Różnice- Delta Integrale HF 16v a Evo.

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 676
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 06 cze 2006, 11:55

Polski rynek to nie rynek jak do co 2 lanci w kraju muszę dokładać ! taka jest prawda !!! włochy milczą z zamówieniami i to mnie martwi, puki co robię subarki i lancery :wink: tu nikt nie narzeka na cenę !!!

Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 01 sie 2006, 18:40

Jako ze juz jeden temat zalozylem to niebede zakladal nowego.

Mialem apetyt tego lata na Delte Integrale HF , ale dzis spotkalem sie z moim bratem, ktory siedzi 15 lat we włoszech. Mowi jednym slowem , ze kupno integraliki jest : cenzura : . I sie tak zdolowalem ze nei wiem, chyba bede musial to przelozyc na nastepne wakacje bo kupno zdrowej sztuki to prawie cud. Mowil ze jezdza wlosi evo, ktore pieszczą i całują a jak chcą oddac to po kosmicznych cenac. A normalnych coraz mniej.

ale sie zdolowalem ...

miala byc delta mialo byc tak pieknie a tu trzeba bedzie kolejny roczek poskaldac kase bo cos czuje ze z tym co mam to bym wrocil goly i wesoly.


No nic, bede zbieral info na przyszly rok gdzie polować na lancie



I mam nadzieje ze bodykit evo tez bedzie dostepny u nas juz wtedy =]


pozdro

Anonymous

Integrale

Post autor: Anonymous » 20 sie 2006, 22:11

Miałem przyjemność wracać z Łodzi do siebie w sobotę Deltą Integrale 16V ( jako pasażer ). Słowo "przyjemność" pewnie nie jest wystarczające, aby wyrazić to, co to auto robi z człowiekiem. Po prostu po kilku wyprzedzaniach nie mogłem słowa z ust wydobyć. Auto twarde, toporne, trzeszczące wnętrze ( choć fotele extra i do tego w skórze ), ale o wszystkim się zapomina, gdy wskazówka doładowania zaczyna się ruszać. Nie będę pisał więcej, bo i tak nikt, kto nie jechał w to nie uwierzy. Powiem tylko, iż auto ciągnie na I biegu do 90 km/h ( sprawdzone, choć może ktoś więcej wyciągnął ) i jest to po prostu start odrzutowca. Trzyma moc i przyspieszenie na każdym biegu, a wyprzedzanie na "trójce" po prostu powala na kolana każdego, kto spróbował. Stwierdzam, iż do soboty moja wiedza o autach ( pomimo lat zainteresowań ) była bardzo płytka, a dopiero po jeździe tym "killerem" zaczynam zdawać sobie sprawę z potęgi tej marki ( namiastka tego, co czuli kierowcy rajdowi zasiadający za sterami tego myśliwca ) i nie dziwię się, że są tacy, którzy latami odkładają na tą maszynę. Nie mam pytań...

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: GRZECHUU » 21 sie 2006, 21:08

Widze że mamy następnego zarażonego wirusem "Lancia delta integrale" Tylko uważaj bo na tego wirusa nie ma ani szczepionki,ani lekarstwa.Frajda to jest jak sie siedzi za kółkiem tego "killera" :D Przy wyprzedzaniu wcale nie trzeba redukować do 3-ki, można śmiało wyprzedzać z 5-ki.Ale wiadomo im niższy bieg przy wyprzedzaniu tym większa frajda z jazdy :D Jazdy integralka nie da się porównac do niczego,poprostu poezja.Robiłem takim "killerem"(tylko 8V) nawet 500km dziennie w trasie :D i nie zapomne do końca życia żadnej chwili i żadnego kilometra spędzonego w integralce.Może Bozia jeszcze da że stane się szczęsliwym posiadaczem delty integrale :D
Pozdrawiam :D
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 676
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 21 sie 2006, 21:27

tak tylko razem z wskazówką turbo tak samo szybko spada poziom paliwa, noga swędzi i jedzie się spokojnie ,patrząc na wyprzedzające cię TDI : tyle jego wiesz że lekkim muśnięciem gazu je zjesz ale zaciskasz zęby i jedziesz 90 znam ten ból :wink: moja mi pali 22 l jazda normalna i 10l super economic broń boże nawet 0,1 bara doładowania !!!

Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 21 sie 2006, 22:18

ja zaczalem od konca - bo samochod do ekonomicznej jazdy juz mam - TDI.

