Strona 2 z 2

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 03 sty 2020, 10:36
autor: Flyman
Widzę, że mam komfortową sytuację.
Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, za nic nie przepłaciłem, nic nie dostałem.

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 03 sty 2020, 11:51
autor: Bichoń
Skoro padło pytanie, to moja przygoda wyglądała tak:
- zamówiłem około 100 pozycji
- doszło około 20 pozycji na 60% ceny. Nie dostałem prawie nic z drobiazgów na które liczyłem, a które - trzeba przyznać - były często dosłownie za grosze.
- dostałem telefon, że jest wszystko (!), ale nie będą wysyłać, bo gabaryt - żebym sobie podjechał z Krakowa do Rzeszowa
- podjechałem, na miejscu się dowiedziałem że nie ma wszystkich pozycji, ale nie zastałem pana Andrzeja, z innymi nawet nie rozmawiałem
- W domu zacząłem rozpakowywać i wyszło, że jedna z kompletu 4 alufelg - nie jest z kompletu. Po kontakcie z panem Andrzejem ustaliliśmy, że sprawdzi, co da się zrobić. Po kilku telefonach udało się sprawę załatwić w ten sposób, że zamówili mi brakującą felgę do kompletu w tej samej cenie, natomiast tą inną sobie zostawiłem, jako zapas - bo mam komplet z tego wzoru.
- Pojechałem jeszcze raz do Rzeszowa odebrać felgę, ale tym razem prawie "po drodze", do nadrobienia tylko ok. 100km. Pan który mnie obsługiwał tym razem, też ma lybrę :)

Żałuję z tego wszystkiego że nie udało się dostać wszystkich części które zamawiałem, ale z drugiej strony - jestem zadowolony, że udało się ściągnąć to co mam. Bez Farona i pewnie bez woli współpracy ASO fiata w Rzeszowie byłbym o kilkaset złotych bogatszy nie miałbym nic z tych części. Ale dało się odczuć, że te nasze zamówienia są na samym dole listy priorytetów, też usłyszałem tekst że im się nie chce w to bawić, bo nic z tego nie mają.

Podobno pierwszy samochód sprzedaje salon, drugi sprzedaje serwis. Tutaj było widać podejście serwisu - do rozważenia plusy i minusy całej sytuacji.

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 04 sty 2020, 0:55
autor: Marcin_D
Ja nie brałem udziału w tej wyprzedaży, ale czytając posty w tym temacie to wychodzi, że dobrze zrobiłem (w sumie Thesis nie jeździ i dopóki nie ruszy to nie mam co do niej dokupować, a pewnie później pójdzie na sprzedaż).

Biznes jest biznes? - to na pewno nie w tym salonie (bo 15% to jest jednak coś co zarabiają) - i lepiej zarobić 15% z 10000 niż nie zarobić nic.
A tekstu z wysyłką to w ogóle nie pojmuję - bo teraz kurierka to kilka minut roboty (a taki salon powinien mieć umowę z kurierką - przynajmniej tak było jak robiłem w salonie Citroena).

Tak że uważam, że Faraon ma mega szacun za pomyślenie i zorganizowanie takiej akcji, ale akurat pan z AutoRes'a jest po prostu pracownikiem, który chce odje...ć swoje 8 godzin w spokoju i żeby mu nikt nie zawracał dupy (tez takiego mieliśmy na salonie - pracował 2 m-ce).

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 06 sty 2020, 11:18
autor: MacioBA
U mnie cała akcja przebiegła dosyć sprawnie. W pierwszym rzucie dotarło prawie wszystko, przed świętami dosłali 2 rzeczy, które przyszły później z Italii. Tutaj bez zastrzeżeń. Natomiast z panem Andrzejem...no cóż kontakt jest faktycznie dyskusyjny... Gdy zadzwonił z info, że graty przyszły, poprosił o odbiór osobisty z uwagi na brak miejsca do przechowywania i problemy przy wysyłce - ok, no problem, spytałem się od której godziny można się pojawić, odpowiedź była, że od 7 rano, więc nazajutrz 4:30 w samochód i rura do RZ... Punkt 7 w Autores, A Pan Andrzej wqrwion mówi "o panie, najwcześniej o 9 ktoś te graty wyda, bo teraz nie ma magazyniera"... faktycznie poczułem się jak natręt sprawiający problem.... Ostatecznie po 1,5 godziny gapienia się w modele Tipo, karton z częściami został " wydalony" z zaplecza - szybka płatność i dowiedzenia.
Niestety potwierdzam, iż kontakt z AutoRes wypada średnio, ale cóż najważniejsze, że towar dotarł i tutaj serdeczne podziękowania dla Faraona :-)

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 14 sty 2020, 12:41
autor: Michal1906
Zamówiłem trzy elementy, dwa niedostępne już a trzeci wczoraj przyjechał do Rzeszowa-przednia, wzmocniona szyba do Bravo 198. Zadzwonił sympatyczny gość, przekazał wszystko co i jak a dziś już szyba u mnie jest (w jednym kawałku :) ) także podziękowania dla dwóch Andrzejów wielkie przesyłam!

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 18 sty 2020, 12:41
autor: michal1045
No to czas na zakończenie tematu z mojej strony.
Po zapoznaniu się z opiniami innych osób, które również zamawiały części w ramach tej wyprzedaży stwierdziliśmy z Gepardem, że jeżeli nie pojedziemy odebrać tych części osobiście to możemy więcej stracić niż zyskać. Będąc na miejscu mogliśmy chociaż sprawdzić za co dokładnie płacimy. Co ważne, wszystko się zgadzało.
Termin odbioru udało się ustalić mailowo, więc ominęła mnie wątpliwa przyjemność rozmowy z panem Andrzejem. Na miejscu na szczęście obsługiwał nas pan Łukasz Szmuc, o którym nie mogę powiedzieć złego słowa.
Co ciekawe części przyjechały z Włoch na palecie, a błotnik był w wielkiej tekturze, więc kurier by to bez problemu zabrał. Tylko trzeba było wykazać odrobinę chęci...
W tym miejscu warto też dodać, że na miejscu mieli jeszcze jakieś części, których zapomnieli wysłać. Więc kolega NIKT., nie był jedynym, którego spotkała taka historia.

Dodam też, że poczytałem opinie o tym salonie, i klient indywidualny jest tam traktowany jako zło konieczne! A mając Hyundaia (którego też sprzedają) i mieszkając w Rzeszowie, lepiej serwisować go w Tarnowie.
P1122304.JPG
P1122309.JPG

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

: 18 sty 2020, 15:55
autor: vanisch
Może w salonie Hyundaia jest lepiej, ale nie wierzę żeby obsługa w tarnowskim salonie Fiata była lepsza :lol: