Multipla BIPOWER czy warto ?

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2451
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie
Kontakt:

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: Marcin_D » 28 lis 2019, 16:20

No powiem Ci Michu, że możesz mieć przejścia z żoną - wiesz że z kobietą lepiej nie zadzierać.

Ja bym mocno zastanowił się na d przeróbką na LPG (większość gratów z CNG pasuje do LPG - tylko trzeba je wystroić inaczej).
Na mojej instalacji z Kappy (OMVL Dream XXI) pisało np. na wtryskach LPG/CNG.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 28 lis 2019, 17:33

Marcin_D pisze:
28 lis 2019, 16:20
No powiem Ci Michu, że możesz mieć przejścia z żoną - wiesz że z kobietą lepiej nie zadzierać.

Ja bym mocno zastanowił się na d przeróbką na LPG (większość gratów z CNG pasuje do LPG - tylko trzeba je wystroić inaczej).
Na mojej instalacji z Kappy (OMVL Dream XXI) pisało np. na wtryskach LPG/CNG.
Dzwoniłem dziś do jednego gaziarza i usłyszałem, ze trzeba wywalić cała stara instalacje i wsadzać na nowo, powód oczywisty inaczej nie zarobi...

co do kłótni mam na to sposób powiem żonie, ze syn bardzo chcial multiple
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2104
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: proxima86 » 28 lis 2019, 20:17

fajna multipla,gdzie stoi?Może ja kupię?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 28 lis 2019, 20:25

a nie powiem :D przecież w jukeju jeszcze trochę tego jeździ
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2104
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: proxima86 » 28 lis 2019, 20:26

MICHU pisze:a nie powiem :D przecież w jukeju jeszcze trochę tego jeździ
ja wezmę jakTy się rozmyślisz,lubię takie dziwolągiObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1046
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: pietrek125 » 28 lis 2019, 21:36

W KRK są, aż dwie stacje CNG... a z fiatów to jeszcze Maryśka była BiPower... jeżeli ma się w domu GZ50 to jeszcze można by było się skusić na sprężarkę do samodzielnego tankowania... tylko koszt wielokrotnie przekroczyłby wartość Multipli i to nie jednej... ale może używka :?:
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 28 lis 2019, 21:58

Najtańsza sprężarka na olyksie prawie 12k, swoją drogą trąbią o ekologii a stacji CNG przez ostatnie lata nie przybyło a wręcz ubyło, poszli w hybrydy i elektryki....ciekawe jak potem rozwiążą potem problem utylizacji tych „cudów techniki”...
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2104
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: proxima86 » 28 lis 2019, 22:02

taka Multipla to fajny youngtimer,nie mów że chcesz tym jeździć na codzień?
Tankuj benzynkę a CNG tylko czasem jak będziesz w okolicach stacji.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 28 lis 2019, 22:08

proxima86 pisze:
28 lis 2019, 22:02
taka Multipla to fajny youngtimer,nie mów że chcesz tym jeździć na codzień?
Tankuj benzynkę a CNG tylko czasem jak będziesz w okolicach stacji.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Nie chce tym jeździć na codzień. Miałem multiple naście lat temu, ojciec miał ich ze 3, genialny samochód.
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 01 gru 2019, 13:00

Jak na złość żaba nie chce opuścić placu, dwa dni temu została przyprowadzona pod garaż handlarza, żeby ją obmyć z mchu itp i zonk, nie odpala, bateria wpięta, ładnie zegary się świecą kręci kręci i nie może chwycić. Komputer pokazał błąd w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 i 3. Mają to naprawić i zadzwonić, chciałbym ją bo blat ukazał ledwie 162 tys przebiegu co po wnętrzu i ogólnym stanie auta mogłoby być prawdą. Nawet serwis w książce do 142 był prowadzony...

ps. podmieniłem cewkę przed podpięciem kompa bo to częsty problem tych silników ale nie pomogło...
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 03 gru 2019, 20:29

Nie CNG a JTD finalnie kupiłem, standardowo z mchem i gniazdem os, żeby życie miało smaczek a to wszystko w cenie biedronkomixa. Cieszę się bardziej niż z zakupu Dustera Haha. Grama rdzy bo z Italii i 280 tys nalotu, trochę pracy i serca ale fun z jazdy mega.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: Helios » 03 gru 2019, 20:41

No i kino Panie, dawej tery Proximie namiar niech kupuje tego CNG, będzie miał czym tejle do tetrisa wozić :D

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1968
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: MICHU » 03 gru 2019, 21:54

hehe, CNG bierze ojciec, jak odpalo...
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1046
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: pietrek125 » 03 gru 2019, 22:04

Jak odpalo... :?: żeby czasem szyby nie wyleciały w okolicy... ;)
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2104
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Multipla BIPOWER czy warto ?

Post autor: proxima86 » 03 gru 2019, 22:13

Helios pisze:No i kino Panie, dawej tery Proximie namiar niech kupuje tego CNG, będzie miał czym tejle do tetrisa wozić :D
Michu rzucił urok na to CNG nie biere

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”