionego jak już. Bo do nie dawna puszczał bąki do układu chłodzenia. I czarny acr nie jest wyjątkiem. Jedyny reduktor który ma zaniżoną moc. Wewnątrz nie różni się niczym od czerwonego. Z zewnątrz tylko wejściem na fi6 i wyjściem gazu na na fi12. Czerwony to wejście 8mm a wyjście 14mm już chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego bez problemu robi 180 koni. A po zmianie wkrętki na fi 8mm robi praktycznie tyle ile czerwony. Więc wyszło że nie znasz tych reduktorów i twierdzisz że to wyjątek? I jesteś w błędzie. Czyli nie znasz tych reduktorów. I wielu innych tech nie znasz. Zamiast magika wolę 100razy Landi ig1. Reduktor dwustopniowy bez awaryjnie pracuje nie puści bąka do układu chłodzenia. Kosztuje nie mało. Do 20vt włożyłbym 2x ig1 turbo i zapomniał o problemie pływającego ciśnienia czy różnicy ciśnienia w zależności od ilości LPG w zbiorniku. Stabilne termicznie i ciśnieniowo. Kme lubi cieknąć. I termika słaba ciśnieńie ok. Są też takie które nie nadają się do turbo, zavoli np. Jak byś rozebrał te reduktory , regenerował je to byś wiedział co potrafi acr czarny. Ale nie miałeś doczynienia i nie wiesz. A zabierasz głos
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: kond243 » 04 lut 2021, 16:59

Marcin_D pisze: 04 lut 2021, 16:49 Przecież z tego co pamiętam na tym kolektorze z VIS to nawet są takie miejsca co jakby były zaprojektowane pod wwiercenie się z dyszami.
Mam taki kolektor po mojej Kappie i aż zejdę i zobaczę jak to wygląda.
Są ale nie wszyscy je widzą. Daj zdjęcie aby każdy widział
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2021, 18:05

kond243 pisze: 04 lut 2021, 16:58 Tłokowego poprawionego jak już. Bo do nie dawna puszczał bąki do układu chłodzenia. (...)
Do nie dawna... czyli od ponad 10lat, nie ma innych niż poprawione Magic-i ...także to było dawno i nie prawda
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Czy jest ktoś z Łódzkiego, kto potrafiłby złaożyć LPG sekwencje do Kappy?

Post autor: kond243 » 04 lut 2021, 20:26

I tu się mylisz. Poprawili to w okolicy 2016r. I jest ig1 o niebo lepszy. Bez problemowo wytrzymuje po 300tys km. Nie ufam magicowi. Mimo poprawy były przypadki puszczenia bąka do układu chłodzenia. Ale nie będę się tu klucił. Każdy montuje co uważa za słuszne.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”