Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3241
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Flyman » 03 sty 2020, 10:36

Widzę, że mam komfortową sytuację.
Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, za nic nie przepłaciłem, nic nie dostałem.

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4648
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Bichoń » 03 sty 2020, 11:51

Skoro padło pytanie, to moja przygoda wyglądała tak:
- zamówiłem około 100 pozycji
- doszło około 20 pozycji na 60% ceny. Nie dostałem prawie nic z drobiazgów na które liczyłem, a które - trzeba przyznać - były często dosłownie za grosze.
- dostałem telefon, że jest wszystko (!), ale nie będą wysyłać, bo gabaryt - żebym sobie podjechał z Krakowa do Rzeszowa
- podjechałem, na miejscu się dowiedziałem że nie ma wszystkich pozycji, ale nie zastałem pana Andrzeja, z innymi nawet nie rozmawiałem
- W domu zacząłem rozpakowywać i wyszło, że jedna z kompletu 4 alufelg - nie jest z kompletu. Po kontakcie z panem Andrzejem ustaliliśmy, że sprawdzi, co da się zrobić. Po kilku telefonach udało się sprawę załatwić w ten sposób, że zamówili mi brakującą felgę do kompletu w tej samej cenie, natomiast tą inną sobie zostawiłem, jako zapas - bo mam komplet z tego wzoru.
- Pojechałem jeszcze raz do Rzeszowa odebrać felgę, ale tym razem prawie "po drodze", do nadrobienia tylko ok. 100km. Pan który mnie obsługiwał tym razem, też ma lybrę :)

Żałuję z tego wszystkiego że nie udało się dostać wszystkich części które zamawiałem, ale z drugiej strony - jestem zadowolony, że udało się ściągnąć to co mam. Bez Farona i pewnie bez woli współpracy ASO fiata w Rzeszowie byłbym o kilkaset złotych bogatszy nie miałbym nic z tych części. Ale dało się odczuć, że te nasze zamówienia są na samym dole listy priorytetów, też usłyszałem tekst że im się nie chce w to bawić, bo nic z tego nie mają.

Podobno pierwszy samochód sprzedaje salon, drugi sprzedaje serwis. Tutaj było widać podejście serwisu - do rozważenia plusy i minusy całej sytuacji.

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2458
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie
Kontakt:

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Marcin_D » 04 sty 2020, 0:55

Ja nie brałem udziału w tej wyprzedaży, ale czytając posty w tym temacie to wychodzi, że dobrze zrobiłem (w sumie Thesis nie jeździ i dopóki nie ruszy to nie mam co do niej dokupować, a pewnie później pójdzie na sprzedaż).

Biznes jest biznes? - to na pewno nie w tym salonie (bo 15% to jest jednak coś co zarabiają) - i lepiej zarobić 15% z 10000 niż nie zarobić nic.
A tekstu z wysyłką to w ogóle nie pojmuję - bo teraz kurierka to kilka minut roboty (a taki salon powinien mieć umowę z kurierką - przynajmniej tak było jak robiłem w salonie Citroena).

Tak że uważam, że Faraon ma mega szacun za pomyślenie i zorganizowanie takiej akcji, ale akurat pan z AutoRes'a jest po prostu pracownikiem, który chce odje...ć swoje 8 godzin w spokoju i żeby mu nikt nie zawracał dupy (tez takiego mieliśmy na salonie - pracował 2 m-ce).

Awatar użytkownika
MacioBA
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1988
Rejestracja: 09 sie 2009, 15:08
Lokalizacja: Rybnik O/S

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: MacioBA » 06 sty 2020, 11:18

U mnie cała akcja przebiegła dosyć sprawnie. W pierwszym rzucie dotarło prawie wszystko, przed świętami dosłali 2 rzeczy, które przyszły później z Italii. Tutaj bez zastrzeżeń. Natomiast z panem Andrzejem...no cóż kontakt jest faktycznie dyskusyjny... Gdy zadzwonił z info, że graty przyszły, poprosił o odbiór osobisty z uwagi na brak miejsca do przechowywania i problemy przy wysyłce - ok, no problem, spytałem się od której godziny można się pojawić, odpowiedź była, że od 7 rano, więc nazajutrz 4:30 w samochód i rura do RZ... Punkt 7 w Autores, A Pan Andrzej wqrwion mówi "o panie, najwcześniej o 9 ktoś te graty wyda, bo teraz nie ma magazyniera"... faktycznie poczułem się jak natręt sprawiający problem.... Ostatecznie po 1,5 godziny gapienia się w modele Tipo, karton z częściami został " wydalony" z zaplecza - szybka płatność i dowiedzenia.
Niestety potwierdzam, iż kontakt z AutoRes wypada średnio, ale cóż najważniejsze, że towar dotarł i tutaj serdeczne podziękowania dla Faraona :-)

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 291
Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Wyprzedaż FCA listopad 2019 - jakość realizacji zamówień

Post autor: Michal1906 » 14 sty 2020, 12:41

Zamówiłem trzy elementy, dwa niedostępne już a trzeci wczoraj przyjechał do Rzeszowa-przednia, wzmocniona szyba do Bravo 198. Zadzwonił sympatyczny gość, przekazał wszystko co i jak a dziś już szyba u mnie jest (w jednym kawałku :) ) także podziękowania dla dwóch Andrzejów wielkie przesyłam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”