Phedra - 2.2 JTD?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Phedra - 2.2 JTD?

Post autor: Swiety » 01 cze 2021, 21:08

Na różnych forach PSA, piszą że wtryski są bardzo delikatne... I generalnie jak cokolwiek się posypie to lwią część naprawy pochłania sama robocizna przy 2.2 z powodu
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Phedra - 2.2 JTD?

Post autor: Tomzik » 01 cze 2021, 21:25

Bla, bla, bla - z powodu czego? Aaa, trudnego dostępu. Też powtarzane w AŚ jak mantra. Ciekawe, który van ma silnik z super dostępem do czegokolwiek i wywalony na przód jak zwykłe osobówki.

Przed zakupem swojej też czytałem te bzdety - pytam mojego mechaniora o ten silnik. A on - a to ten 2,2 co był też w Scudo - no to co za problem? Scudo przecież jest bliźniaczą konstrukcją.

A co do wtrysków - aż wykopałem swojego lapka - speszyli for ju ;)
DSC_0151.JPG
Przelot 220 tysięcy km. Chyba nie wygląda to źle. mg/wtrysk

Zwłaszcza, że w Delcie 2,0 pokazuje mi na 2 wtryskiwaczach ponad 1 mm3 na wtrysk. Jednostki nieco inne, ale zakładając, że mm3 to 0,8mg Delta ma dużo większe odchyłki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1657
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: Phedra - 2.2 JTD?

Post autor: ktoś ŁDZ » 02 cze 2021, 1:31

Wydaje mi się, że co byś nie kupił, niestety wszystko może zrujnować portfel. Czy to jakiekolwiek JTD, Multijet, HDI czy TDI itd.

Wystarczy dbać - to zależy od nas, a także trzeba jeszcze trafić z nutką szczęścia zadbany egzemplarz - z tym jak jest to wiadomo.

Z każdym autem/silnikiem jest loteria, ale widziałem kilka sztuk Freelandera z tym silnikiem z przebiegiem nawet ponsd 400 tys. km. Bez większych remontów (tata pracuje w serwisie Dżag i Land).

Wysłane z mojego telefonA


P.S. Czemu nie ma polubienia posta, Tomzik masz lajka ;)
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Phedra - 2.2 JTD?

Post autor: grzesiekj23 » 02 cze 2021, 14:49

Dostęp jest utrudniony, jak to w Vanie, ale nie ma, albo jeszcze się nie spotkałem z częścią do której trzeba wyciągać silnik. Rozrząd, EGR, Turbina, zawór n75, świece żarowe, pokrywa zaworów, alternator, rozrusznik, koła pasowe... To wszystko było ruszane u mnie, większość sam w garażu robiłem. Jak się odkręci mechanizm wycieraczek to już w ogóle jest luksus ;)
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zeta/Phedra”