Kółko wzajemnej adoracji

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

harpusz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 28 cze 2011, 0:10
Imię: tomek
Lokalizacja: Łódź

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: harpusz » 03 paź 2019, 20:09

Witam.
Ja tam się raczej nie wypowiadam, ale przeczytałem cały wątek i tak sobie pomyślałem, że właściwie "pyskówki" jak to ujmę pojawiają się tylko tam gdzie padnie słowo Thesis. Może się mylę, ale czytam posty raczej codziennie i głownie te, które mnie interesują, więc to tak tylko z mojej strony.
Dodam skromnie, że ja swoją Kappę kupiłem prawie 10 lat temu z przebiegiem 136k z hakiem (nie wnikam w autentyczność, bo nie było sposobu sprawdzić). Używam jej na co dzień, jako auto do jazdy dla czterech osób w rodzinie, jak również na wyjazdy na wakacje i właśnie dziś przekroczyłem 163300 :D sam tym wielkim przebiegiem ściochrałem fotel kierowcy i zniszczyłem kierownicę :D , więc dziwią mnie opinie niektórych "znawców" motoryzacji w szczególności tej naszej ulubionej marki. Jak widać można? Można są różne sytuacje w życiu :D
Pozdrawiam.
P.S. Są tacy, co potwierdzą moje słowa :D
Kappa 2.0 20v 155KM

Awatar użytkownika
kuba88
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 831
Rejestracja: 21 lut 2011, 22:34
Imię: Jakub
Lokalizacja: Mokre (Grudziądz)

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: kuba88 » 04 paź 2019, 10:13

SIWY155 pisze: 03 paź 2019, 20:07
giekso pisze: 03 paź 2019, 19:16 Dziękuję mikee72 za tą celną uwagę - do brzegu Panowie - do brzegu!

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jak to zwykle bywa temat się rozmyje i będzie jak było.W tej sytuacji warto rozważyć być może porzucenie szyldu Lancia Klub Polska i zmiana brendu na coś bardziej otwartego.Nie wiem może Internetowe Kółko Przyjaciół Motoryzacji Wszelakiej?Może zostawmy tę Lancię już na boku.Tyle fajnych Opli,Fordów,Dacii i Seatów na forum,że ja ze swoją Lancią czuję się trochę wyobcowany.
Winą za owo uczucie wyobcowania należałoby obarczyć częściowo samą Lancie i fakt, że już jej nie produkują. Dodajmy do tego, że te co nowsze egzemplarze jakieś takie skundlone, niewarte prawdziwego fana marki, te prawdziwe Lancie natomiast są powoli na wymarciu. W tej sytuacji nie dziwi mnie twoje odczucie wyobcowania.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2019, 14:31 przez kuba88, łącznie zmieniany 1 raz.
Były: Mitsubishi Colt GLXi mk.3 1.5, Vw Golf III 1.4, Nissan Almera 1.4, Lancia Dedra 1.8, Audi 80 1.9TDI, Ford Transit mk.4, Mercedes Sprinter 213CDI, Renault Master 2.5D, Lancia Zeta 2.1TD,Fiat Stilo MW 1.9JTD
Obecne: VW Passat 1.9 TDI , Lancia Kappa 2.0 145 Km

pääkäyttäjä

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: pääkäyttäjä » 04 paź 2019, 11:37

Nawet The International Club for Rolls-Royce & Bentley Enthusiasts pozwala być entuzjastą i miłośnikiem tej marki bez konieczności posiadania auta...
Rolls-Royce Enthusiasts Club pisze:The International home for anyone, whether an owner or non-owner, with an interest in the motor car products of Rolls-Royce and Bentley cars.
Jak już czerpać wzór, to może stąd - The Lancia Motor Club ale co ja się tam znam. To, co się tu czasem odstawia, przypomina separatyzm. Jakbym to wiedział, to po puszczeniu Lybry do ludzi, więcej tu nie wracam.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11973
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: topcio » 04 paź 2019, 11:38

harpusz pisze: Ja tam się raczej nie wypowiadam, ale przeczytałem cały wątek i tak sobie pomyślałem, że właściwie "pyskówki" jak to ujmę pojawiają się tylko tam gdzie padnie słowo Thesis.


