Pogaduszki o Lancii Thesis

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Thesis vs Thema

Post autor: MICHU » 10 kwie 2019, 20:56

pietrek125 pisze: 10 kwie 2019, 20:51 Linia nadwozia meeega, tył po prostu inny niż wszystkie... wklęsła tylna szyba...jedynie te tylne światła takie wystające do góry to mogli by sobie ten "smaczek" darować... po prostu C6 jest inny... i to jest jego największy atut, a nie jak szwabskie pomioty klepane na jednej sztancy...Thesis klasyczna linia Berliny... całość psuje jedynie zbyt mala atrapa chłodnicy... kurde mogli zostawić tą z Dialogosa...C6 jedyna w swoim rodzaju...ja jednak wolę włoszczyznę...
heh nigdy nie zapomnę Poznań Motorshow 2001 i dialogos na wystawie, wtedy tego auta nikt nie brał na poważnie a jednak :D

ps. mój tetris ma ten sam kolor co dialogos miał ale jaja
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis vs Thema

Post autor: belial666 » 11 kwie 2019, 21:50

MICHU pisze: 10 kwie 2019, 9:27
pietrek125 pisze: 10 kwie 2019, 8:05
FXX pisze: 10 kwie 2019, 0:21 Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku ;)

Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
ACC było w Thesis i Stilo... Thesis z ACC wyszło tego ponoć całe 8szt. tak głosi legenda... nikt nie widział... ale zobaczy...po 1szt. W Szwecji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Portugalii tyle na razie namierzono... Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC... W 2001r Thesis była zajebiście doposażona... ACC jako druga po BMW, EPB jako pierwsza, LED lampy jako pierwsza z Maserati 3200, Solardach... itp itd oczywiście podwykonawcy też dawali w d..ę jak np. Siemens z Connect-em który w 2001r już był przestarzały... inna sprawa, że po dwóch latach sprzedaż całkiem stanęła i Fiat położył laskę na Thesis...
Pietrek cofnijmy się w czasie do 2002r, masz 250 tys zł nie ważne czy swojej gotówki czy pożyczonej z banku i chcesz kupić limuzynę w tamtym czasie, do którego salonu idziesz? mam ciche wrażenie, że serce by Ci podpowiadało Lancia a rozum audi albo bmw.

ps. z ciekawości sprawdziłem sobie ceny Renault Vel Satis w benzynie, kiedyś sądziłem, że thesis nie podzieli jego losu (szorująca po dnie cena) dziś widzę, że thesis go przebił wręcz....Fazi dobrze wiedział co robi uciekając z thesisa lat temu kilka, inne osoby z tego forum przyznały już, że nigdy go nie kupią, czemu? bo wiedzą, że to cos w stylu "fatalnego zauroczenia" Auto jest piękne i być może kiedyś te naprawdę zadbane egzemplarze będą "coś warte".
W tamtym czasie kolego to Thesis biła choćby wnętrzem na głowe "S" klasy. Dzisiaj nawet w nowszych autach znaleźć ciężko klimat Thesis. Nowe auta są takie "nowoczesne", ale to tylko tyle ile Thesis potrafi. Potrafi urzec wnętrzem/ tyłem. O zaskoczeniach innej masci dowiedujemy sie po zaksięgowaniu kasy u sprzedajacego....
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Thesis vs Thema

Post autor: MICHU » 11 kwie 2019, 22:42

To prawda ale pietrek sam odparł, ze kupiłby AR 166, więc się nie myliłem. Być może ludzie nie byli gotowi na ten samochód bo zwany był autem jutra i czekali jakie będą jego losy w następnych latach a były takie, ze nowe sztuki lądowały na złomie. Przykre to ale prawdziwe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis vs Thema

Post autor: pietrek125 » 13 kwie 2019, 15:42

Jestem ciekaw ile Fiat stracił na Thesis... bo jeśli dokładali do interesu przy Stilo,( a MB do A-klasy)i to ponoć o mało nie doprowadziło do bankructwa Fiat-a , to ile musieli utopić w Thesis?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2019, 18:19 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3236
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Thesis vs Thema

Post autor: Marcin_D » 13 kwie 2019, 17:21

Sam mam Thesis i powiem szczerze - podoba mi się, ale jakbym miał kupić nowa w 2002 roku za 250 tyś to bym musiał być po dużym litrze "rudej na myszach".
Kupiłem i na razie stoi - bo miała panewkę przekręconą (Włoch jeździł, aż olej całkiem zniknął) - no i po poskładaniu silnika od nowa, nie możemy dojść dlaczego nie ma komprechy (rozrząd na blokadach, mechanik taki silnik 2,0T składał już któryś z kolei) i nikt nie wie o co chodzi.

