Strona 1 z 579

Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 15:05
autor: Taz
tym razem Kappa sedan zielona, numery - WN 20095 - pozdrowienia dla właściciela.. ktoś od nas? :)
widziana w Krakowie na ul. Kordylewskiego

Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 15:32
autor: trigojunior
coraz więcej lucynak śmiga po naszych drogach. ostatnio widziałem dwie. piękną Kappę w ślicznym kolorze (błekit...nie wiem jak opisać dokładnie) i Dedrę kombi ale koloru nie pamiętam. pamietam tylko tyle że Kappą jechała starsza pani Dedrą zaś pan z dziećmi na tylnej kanapie. tablic nie pamiętam bo za późno zobaczyłem. może mówię o kimś od nas. jeśli tak to również pozdrawiam (sobota, Pułtusk ok godz 15)

Re: Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 15:42
autor: DZIDA
"Taz" pisze:tym razem Kappa sedan zielona, numery - WN 20095 - pozdrowienia dla właściciela.. ktoś od nas? :)
widziana w Krakowie na ul. Kordylewskiego
ja w piątek po południu (około 17.00) widziałem ładną lyberkę grafitową lecąca na Białystok

to była druga lybra (oprócz mojej ) jaką widziałem od kupna samochodu

Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 17:20
autor: pew
coraz więcej nas :-)
a nie wiecie czy ciemnozielona Dedra 2000 turbo na tablichach z Włoch (tych warszawskich) to kogoś od nas?

Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 21:27
autor: Taz
"pew" pisze:coraz więcej nas :-)
a nie wiecie czy ciemnozielona Dedra 2000 turbo na tablichach z Włoch (tych warszawskich) to kogoś od nas?
w związku z tym może by zrobić dział podobny do tego jaki mają chłopaki w VKP ?

Re: Lancia widziana na trasie

Dodany: 16 kwie 2007, 22:57
autor: Neronq
"DZIDA" pisze:
"Taz" pisze:tym razem Kappa sedan zielona, numery - WN 20095 - pozdrowienia dla właściciela.. ktoś od nas? :)
widziana w Krakowie na ul. Kordylewskiego
ja w piątek po południu (około 17.00) widziałem ładną lyberkę grafitową lecąca na Białystok

to była druga lybra (oprócz mojej ) jaką widziałem od kupna samochodu
W mojej okolicy kreca sie 3 lyberki na bank, kapiszonow sporo nagle sie zrobilo bo nie ma dnia zebym kilku sztuk nie zobaczyl, nawet poczciwych Y sie troche pojawiac zaczelo.

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 0:20
autor: Nat
A ja dziś w Poznaniu prócz mocno ztuningowanej nuovej delty widziałem Phedrę.
Wszystkie auta "w ruchu" niestety...

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 0:26
autor: Neronq
"Nat" pisze:A ja dziś w Poznaniu prócz mocno ztuningowanej nuovej delty widziałem Phedrę.
Wszystkie auta "w ruchu" niestety...
To u mnie jezdzi szara nuova delta w stylu dres tjuning, 4 wydechy ciemne szyby itp bajery :D
A Phedry dwie widzialem jak dotad, bardzo fajne furki, jedna srebrna na kolpakach i ciemnym welurze, taka srednia ale wyrozniajaca sie jak kazda lancia :D , a druga czarna na alusach w stylu thesis-a i bezowej skorze w srodku , miodzio : yesyes :

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 0:37
autor: Nat
Kurcze, skłamałem, Musę widziałem...

A tak BTW to na stronie www.lancia.pl i odpowiednich w innych krajach- nadal stare logo Lancii :)
Może jednak nie zmienią? : jupi :

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 1:12
autor: Neronq
"Nat" pisze:Kurcze, skłamałem, Musę widziałem...

A tak BTW to na stronie www.lancia.pl i odpowiednich w innych krajach- nadal stare logo Lancii :)
Może jednak nie zmienią? : jupi :
Musa to takie male podobne do fiata ... Idea czy jakos tak ??

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 11:19
autor: trigo
"trigojunior" pisze: sobota, Pułtusk ok godz 15

oj młody bo się pogniewamy .......... co ty robiłeś w Pułtusku ????????

na dziołchy jeździsz zamiast do matury się uczyć !!!!!!!

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 11:33
autor: trigojunior
"trigo" pisze:
"trigojunior" pisze: sobota, Pułtusk ok godz 15

oj młody bo się pogniewamy .......... co ty robiłeś w Pułtusku ????????

na dziołchy jeździsz zamiast do matury się uczyć !!!!!!!
oj nie martw się ucze się ucze. interesy 8)

Re: Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 13:31
autor: NajMlodszyM
"Taz" pisze:tym razem Kappa sedan zielona, numery - WN 20095 - pozdrowienia dla właściciela.. ktoś od nas? :)
widziana w Krakowie na ul. Kordylewskiego
Nie miała przypadkiem emblematów Lancia Team - u ?? Często taką kappe widuję, lecz rejestracji nie spamiętuje nigdy :D a tak w ogóle to w Krakowie jest takie miejsce, gdzie w promieniu ok. 100m stoją 3 lybry :O normalnie....ludzie chyba dopiero teraz nabierają mądrości :P

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 21:24
autor: Taz
Obrazek

widziana dzisiaj na ul. Kordylewskiego w Krakowie, numery KR 8594N - pozdrawiam :)
(sory za jakość, ale robione telefonem)

Lancia widziana na trasie

Dodany: 17 kwie 2007, 21:32
autor: Neronq
Dzisiaj widzialem 3 lucyny na niemieckich blachach jadace jedna za druga, thesis szary, czarna k coupe na bezowej skorze i lybra srebrna , pewnie na handel wioza :D