Patrz, też to zauważyłem.

SIWY155 pisze: Tyle fajnych Opli,Fordów,Dacii i Seatów na forum,że ja ze swoją Lancią czuję się trochę wyobcowany.


Hy, coś w tym jest. To foteczka dla podniesienia na duchu :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

giekso
Moderator
Moderator
Posty: 1533
Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: giekso » 04 paź 2019, 11:47

Mam taką propozycję, żeby z wszystkimi uwagami wyrobić się do niedzieli, do końca dnia. Potem te merytoryczne uwagi podsumujemy i temat zamkniemy, żeby się to nie rozciągnęło zbytnio. I zobaczymy co dalej z tego nam wyjdzie.

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina

Paweł Beski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1629
Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: Paweł Beski » 04 paź 2019, 12:50

topcio pisze: 04 paź 2019, 11:38
harpusz pisze: Ja tam się raczej nie wypowiadam, ale przeczytałem cały wątek i tak sobie pomyślałem, że właściwie "pyskówki" jak to ujmę pojawiają się tylko tam gdzie padnie słowo Thesis.


Patrz, też to zauważyłem.

SIWY155 pisze: Tyle fajnych Opli,Fordów,Dacii i Seatów na forum,że ja ze swoją Lancią czuję się trochę wyobcowany.


Hy, coś w tym jest. To foteczka dla podniesienia na duchu :D

Czyżby Kappa na żółte tablice czekała? Oczywiście gratuluję kolekcji fajnych pojazdów.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11973
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: topcio » 04 paź 2019, 13:02

Paweł Beski pisze: 04 paź 2019, 12:50
topcio pisze: 04 paź 2019, 11:38
harpusz pisze: Ja tam się raczej nie wypowiadam, ale przeczytałem cały wątek i tak sobie pomyślałem, że właściwie "pyskówki" jak to ujmę pojawiają się tylko tam gdzie padnie słowo Thesis.


Patrz, też to zauważyłem.

SIWY155 pisze: Tyle fajnych Opli,Fordów,Dacii i Seatów na forum,że ja ze swoją Lancią czuję się trochę wyobcowany.


Hy, coś w tym jest. To foteczka dla podniesienia na duchu :D

Czyżby Kappa na żółte tablice czekała? Oczywiście gratuluję kolekcji fajnych pojazdów.
Dziękuję, jeszcze Fulvi brakuje na fotce, obecnie stoi w mojej firmie a w grudniu idzie do blacharza.
Kappie jeszcze 5 lat do żółtych, nie wiem czy doczeka. Zwłaszcza, że planuję na dniach dołożyć jej kilkadziesiąt KM softem :roll:
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Paweł Beski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1629
Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: Paweł Beski » 04 paź 2019, 13:06

Które z aut jakie posiadasz traktujesz jako codzienne? Zakładam, że zabytki podróżują, tylko wtedy kiedy aura sprzyja.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11973
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: topcio » 04 paź 2019, 13:09

:) Codziennie? Żadnego. Porządne auta jeżdżą tylko okazjonalnie.
Na co dzień poniewieram E-klase z gnojówką
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3240
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: Marcin_D » 04 paź 2019, 14:07

Temat się rozmył - bo tak jest z większością na forum.

A tak jak większość zauważą - pyskówki zazwyczaj są w tematach o Thesis. Ciekawe dlaczego.