Teraz odkladanko na integralke ;]

Anonymous

Integrale

Post autor: Anonymous » 21 sie 2006, 23:13

Stary my tu o poezji, a Ty o paliwie, daj spokój. To co najmniej nietakt o tym wspominać w kontekście tego auta...
Wracając do tematu: tak jestem zarażony i wiem, że nie ma na to lekarstwa ( przynajmniej mnie na nie nie stać-kupno dobrego egzemplarza ;-) ) Co jakiś czas będę ją widział w akcji u kumpla, więc moze mi przejdzie trochę, choć to pewnie złudzenia.. ;)
Widziałem kiedys na www.lanciadelta.org zdjęcie Evo na tle odrzutowca, bardzo celne zestawienie... ;>

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 676
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 21 sie 2006, 23:41

mam dwie a jedną w częściach jakoś nie ciągnie mnie do jazdy juz mi chyba przeszło mam plan zamienić jedną na ducato lub sprintera a kolega długo nie pojeździ jak na 1 biegu 90 wyciąga najlepiej ciagnie w granicach od 3500 do 5000 obr później to tylko korbe może urwać i zrobić wielką dziurę w bloku 8) ale racja misiek pali wiecej więc nie jest tak źle

bartie

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bartie » 22 sie 2006, 10:20

... szczerze zazdroszcze tym co mieli szanse sprobowac jazdy Integralka. ja mam delte 1.6 od 4 lat ale to troche jak smakowanie lizaka przez papierek. I w sumie to podobnie jak coconut najpierw musialem kupic autko na trase Polska-niemcy czyli... JTD (147), a teraz odkladam i odkladam na EVO. Moze w przyszlym roku na wiosne :(

a tak przy okazji Brys - pytanie do ciebie, bo jestes dobrze rozeznany w tych sprawach. Na stronach autoscouta mozna trafic wiele integralek z 2 zrodel:

1. Pieve a Nevole (PT)

oraz

2. Lucca

maja prawie wylacznie Integralaki. Widac wyspecjalizowali sie w handlu nimi... mam pytanie, byles tam u nich moze kiedys? Ja osobiscie nie jestem pewien czy ta sa... powiedzmy milosnicy tej marki czy raczej handlarze ktorzy wypatrzyli dobry interes i robia wszystkich w trabe?

?

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: GRZECHUU » 22 sie 2006, 15:34

Bartie na mój łep to są ludzie którzy się zajmują handlem bo wyczuli kase na tych autach(byc może sie myle i oby tak było)Ale z drugiej strony jeżeli maja duży wybór to jest w czym wybierać.Integralke moim zdaniem najlepiej kupić od człowieka który ja posiada pare ładnych lat i o nią w miare dbał.
Bartie życze Ci zebyś wkońcu kupuił sobie tą wymarzoną EVO.
A tak na marginesie,integralka którą miałem była najmniej awaryjnym autem jakie posiadałem a miała około 210tys km.No i żal d**e ściska jak wiem że ją teraz rdza żre i ma popękane tłoki. :cry:
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

bartie

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bartie » 22 sie 2006, 20:15

pamietam Grzesiek jak pisaliśmy, mniej więcej jednocześnie, pierwsze posty na tym forum... chyba 3 lata temu jak nie więcej. Obaj wychwalając Integralki pod niebiosa, :wink:

Zobaczysz, ze spotkamy sie jeszcze kiedyś na zlocie tymi autami...

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: GRZECHUU » 26 sie 2006, 14:34

Masz racje :D kupe czasu już tu jesteśmy :D Bartie mam nadzieje że Twoje słowa staną się faktem : yesyes :
Pozdrawiam :D
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
Przemek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 924
Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Przemek » 06 mar 2011, 20:26

bryś pisze:NA RAZIE NIE WYGLĄDA BO PRZESTAWIAM SIĘ NA CO INNEGO ,POZATYM JAK MAM TO ROBIĆ CHRYTATYWNIE JAK DO TEJ PORY TO MI SIĘ ODECHCIEWA MÓJ DZIEŃ WYGLĄDA OSTYTNIO TAK ŻE WSTAJE O 6 RANO I IDĘ SPAĆ O 12 W NOCY I TAK 7 DNI W TYGODNIU TAK WIĘC NA RAZIE MAŁY SZLABAN NA BODY KIT.
Cześć!
;) , czy jak się zapytam ponownie o dostępność tych zestawów do przeróbki na "EVO-KIT" to tym razem usłyszymy: Są! :D

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 676
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Różnice- Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 07 mar 2011, 15:16

zawsze były i będą

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”