Phedra - 2.2 JTD?

Moderator: stabraf

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 JTD?

Post autor: kartonik » 10 lis 2006, 11:09

Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: Phedra - silnik 2.2 diesel

Post autor: tomek » 10 lis 2006, 11:26

"kartonik" pisze:Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?
Wszystie diesle w Phedrach sa PSA!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 10 lis 2006, 12:23

To niedobrze...:(

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: tomek » 10 lis 2006, 12:30

"kartonik" pisze:To niedobrze...:(
Z Lancii to tam tylko jest znaczek i... chyba wykonczenie polaczone z jakoscia (mam nadzieje).
BTW: silniki HDI PSA sa bardzo dobre.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 10 lis 2006, 13:33

Ja tam slyszalem same niepochlebne opinie. Choc w pugu 405 mojego ojca sprawuje sie wysmienicie. Ostatni tylko pompa paliwa sie zatarla... po 90kkm:( Ale pali zdecydowanie mniej niz moja lancia!!! Szkoda, ze nie zastosowali do Phedry silnika fiatoskiego 2.4 jtd. Dziwne, bo przeciez jest on w nowej alfie 159 i fiacie croma. Zastanawialem sie czy nie kupic Phedry. A teraz bede sie jeszcze bardziej zastanawial. Ceny na zachodzie nawet nawet jak za taka fure. Tylko ten nieszczesny silnik...

pozdro,

m

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: tomek » 10 lis 2006, 14:20

Kolega 1,9 HDI 90 KM przebieg 220 tys.
Prawe zadych problemow z silnikiem, cos tam bylo ale to jkis drobiazg (<500 zl) przy turbinie!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: pew » 10 lis 2006, 16:49

Rado mógłby tu coś powiedzieć 8)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 12 lis 2006, 20:26

To co, Rado, napiszesz cos o phedrze? Jestem bardzo ciekaw opnii uzytkownika!!!!

Pozdro,

M

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Nat » 12 lis 2006, 20:52

Nie o Phedrze, tylko o silniku firmy PSA. Rado ma Zetę 8)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: tomek » 13 lis 2006, 9:02

"Nat" pisze: Rado ma Zetę 8)
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: pew » 13 lis 2006, 10:27

ale Rado ma przełożony silnik z jakiego Peugeota - szczerze mówiąc nie wiem czy TD czy już HDI - Rado robisz aktualnie za wielbłąda? gdzie Cię wyniosło :wink:
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 13 lis 2006, 19:22

Najciekawsze jest to, ze lancia uparcie wklada nawet w nowa phedre odmiane 128-konna silnika 2.2 jtd/hdi. Tymczasem peugeot i citroen dawno wymienili go na nowoczesniejsza wersje 136 km. O co tu chodzi?

pozdro,

m

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Blash » 13 lis 2006, 22:22

"tomek" pisze:
"Nat" pisze: Rado ma Zetę 8)
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!
od 1999 hdi , Rado ma od peugeota i jest to td

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: tomek » 14 lis 2006, 9:40

"kartonik" pisze: O co tu chodzi?
Moze o inne rynki sprzedazy. Byc moze w Italii jest przedzial ubezpieczenia do 130PS.
Ale kazdy z tych silnikow mozna latwo podkrecic, pewnie spokojnie do 150PS.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 14 lis 2006, 10:21

Tak ostatnio duzo sie rozgladalem w temacie wirusowania diesli i chyba to nie jest taka straszna tragedia dla silnika. Wlasciwie dobrze zrobiony tuning elektroniczny przy rozsadnym uzytkowaniu samochodu ine powinien w zaden sposob zaszkodzis silnikowi. Slyszalem tez, ze silniki hdi sa bardzo podatne na takie zabiegi i dosyc fajnie sie je podkreca.
W takim razie przemysle temat phedry 2.2 jtd. Chcialbym takim autem sie przejechac... Pewnie fajne wrazenia :) Za zachodnia granica auto z 2003 roku z przebiegiem 80kkm mozna kupic za 12k euro. Cena akceptowalna jak za taki autobus :D W wypozazeniu alkantara, klimatyzacja dwustrefowa z rozdzialem sily nadmuchu na tyl i przod, navi. Tylko te zegary jakies takie dziwne. I audio tez. Zalatuje blaupunktem sprzed 10 lat.

Pozdro,

M

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zeta/Phedra”