Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Witam.
Mam pytanie: Co potrzeba, żeby z delty 2.0 16V zrobić 2.0 16V integrale?
Chodzi mi o spis części i info z jakich modeli pasują.
Z góry dzięki za info
Mam pytanie: Co potrzeba, żeby z delty 2.0 16V zrobić 2.0 16V integrale?
Chodzi mi o spis części i info z jakich modeli pasują.
Z góry dzięki za info
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Popytaj Evo, on oferował na Allegro taką przeróbkę chyba za 8500zł.
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
jeśli delta 836 to robimy bez problemu
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Brzesko
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
wnioskuję z tego, że miałes okazję jeździć czymś takim? jak się prowadzi taka odmłodzona integrale? podejrzewam, że dawcą jest dedra integrale, czy silnik zostaje z delty wtedy (oczywiście jeśli jest to 2.0 16V T)?jeśli delta 836 to robimy bez problemu
Delta Nuova HF LS
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Sprawa wygląda tak: mam z kumplem możliwość przywiezienia dedry 2.0 integrale za paręset oiro i nasunęło mi się, że skoro dedra to delta w sedanie to napęd można by przełożyć. I tu moje pytanie:"evo" pisze:jeśli delta 836 to robimy bez problemu
Co dokładnie mam wydrzeć z dedry i wsadzić do delty.
Silnik chce kumpel do tempry
Z góry dzięki za podpowiedzi
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Bedzie duzo roboty zeby przerobic na integralke.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
jeśli masz silnik turbo to zaczyna mieć sens , ze słabszymi to raczej gadzet . silnik turbo naturalnie że zostaje."Yannick" pisze:wnioskuję z tego, że miałes okazję jeździć czymś takim? jak się prowadzi taka odmłodzona integrale? podejrzewam, że dawcą jest dedra integrale, czy silnik zostaje z delty wtedy (oczywiście jeśli jest to 2.0 16V T)?jeśli delta 836 to robimy bez problemu
jeździ dobrze szczególnie gdy ślisko lub powyżej 300km/350Nm .
tych którzy chcą to działać czeka kilka niespodzainek , ja robię to komercyjnie stąd wszystkiego nie zdradzę. pracy jest rzeczywiśie sporo ale ile takich śmiga w europie?? kilka, kilkanaście??? wyjątkowe auto za nieduże pieniądze
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Najwięcej roboty to będziesz miał z pociągnięciem wału do tylnego napędu. Wchodziłem nieraz pod moją deltę i jeżeli się nie mylę to pod spodem na środku jest kanał do wydechu. Jeżeli uda ci się tam upchnąć wałek to spoko a jeżeli nie to nieciekawie, bo będzie trzeba robić tunel pod podłogą. No a nawet jak ci się uda to czeka cie i tak przeróbka wydechu. Zawieszenie z dyfrem na tył od dedry i spoko(przynajmniej tak myślę). Najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego kto zna się na 4-ro napędówkach. Bo nie wiem jak to jest dokładnie z tym rozdziałem mocy na tył i przód.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
To już inna bajka, a kolega pyta co jest do zmiany. Bezpieczeństwo i przepisy tak ale to już jak się człowiek zdecyduje i zbierze potrzebne elementy."evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Nie musisz krzyczeć."evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Wystarczy powiedzieć czy trzeba ciąć budę czy nie, bo jeśli tak to wstawię całą podłogę z dedry problem żaden.
Na marginesie to nie oglądałem dedry integrale, bo pewnie już bym mniej więcej wiedział co i jak.
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
izi, jeśli masz silnik turbo to możesz się bawić, jeśli wolnossący to w serii jest ospały i kilogramy go zabiją+zużycie paliwa, płytę podłogową przerabia się albo nie w zależności od wersji"igrek" pisze:Nie musisz krzyczeć."evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Wystarczy powiedzieć czy trzeba ciąć budę czy nie, bo jeśli tak to wstawię całą podłogę z dedry problem żaden.
Na marginesie to nie oglądałem dedry integrale, bo pewnie już bym mniej więcej wiedział co i jak.
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Coś bliżej??, Ja mam 5 drzwiwego LS'a.
A co do mocy to myślałem nad 2.0 20VT tylko nie wiem czy do skrzyni spasi czy flansze trza będzie strugać.
A co do mocy to myślałem nad 2.0 20VT tylko nie wiem czy do skrzyni spasi czy flansze trza będzie strugać.
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?
Płytę trzeba przerabiać jeśli masz koło zapasowe w podłodze bagażnika.
Jeśli masz wersję 5-drzwiową HFki (taką posiadam), przynajmniej z początków produkcji, nie wiem jak było później, to nie ma potrzeby ingerencji w podłogę.
Ta wersja fabrycznie ma płaską podłogę i zbiornik przesunięty do tyłu w celu zrobienia miejsca na napędy.
Jeśli masz wersję 5-drzwiową HFki (taką posiadam), przynajmniej z początków produkcji, nie wiem jak było później, to nie ma potrzeby ingerencji w podłogę.
Ta wersja fabrycznie ma płaską podłogę i zbiornik przesunięty do tyłu w celu zrobienia miejsca na napędy.