Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Flyman » 03 sty 2020, 10:36

Widzę, że mam komfortową sytuację.
Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, za nic nie przepłaciłem, nic nie dostałem.

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5036
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Bichoń » 03 sty 2020, 11:51

Skoro padło pytanie, to moja przygoda wyglądała tak:
- zamówiłem około 100 pozycji
- doszło około 20 pozycji na 60% ceny. Nie dostałem prawie nic z drobiazgów na które liczyłem, a które - trzeba przyznać - były często dosłownie za grosze.
- dostałem telefon, że jest wszystko (!), ale nie będą wysyłać, bo gabaryt - żebym sobie podjechał z Krakowa do Rzeszowa
- podjechałem, na miejscu się dowiedziałem że nie ma wszystkich pozycji, ale nie zastałem pana Andrzeja, z innymi nawet nie rozmawiałem
- W domu zacząłem rozpakowywać i wyszło, że jedna z kompletu 4 alufelg - nie jest z kompletu. Po kontakcie z panem Andrzejem ustaliliśmy, że sprawdzi, co da się zrobić. Po kilku telefonach udało się sprawę załatwić w ten sposób, że zamówili mi brakującą felgę do kompletu w tej samej cenie, natomiast tą inną sobie zostawiłem, jako zapas - bo mam komplet z tego wzoru.
- Pojechałem jeszcze raz do Rzeszowa odebrać felgę, ale tym razem prawie "po drodze", do nadrobienia tylko ok. 100km. Pan który mnie obsługiwał tym razem, też ma lybrę :)

Żałuję z tego wszystkiego że nie udało się dostać wszystkich części które zamawiałem, ale z drugiej strony - jestem zadowolony, że udało się ściągnąć to co mam. Bez Farona i pewnie bez woli współpracy ASO fiata w Rzeszowie byłbym o kilkaset złotych bogatszy nie miałbym nic z tych części. Ale dało się odczuć, że te nasze zamówienia są na samym dole listy priorytetów, też usłyszałem tekst że im się nie chce w to bawić, bo nic z tego nie mają.

Podobno pierwszy samochód sprzedaje salon, drugi sprzedaje serwis. Tutaj było widać podejście serwisu - do rozważenia plusy i minusy całej sytuacji.

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3236
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Marcin_D » 04 sty 2020, 0:55

Ja nie brałem udziału w tej wyprzedaży, ale czytając posty w tym temacie to wychodzi, że dobrze zrobiłem (w sumie Thesis nie jeździ i dopóki nie ruszy to nie mam co do niej dokupować, a pewnie później pójdzie na sprzedaż).

Biznes jest biznes? - to na pewno nie w tym salonie (bo 15% to jest jednak coś co zarabiają) - i lepiej zarobić 15% z 10000 niż nie zarobić nic.
A tekstu z wysyłką to w ogóle nie pojmuję - bo teraz kurierka to kilka minut roboty (a taki salon powinien mieć umowę z kurierką - przynajmniej tak było jak robiłem w salonie Citroena).

Tak że uważam, że Faraon ma mega szacun za pomyślenie i zorganizowanie takiej akcji, ale akurat pan z AutoRes'a jest po prostu pracownikiem, który chce odje...ć swoje 8 godzin w spokoju i żeby mu nikt nie zawracał dupy (tez takiego mieliśmy na salonie - pracował 2 m-ce).

Awatar użytkownika
MacioBA
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 2122
Rejestracja: 09 sie 2009, 15:08
Lokalizacja: Rybnik O/S

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: MacioBA » 06 sty 2020, 11:18

U mnie cała akcja przebiegła dosyć sprawnie. W pierwszym rzucie dotarło prawie wszystko, przed świętami dosłali 2 rzeczy, które przyszły później z Italii. Tutaj bez zastrzeżeń. Natomiast z panem Andrzejem...no cóż kontakt jest faktycznie dyskusyjny... Gdy zadzwonił z info, że graty przyszły, poprosił o odbiór osobisty z uwagi na brak miejsca do przechowywania i problemy przy wysyłce - ok, no problem, spytałem się od której godziny można się pojawić, odpowiedź była, że od 7 rano, więc nazajutrz 4:30 w samochód i rura do RZ... Punkt 7 w Autores, A Pan Andrzej wqrwion mówi "o panie, najwcześniej o 9 ktoś te graty wyda, bo teraz nie ma magazyniera"... faktycznie poczułem się jak natręt sprawiający problem.... Ostatecznie po 1,5 godziny gapienia się w modele Tipo, karton z częściami został " wydalony" z zaplecza - szybka płatność i dowiedzenia.
Niestety potwierdzam, iż kontakt z AutoRes wypada średnio, ale cóż najważniejsze, że towar dotarł i tutaj serdeczne podziękowania dla Faraona :-)

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 323
Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Michal1906 » 14 sty 2020, 12:41

Zamówiłem trzy elementy, dwa niedostępne już a trzeci wczoraj przyjechał do Rzeszowa-przednia, wzmocniona szyba do Bravo 198. Zadzwonił sympatyczny gość, przekazał wszystko co i jak a dziś już szyba u mnie jest (w jednym kawałku :) ) także podziękowania dla dwóch Andrzejów wielkie przesyłam!

Awatar użytkownika
michal1045
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1645
Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: michal1045 » 18 sty 2020, 12:41

No to czas na zakończenie tematu z mojej strony.
Po zapoznaniu się z opiniami innych osób, które również zamawiały części w ramach tej wyprzedaży stwierdziliśmy z Gepardem, że jeżeli nie pojedziemy odebrać tych części osobiście to możemy więcej stracić niż zyskać. Będąc na miejscu mogliśmy chociaż sprawdzić za co dokładnie płacimy. Co ważne, wszystko się zgadzało.
Termin odbioru udało się ustalić mailowo, więc ominęła mnie wątpliwa przyjemność rozmowy z panem Andrzejem. Na miejscu na szczęście obsługiwał nas pan Łukasz Szmuc, o którym nie mogę powiedzieć złego słowa.
Co ciekawe części przyjechały z Włoch na palecie, a błotnik był w wielkiej tekturze, więc kurier by to bez problemu zabrał. Tylko trzeba było wykazać odrobinę chęci...
W tym miejscu warto też dodać, że na miejscu mieli jeszcze jakieś części, których zapomnieli wysłać. Więc kolega NIKT., nie był jedynym, którego spotkała taka historia.

Dodam też, że poczytałem opinie o tym salonie, i klient indywidualny jest tam traktowany jako zło konieczne! A mając Hyundaia (którego też sprzedają) i mieszkając w Rzeszowie, lepiej serwisować go w Tarnowie.
P1122304.JPG
P1122309.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
Są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + Xsara Picasso 2.0 HDI + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD
Obrazek

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6288
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: vanisch » 18 sty 2020, 15:55

Może w salonie Hyundaia jest lepiej, ale nie wierzę żeby obsługa w tarnowskim salonie Fiata była lepsza :lol:
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”