Sam mam Tetrisa (stoi 3 rok i czeka na odpalenie - bo z silnikiem dojść do porozumienia nie możemy po generalce).
Niestety ja odnoszę wrażenie że właściciele Thesisów uważają "że złapali pana boga za nogi", bo kupili Thesis.
,
A to jest po prostu Lancia i przez to, że niestety na rynku (nie tylko polskim) nie ma poważania to zazwyczaj są niedoinwestowane (wystarczy popatrzeć po ogłoszeniach na mobile, autosocut'ach itp.).
Albo kupujesz doinwestowaną i ta kosztuje kupę kasy (15tyś. euro + za 2005), albo "łacha" za kilkaset euro. I niestety większość poruszających się po polskich drogach (albo będących w ofertach otomoto itp.) to właśnie te drugie.
I niech mi ktoś z właścicieli Thesis'ów na forum powie, że sam pojechał na zachód po swoją i wydał na nią 15tyś. euro - może jest taki 1.
Większość albo kupiła od polskich handlarzy za parę tys., albo jak sprowadziła z zachodu to też za kilkaset lub 1-2 tyś. euro.

I stąd wynikają pyskówki - bo jak można źle mówić o Thesis (czasami też w tematach o innych modelach, ale to nikły procent wszystkich pyskówek).
A marka jest jak każda na rynku - ma swoje przypadłości (szczególnie w autach które mają 10 lat albo więcej - bo takie przeważają na forum).

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1107
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: mikee72 » 04 paź 2019, 18:02

Psychologiem nie jestem, ale na moje wygląda to trochę tak..

Auto z logo Lancii (jasne, że nie tylko) z uwagi na swoją chimeryczność wymaga sporo troski. Niektórzy się zbuntują, że to bzdura i jeśli się odpowiednio dba, to Lancia jest niezawodna tak samo jak inne auta. No cóż, znam bardziej idiotoodporne auta. Niemniej - ta troska sprawia, że rodzi się specyficzna więź między właścicielem a autem. Właściciel po wielu godzinach spędzonych pod maską, pod autem, albo w innych niż fotel kierowcy miejscach.. po setkach, a bardziej tysiącach złotych wydanych na naprawy, po tygodniach poszukiwań prawie niedostępnych części - w jakiś sposób staje się już częścią takiego auta. Wręcz identyfikuje się z nim.

I to stoi w totalnej opozycji do właściciela auta, które leje tylko paliwo, dolewa oleju i po prostu trzaska kilometry. Tak ja to widzę - pod moim oknem stoi m.in. rzadko ostatnio jeżdżone, mocno przeinwestowane ćwierćwiekowe Tipo (mam je 4 lata) - z opisanych wcześniej względów bliskie mojemu sercu.. oraz Roomster, w którym od nowości poza wymianą płynów, filtrów i odgrzybianiem klimy - przez ostatnie prawie 6 lat zapłaciłem jeszcze za wymianę: klocków, wycieraczek, świec, zestawu rozrządu i zamka do klapy bo się zepsuł (tak, coś się zepsuło). Auto zawsze odpala, jedzie do celu i zawsze wraca do domu, nawet zapasówki nie wożę. No i jak tu lubić takie auto? Można szanować za wierną służbę, za to że nigdy nie nawaliło.. i nic poza tym.. Tak to chyba działa.

A teraz kij w mrowisko: czyli Thesis, a jakżeby inaczej - bo to jest prawie zawsze iskierka zapalna.
Bo hmm.. to nie jest tak - jak napisał Marcin_D, że właściciele "złapali Pana Boga za nogi". To Bóg wyciągnął do nich obie ręce i oni teraz siedzą obok niego, a Jezus jest zazdrosny. To taki szczególny przypadek, kiedy za 10tys zł. można kupić sobie poważanie społeczne i powszechny szacunek. Bo każdy nowobogacki głupek może kupić sobie AMG, Q7, X6, chińskie Volvo czy zniemczonego Bentleya. Ludzie z klasą jeżdżą Maserati czy Ferrari jeśli mają forsę i ochotę na sport.. a jak mają klasę i lubią komfort to jeżdżą.. (uwaga - niespodzianka!).. flagową, niepowtarzalną Lancią czystej krwi, czyli Thesis. To auto inne niż wszystkie (vide: żart na forum pt. znajdź różnicę).