Mam też 300C HEMI 5,7 z 2006. Z zewnątrz dla mnie jest zarąbista - po prostu typowy amerykaniec, w środku rzeczywiście kwadrat, ale do materiałów nie mam zastrzeżeń (byłem nawet zaskoczony miękkością deski, bo z opinii w necie to wynikało że jest z butelek PET zrobione). Z tym że do Thesis nie ma polotu - ani projektem, ani materiałami (poltrona, drewno na desce, plastiki deski).
W 300C wszystkie braki nadrabia silnik - bo to jest coś pięknego.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis vs Thema

Post autor: proxima86 » 13 kwie 2019, 17:31

Marcin_D pisze:Sam mam Thesis i powiem szczerze - podoba mi się, ale jakbym miał kupić nowa w 2002 roku za 250 tyś to bym musiał być po dużym litrze "rudej na myszach".
Kupiłem i na razie stoi - bo miała panewkę przekręconą (Włoch jeździł, aż olej całkiem zniknął) - no i po poskładaniu silnika od nowa, nie możemy dojść dlaczego nie ma komprechy (rozrząd na blokadach, mechanik taki silnik 2,0T składał już któryś z kolei) i nikt nie wie o co chodzi.

Mam też 300C HEMI 5,7 z 2006. Z zewnątrz dla mnie jest zarąbista - po prostu typowy amerykaniec, w środku rzeczywiście kwadrat, ale do materiałów nie mam zastrzeżeń (byłem nawet zaskoczony miękkością deski, bo z opinii w necie to wynikało że jest z butelek PET zrobione). Z tym że do Thesis nie ma polotu - ani projektem, ani materiałami (poltrona, drewno na desce, plastiki deski).
W 300C wszystkie braki nadrabia silnik - bo to jest coś pięknego.
Auta tej klasy i w tych pieniądzach kupowali ludzie,których było na to stać.
Brali za gotówkę lub w kredycie,jak wygodniej i nie myślcie że osoba,która chce nowe auto z salonu ma takie samo podejście jak my "biedaki" lub kolekcjonerzy żeby nikogo nie urazićObrazek
Artysta,malarz lub nawet Pan Makłowicz,który ma poczucie smaku i wrażliwość wybrał Thesis, normalni ludzie kupowali Mercedesy,BMW albo Audi.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Thesis vs Thema

Post autor: FXX » 13 kwie 2019, 18:09

proxima86 pisze:
Marcin_D pisze:Sam mam Thesis i powiem szczerze - podoba mi się, ale jakbym miał kupić nowa w 2002 roku za 250 tyś to bym musiał być po dużym litrze "rudej na myszach".
Kupiłem i na razie stoi - bo miała panewkę przekręconą (Włoch jeździł, aż olej całkiem zniknął) - no i po poskładaniu silnika od nowa, nie możemy dojść dlaczego nie ma komprechy (rozrząd na blokadach, mechanik taki silnik 2,0T składał już któryś z kolei) i nikt nie wie o co chodzi.

Mam też 300C HEMI 5,7 z 2006. Z zewnątrz dla mnie jest zarąbista - po prostu typowy amerykaniec, w środku rzeczywiście kwadrat, ale do materiałów nie mam zastrzeżeń (byłem nawet zaskoczony miękkością deski, bo z opinii w necie to wynikało że jest z butelek PET zrobione). Z tym że do Thesis nie ma polotu - ani projektem, ani materiałami (poltrona, drewno na desce, plastiki deski).
W 300C wszystkie braki nadrabia silnik - bo to jest coś pięknego.
Auta tej klasy i w tych pieniądzach kupowali ludzie,których było na to stać.
Brali za gotówkę lub w kredycie,jak wygodniej i nie myślcie że osoba,która chce nowe auto z salonu ma takie samo podejście jak my "biedaki" lub kolekcjonerzy żeby nikogo nie urazićObrazek
Artysta,malarz lub nawet Pan Makłowicz,który ma poczucie smaku i wrażliwość wybrał Thesis, normalni ludzie kupowali Mercedesy,BMW albo Audi.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Można sobie tak to tłumaczyć ;)

