Post
autor: MICHU » 09 kwie 2019, 7:24
Powiem tak, byłem, jestem i będę fanem marki. Thesis marzyła mi się wiele lat ale zawsze była za droga, w tamtym roku kupiłem pierwszego thesisa 2,4 jtd 20V i w zasadzie dopiero poznawałem to auto. Spełniłem wówczas, że tak powiem "gówniarskie marzenia". Potem trafiła mi się okazyjnie uszkodzona V6 a diesla sprzedałem. Do czego zmierzam, o ile wnętrze, sposób jego wykończenia, i sam środek mnie urzekł o tyle cała reszta mnie rozczarowała. To auto jako nowe musiało być fajne, dzisiaj 17 lat po jego premierze uważam, że to był kaprys marki, który w dodatku nie wyszedł. Auto przekombinowane jak na tamte czasy co w gruncie rzeczy daje mu zadatki na prawdziwego youngtimera ale nic więcej. Thema nie budzi już tylu emocji ale na pewno jest pewniejszym "dupowozem". Co do samej marki myślę, że Twoja sąsiadka gdybyś zapytał ją o deltę integrale to już by nie zapytała "whaaat". To była "prawdziwa lancia".
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.