OT o maglach w Thesis

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: kond243 » 13 lip 2019, 16:40

Udowodniłem Ci tylko jak dobrze znasz Thesis i jak używasz opcji szukaj na forum. A dalej z tobą dyskutował nie będę.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: pietrek125 » 13 lip 2019, 17:03

Nic mi nie udowodniłeś... bredzisz coś o czymś czego nawet w fabryce nie widzieli... mówiłeś o wahaczach z Blindaty, to Ci udowodniłem, że takowe są w Eper... a Ty mi tu linka z tematem wklejasz gdzie ani słowa o Blindacie... udowodniłem, że sterownik do serwotronica to Sagem tylko po przejęciu firmy przez Johson Controls która robiła go dla TRW, a Ty pleciesz coś o elektrycznym wspomaganiu... jak widziałeś silnik tego wspomagania, to powiedz łaskawie gdzie był on zainstalowany... jestem bardzo ciekaw, bo twierdzisz że to wspomaganie tożsame z tym w Punto II... może zapodasz jakieś zdjęcia skoro grzebałeś w tym egzemplarzu, albo VIN to sobie sprawdzimy... bo na razie to mamy dane z Elern, Eper, przeciw twojemu słowu... bo Ty wiesz lepiej...

Proszę bardzo - oto Twoja centralka SAGEM tylko z 2001r (czyli z roku, w którym SAGEM został przejęty przez Johnson Controls)
Obrazek

A tu ta sama centralka (z tym samym numerem 60676960), ale już pod marką Johnson Controls - obie to centralki do Servotronic'a
Obrazek
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: proxima86 » 13 lip 2019, 17:31

proszę moderarora o wyczyszczenie mojego tematu z OT. dziękuję.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: kond243 » 13 lip 2019, 18:58

Jestem za.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
klr
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:17
Imię: Radosław
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: klr » 16 lip 2019, 8:48

no dobra chłopcy jak zawsze musieli się pokłócić... :x
.. a ja dalej nie wiem - skoro myślę o wywaleniu magla bez Servotronic'a na magiel z Servotronic'iem to ile to mnie będzie kosztować... tak orientacyjnie.. :-?

może się i nie znam na Thesis... ale co jak co.. nie słyszałem o tym aby w Teresie była obsługa TRW B525 z elektrycznym wspomaganiem, bo gdyby tak było to na bank 99% osób po walnięciu przewodów ciśnieniowych i innych pierdół od wspomagania, które nowe kosztują tyle co cały magiel NOWY TRW + wspomaganie elektryczne (np. od Fiat Stilo) byłyby masowo montowane zarówno do Thesis'a jak i Maserati : gafa :
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: proxima86 » 16 lip 2019, 8:57

Kup główkę magla z servotronikiem (wtyczką) i centralkę,może być używana...jest tego sporo na alledrogo.
Koszt...zależy
100zł?200?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
klr
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:17
Imię: Radosław
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: klr » 16 lip 2019, 9:13

ok.. to teraz już wiem.. THX

a czy ty wiesz co to ?
https://www.autodoc.pl/trw/2211081

wg katalogu TRW jest od thesis...

s cena powala :)
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer

Post autor: proxima86 » 16 lip 2019, 10:03

To nie jest do wspomagania i kończymy pisanie w moim temacie o maglach itp. pozdr.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
klr
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:17
Imię: Radosław
Lokalizacja: Warszawa

Re: OT o maglach w Thesis

Post autor: klr » 16 lip 2019, 23:22

: gafa : ... ale pozwoli hopakom wyhamować :lol:
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: OT o maglach w Thesis

Post autor: kond243 » 17 lip 2019, 12:51

Przecież to jest elektromagnetyczne serwo do tempomatu adaptacyjnego.W katalogu dobrze jest podane.Magiel tylko główka z czujnikiem ,wtyczkę masz pod lewym nadkolem. Potem centralka do serwotronika obok centralki świateł masz na nią miejsce oraz wtyczkę. Wymieniasz główkę magla podpinasz wtyczki i centralkę i działa. Nic więcej nie robisz. Nie będzie eol error.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: OT o maglach w Thesis

Post autor: pietrek125 » 17 lip 2019, 17:02

Uściślając jest to aktywne serwo hamulcowe pod ACC , jest ono klasycznie podciśnieniowe, z dodatkowym zaworem elektromagnetycznym, oraz przetwornikiem ciśnienia, całością steruje dedykowana centralka TRW. Niemal identyczne było stosowane w VW Pheaton- ie
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4005
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: OT o maglach w Thesis

Post autor: volf » 18 lip 2019, 9:47

Czemu ten temat wylądował w Hyde Park? Przecież po czasie wyleci w niebyt. Powinien byś w dziale technicznym, bo jak ktoś znajdzie Thesis z elektrycznym wspomaganiem to będzie mógł się dopisać i pochwalić.
KAPPA TDS & JTD

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”