Jasne, że szydzę. Bo nie cierpię zacietrzewienia, lubię mieć dystans do wszystkiego, także do siebie i swojego auta. Wy też?
Dlatego może dla rozluźnienia taki quiz.. Hipotetyczna sytuacja: dumny właściciel pucowanej przez pół dnia Thesis podjeżdża z żoną do restauracji. Obsługa otwiera drzwi z obu stron i cicho komentuje: "paszczur z twarzy, no nie mogę", drugi: "że niby od włoskiego stylisty, a papcie za szerokie", trzeci: "krzywa rura, nie ujeżdżałbym tego". To jak myślicie - wypłacając lepy na dziąsła kierowca będzie kazał przeprosić żonę, czy..?

To chyba właśnie swoista mania wielkości i sztucznie budowana wokół Thesis magia, powodują przewrażliwienie. Mania wielkości sprawia, że ze stron innych forumowiczów - właścicieli lancii gorszego sortu, lancii skundlonych albo wręcz nazwijmy to pod imieniu: podsamochodów.. pojawiają się uszczypliwości. Dopóki 'konwersacje' są kulturalne to jest nawet ciekawie, trochę śmiesznie.. ale niestety trwa to bardzo krótko - bo siedzący przy Bogu nie tolerują świętokradztwa i kiedy ktoś chce burzyć magię Thesis, to wtedy z nieba padają gromy.

Także, co byście nie ustalili - Thesis jest stanem umysłu i gdzie zajedzie, tam będzie się w końcu paliło.. Mi to nie przeszkadza, byle strażak był.
Emocje są ok, ogniska są ok.. może właśnie dlatego to forum nie jest tak nudne jak.. Roomster? Pzdr.
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1251
Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: kraków

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: michalkrk » 04 paź 2019, 18:20

mikee72 pisze: 04 paź 2019, 18:02 Psychologiem nie jestem, ale na moje wygląda to trochę tak..

Auto z logo Lancii (jasne, że nie tylko) z uwagi na swoją chimeryczność wymaga sporo troski. Niektórzy się zbuntują, że to bzdura i jeśli się odpowiednio dba, to Lancia jest niezawodna tak samo jak inne auta. No cóż, znam bardziej idiotoodporne auta. Niemniej - ta troska sprawia, że rodzi się specyficzna więź między właścicielem a autem. Właściciel po wielu godzinach spędzonych pod maską, pod autem, albo w innych niż fotel kierowcy miejscach.. po setkach, a bardziej tysiącach złotych wydanych na naprawy, po tygodniach poszukiwań prawie niedostępnych części - w jakiś sposób staje się już częścią takiego auta. Wręcz identyfikuje się z nim.

I to stoi w totalnej opozycji do właściciela auta, które leje tylko paliwo, dolewa oleju i po prostu trzaska kilometry. Tak ja to widzę - pod moim oknem stoi m.in. rzadko ostatnio jeżdżone, mocno przeinwestowane ćwierćwiekowe Tipo (mam je 4 lata) - z opisanych wcześniej względów bliskie mojemu sercu.. oraz Roomster, w którym od nowości poza wymianą płynów, filtrów i odgrzybianiem klimy - przez ostatnie prawie 6 lat zapłaciłem jeszcze za wymianę: klocków, wycieraczek, świec, zestawu rozrządu i zamka do klapy bo się zepsuł (tak, coś się zepsuło). Auto zawsze odpala, jedzie do celu i zawsze wraca do domu, nawet zapasówki nie wożę. No i jak tu lubić takie auto? Można szanować za wierną służbę, za to że nigdy nie nawaliło.. i nic poza tym.. Tak to chyba działa.

