Post
autor: MICHU » 10 sie 2019, 7:11
Może nieco sprostuję swoją wypowiedź. Nie napisałem, że auto nie nadaje się do jazdy na co dzień. IMHO uważam, że zwyczajnie szkoda eksploatować ten model na co dzień zwłaszcza z motorami Busso. W opinii niektórych tutaj w mojej też auto ma zadatki na klasyka. Takich aut się nie używa na co dzień. Jeśli kogoś stać na serwis i jazdę codzienną nikt mu tego nie zabroni. Czy ktoś tu jeździ kappą coupe na co dzień? Chyba niewielu takich. Co do obiegowej opinii, to prawda, że auto ma kaprysy. Na europejskich grupach fejsbukowych (z polskiej mnie wyrzucili) też chłopaki ciągle walczą z problemami tego modelu. Uważam, że wszystko zależy w jakich kategoriach traktujemy ten model, jeśli jako zwykłe wozidło to potrafi krwi upić, ja kupiłem totalnie zapuszczone auto więc może mam pewien uraz, ale gdy tylko pomyślę o wcześniejszej jtd i kilku trasach autostradowych jakie odbyłem to banan na twarz wraca.
Pozdrawiam
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.