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis vs Thema

Post autor: pietrek125 » 13 kwie 2019, 18:11

Marcin_D pisze: 13 kwie 2019, 17:21 Sam mam Thesis i powiem szczerze - podoba mi się, ale jakbym miał kupić nowa w 2002 roku za 250 tyś to bym musiał być po dużym litrze "rudej na myszach".
Kupiłem i na razie stoi - bo miała panewkę przekręconą (Włoch jeździł, aż olej całkiem zniknął) - no i po poskładaniu silnika od nowa, nie możemy dojść dlaczego nie ma komprechy (rozrząd na blokadach, mechanik taki silnik 2,0T składał już któryś z kolei) i nikt nie wie o co chodzi...
To musisz poczekać na wykład prof. Kond243, bo on ma doktorat z 2.0T...
proxima86 pisze: 13 kwie 2019, 17:31 Auta tej klasy i w tych pieniądzach kupowali ludzie,których było na to stać.
Brali za gotówkę lub w kredycie,jak wygodniej i nie myślcie że osoba,która chce nowe auto z salonu ma takie samo podejście jak my "biedaki" lub kolekcjonerzy żeby nikogo nie urazićObrazek
Artysta,malarz lub nawet Pan Makłowicz,który ma poczucie smaku i wrażliwość wybrał Thesis, normalni ludzie kupowali Mercedesy,BMW albo Audi.
Ciekawe czy p. Makłowicz jeszcze posiada ta swoją Thesis... bo ponoć teraz jeżdzi Stelvio...
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2019, 18:13 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis vs Thema

Post autor: proxima86 » 13 kwie 2019, 18:12

Właśnie dlatego w ten sposób tłumaczę,nie każdemu podoba się auto w stylu RETRO,bardziej indywidualistom niż większości ludzi...znam wiele osób co nazwało moje auto kondonem i wiem że Thesis wzbudza skrajne emocje

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pawel1234
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 378
Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy

Re: Thesis vs Thema

Post autor: pawel1234 » 13 kwie 2019, 19:10

Z 2 lata temu Makłowicz jeździł Themą.
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.

Awatar użytkownika
szakal45
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2011, 19:15
Imię: DAREK
Lokalizacja: Koło

Re: Thesis vs Thema

Post autor: szakal45 » 13 kwie 2019, 21:51

Thesis jest tak brzydka że aż Piękna , to auto nie dla zwykłego zjadacza chleba Teresę się albo Kocha albo nie nawidzi i tyle
Jest. Teresa 2.4 klekot : Musa 1.4 8v dołączyła Thema 3.0 CRD : yesyes :

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Thesis vs Thema

Post autor: FXX » 13 kwie 2019, 22:10

:lol: :lol: :lol:
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thesis vs Thema

Post autor: miwis » 13 kwie 2019, 23:25

Jak tak patrzę na przody tych aut to muszę stwierdzić, że oba szpetne jak cholera. Dziwię się , że projektanci Thesis powtórzyli stylistykę Forda Scorpio ostatniej generacji, który teź okazał się rynkową klapą.

Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka

Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis vs Thema

Post autor: pietrek125 » 14 kwie 2019, 0:41

Chłopie gdzie tam Scorpio-nowi do Thesis... Thesis jest piękna z kazdej strony... tylko nie centralnie z przodu... po prostu dali zbyt małą atrapę w stosunku do bryły auta, przez to z tej pozycji wyglada jak twarz Sid-a z epoki lodowcowej...ale wystarczy popatrzeć na przód pod katem 45st i z powrotem miękną kolana...z zachwytu...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, 0:46 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis vs Thema

Post autor: proxima86 » 14 kwie 2019, 0:44

Każdy niech sobie uważa jak chce,ja kupiłem Thesisa właśnie ze względu na przód i przód w tym aucie najbardziej mi się podoba.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”