A teraz kij w mrowisko: czyli Thesis, a jakżeby inaczej - bo to jest prawie zawsze iskierka zapalna.
Bo hmm.. to nie jest tak - jak napisał Marcin_D, że właściciele "złapali Pana Boga za nogi". To Bóg wyciągnął do nich obie ręce i oni teraz siedzą obok niego, a Jezus jest zazdrosny. To taki szczególny przypadek, kiedy za 10tys zł. można kupić sobie poważanie społeczne i powszechny szacunek. Bo każdy nowobogacki głupek może kupić sobie AMG, Q7, X6, chińskie Volvo czy zniemczonego Bentleya. Ludzie z klasą jeżdżą Maserati czy Ferrari jeśli mają forsę i ochotę na sport.. a jak mają klasę i lubią komfort to jeżdżą.. (uwaga - niespodzianka!).. flagową, niepowtarzalną Lancią czystej krwi, czyli Thesis. To auto inne niż wszystkie (vide: żart na forum pt. znajdź różnicę).

Jasne, że szydzę. Bo nie cierpię zacietrzewienia, lubię mieć dystans do wszystkiego, także do siebie i swojego auta. Wy też?
Dlatego może dla rozluźnienia taki quiz.. Hipotetyczna sytuacja: dumny właściciel pucowanej przez pół dnia Thesis podjeżdża z żoną do restauracji. Obsługa otwiera drzwi z obu stron i cicho komentuje: "paszczur z twarzy, no nie mogę", drugi: "że niby od włoskiego stylisty, a papcie za szerokie", trzeci: "krzywa rura, nie ujeżdżałbym tego". To jak myślicie - wypłacając lepy na dziąsła kierowca będzie kazał przeprosić żonę, czy..?

To chyba właśnie swoista mania wielkości i sztucznie budowana wokół Thesis magia, powodują przewrażliwienie. Mania wielkości sprawia, że ze stron innych forumowiczów - właścicieli lancii gorszego sortu, lancii skundlonych albo wręcz nazwijmy to pod imieniu: podsamochodów.. pojawiają się uszczypliwości. Dopóki 'konwersacje' są kulturalne to jest nawet ciekawie, trochę śmiesznie.. ale niestety trwa to bardzo krótko - bo siedzący przy Bogu nie tolerują świętokradztwa i kiedy ktoś chce burzyć magię Thesis, to wtedy z nieba padają gromy.

Także, co byście nie ustalili - Thesis jest stanem umysłu i gdzie zajedzie, tam będzie się w końcu paliło.. Mi to nie przeszkadza, byle strażak był.
Emocje są ok, ogniska są ok.. może właśnie dlatego to forum nie jest tak nudne jak.. Roomster? Pzdr.
:-D : ok2 : : ok2 :
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6296
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: vanisch » 04 paź 2019, 18:46

Mam zupełnie inne odczucia co do Lancii/Fiata, wystarczy kupić dobry egzemplarz.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
kuba88
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 831
Rejestracja: 21 lut 2011, 22:34
Imię: Jakub
Lokalizacja: Mokre (Grudziądz)

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: kuba88 » 04 paź 2019, 19:03

To chyba obowiązuje przy każdej marce i modelu.
Były: Mitsubishi Colt GLXi mk.3 1.5, Vw Golf III 1.4, Nissan Almera 1.4, Lancia Dedra 1.8, Audi 80 1.9TDI, Ford Transit mk.4, Mercedes Sprinter 213CDI, Renault Master 2.5D, Lancia Zeta 2.1TD,Fiat Stilo MW 1.9JTD
Obecne: VW Passat 1.9 TDI , Lancia Kappa 2.0 145 Km

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6296
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Kółko wzajemnej adoracji

Post autor: vanisch » 04 paź 2019, 19:08

Oczywiście :)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Zablokowany

Wróć do „::: Hyde Park :::”