Phedra - 2.2 JTD?

Moderator: stabraf

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 14 lis 2006, 10:22

A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: tomek » 14 lis 2006, 11:09

"kartonik" pisze:A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?
Phedre ma Cappo z Poznania ale... nie zaglada juz na forum!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Trusq
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Wroclaw

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Trusq » 17 lis 2006, 16:04

w mojej Zecie jest silnik 2.0 jtd 16v ktory jest montowany w Phedrze :D i powiem ze nie narzekam... : yesyes :

Awatar użytkownika
vincenzo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 960
Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: wlkp. Śrem

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: vincenzo » 13 wrz 2008, 15:27

ożywiam temat :D my mamy 2.0 JTD w Phedrze no i jak to się mówi.. szału nie ma, ale to w końcu samochód rodzinny więc szaleć nie wolno :P Ale parametry techniczne silnika 2.2 JTD nie prezentują się jakoś super rewelacyjniej. Ale w naszym 2.0 jak na razie nic się jeszcze nie stało.. (odpukać)
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |

Trusq
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Wroclaw

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Trusq » 15 wrz 2008, 22:47

mialem zete 2.0 jtd a teraz phedre 2.2 jtd i moge smialo powiedziec ze jest znaczna roznica :)

Awatar użytkownika
vincenzo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 960
Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: wlkp. Śrem

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: vincenzo » 15 wrz 2008, 22:55

my przy Zecie mieliśmy 2.0 ale benzyne - jak dla mnie może nie rewelacja - ale było miło wyprzedać vanem niektóre samochody których właściciele się szczycili że mają sportową osobówkę :P

A czy Twoja Phedra jest na forum? tzn zdjęcia i jakiś opis?
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |

Trusq
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Wroclaw

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Trusq » 16 wrz 2008, 8:49

nie...jeszcze nie ma :)

Awatar użytkownika
vincenzo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 960
Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: wlkp. Śrem

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: vincenzo » 16 wrz 2008, 18:53

w takim razie zapraszamy do prezentacji :):)
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |

stygi
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: region centralny

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: stygi » 16 wrz 2008, 19:18

Witam,

W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.

Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.

Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
vincenzo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 960
Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: wlkp. Śrem

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: vincenzo » 16 wrz 2008, 19:42

"stygi" pisze:Witam,

W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.

Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.

Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.

Pozdrawiam,

a ile ma koni ten silnik w Zecie?
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |

Trusq
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Wroclaw

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Trusq » 17 wrz 2008, 2:02

to ten sam co w phedrze...ostatnie wypusty mialy nawet 16V

Awatar użytkownika
skory
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 09 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: NRW / Niemcy

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: skory » 17 gru 2008, 16:56

Hey
Ja tez zastanawiam sie nad zakupem takiej Phedry dla zonki...rocznik 2002 w dieslu mozna kupic nawet za 6000-7000 Euro.
Na co zwracac uwage przy zakupie??
Pozdrawiam
Skory

Sprzedam 166 3,0V6+LPG,2000rok-zainetererowany?Pisz na priva ;)

http://www.otofotki.pl/img3/miniaturki/ ... 37529x.JPG[/img]

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: Blash » 18 gru 2008, 14:47

temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami

Awatar użytkownika
vincenzo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 960
Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: wlkp. Śrem

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: vincenzo » 18 gru 2008, 15:15

"Blash" pisze:temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami
Phedre w 2.0 JTD = HDi mamy już 1,5 roku i nie potwierdzam słów kolegi Blash'a ale jednocześnie O D P U K U J E w niemalowane ! :)
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Phedra - 2.2 jtd

Post autor: kartonik » 18 gru 2008, 19:26

No zawsze wyjsciem jest kupic 3.0 V6 :twisted: Jest w automacie i przewaznie w pelnym wypasie. No i tansze ( 8O ) od jtd... ups hdi :wink:

Gdyby tej phedry nie robili w kooperacji z zabojadami i zamontowali tam "prawdziwy" silnik jtd, to wlasciwie auto to nie mialoby konkurencji na rynku.

Sam rozgladam sie za vanem, ale tak na prawde nie ma co kupic. Jest oczywiscie phedra/ulysse/c8/807.
Pozniej rodzina sharan/alhambra/galaxy, ktore sa obrzydliwe jak noc. Chrysler voyager z wynalazkowymi silnikami diesla VM, ktore potrafi seriwsowac czterech ludzi w Polsce.
No jest jeszcze jakies koreanskie barachlo.
Moze espace, ktory jest samochodem przepieknym i stylistyka wyprzedzajacym wszystkie inne vany, ale nafaszerowanym elektronika i z tego powodu zawodnym jak reszta samochodow spod znaku kopnietego kwadratu.
Moze toyota previa, ale to bieda i rzadki egzemplarz.
Mitsubishi fajny ze swoim grandisem, coraz czesciej pojawia sie w ogloszeniach z silnikiem 2.0 tdi vw.

Cos pominalem?

Nie ma co za bardzo wybrac. Chyba trzeba bedzie przejsc o pol klasy nizej (opel zafira, mazda 5...), bo tam zdecydowanie wiekszy wybor.

pozdro,
m

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zeta/Phedra”