proxima86 pisze: ↑08 kwie 2019, 22:11Sąsiadka w uk ma taką Delte III"Lancie",podchodzę i mówię...ładna Lancia na co ona:WHAT?
A co to jest UK? Aaa, to ten dziwny kraj co tam ciągle pada i właśnie wychodzi z UE, choć wcale nie chce? Tzn. chce, ale nie chce.. A może nie chce, ale chce...
RobKiszelewski pisze:Piękna jest Thema. Bije na głowę Thesis.
Hmmm.. O gustach się nie dyskutuje?
No dobra, przód może i nawet jest nieco ładniejszy, ale reszty nie powstydziliby się same Niemce projektujące kloce, pardon - deski rozdzielcze do Gulfa Czy i Pastuszka Be Cztyry
RobKiszelewski pisze:Thema i Poltrona, palce lizać
Tak, zwłaszcza jak zaraz potem otworzy się bagażnik i zobaczy plastik z takiego beznadziejnego gatunku, jakiego Delta II na oczy nie widziała, albo porysowane plastikowe oparcia foteli...
Poltrona... Niestety - w Delcie jeszcze od biedy sytuację ratuje, ale w aucie za ponad 200 tysięcy nie ratuje tych plastików rodem z Tarnsportera.
FXX pisze:Z Lancią było podobnie, tyle, że tu za wysoką ceną nie do końca poszła konkurencyjność z niemiecką trójcą.
Ze wszystkimi Lanciami ostatnio było podobnie, nawet mimo tego, że bywały spokojnie konkurencyjne to ceny miały zabójcze. I oto są efekty.
FXX pisze:w momencie wejścia na rynek ten samochód był za drogi w stosunku do tego jaką pozycję miała marka i co oferował sam Thesis
Trudno się nie zgodzić z pierwszą częścią wypowiedzi, ale z drugą już można polemizować - Thesis miała dość biedną gamę silników, zwłaszcza brakowało czegoś mocnego, ale technologicznie na pewno nie była w tyle za najważniejszymi konkurentami, poziomem wykonania i materiałów też nie miała się czego wstydzić.
proxima86 pisze:Lybra złom,Thesis złom...czyli zostają nam tylko stare legendarne Lancie,których jest bardzo mało,Kappa Coupe ma zadatki na klasyka np.
Rynek jest specyficzny i pewnie go nie rozumiem, ale ja osobiście się dziwię co takiego niezwykłego jest w Kappie Coupe, że to się robi "klasyk" - Thesis wyprodukowali równie pomijalnie mało (w porównaniu do jakiegokolwiek przodującego w statystykach sprzedaży konkurenta) a jest znacznie bardziej "osobliwa".
MICHU pisze:Thesis marzyła mi się wiele lat ale zawsze była za droga
I mnie się marzy nadal. Za droga nie jest i nie była, chyba, że w salonie. Choć i tak była tańsza od konkurentów. Za to jej utrzymanie...
mikee72 pisze:Żeby auto stało się chociaż trochę kultowe - to musi być z nim związana jakaś ciekawostka, historia..
W kontekście tych słów taki Garbus pozostaje dla mnie fenomenem. Wyprodukowali tego "miliardy", już na dzień dobry był przestarzały w porównaniu do konkurencji a i tak "miliony" ludzi się do niego ślinią. O co kaman? Ja nie pojmuję w każdym razie. Chyba, że to Hitler robi tą wspomnianą przez Ciebie robotę
mikee72 pisze:I na tym prestiżu wozi się trochę Thesis wzbogacona o odrobinę ekstrawagancji i bardzo dobre wyposażenie. Ale to jednak za mało, moim zdaniem..
W salonie było nieco za drogo a do tego chyba zbyt "ekstrawagancko" z przodu, więc niewielu się skusiło. Po latach wyszło, że również zbyt skomplikowanie dla samego producenta. Ale z tym drugim problemem boryka(ło) się wiele aut z tamtego okresu, z masówki wspomnieć wystarczy Lagunę czy Megane II a z "luksusowych" aut choćby "lekki czołg sportowy" model E65 autorstwa Chrisa Bangle'a (patrząc na to "coś" do dziś nie wiem jak ten człowiek narysował Fiata Coupe czy Bravo/Brava).
Niemniej - pamiętam jak kiedyś w auto motor i sporcie porównywali 8 aut klasy wyższej i co prawda 3,0 Busso zbesztali za niemoc a automat za masakrycznie powolne myślenie, ale poza tym o Thesis pisali bardzo pozytywnie, nawet jeśli obok stały S-Type czy nowe wtedy W211. Potencjał był.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205