ZETA - problem z częściami??

Moderator: stabraf

nusrat
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:21
Lokalizacja: Wypełnij to pole

ZETA - problem z częściami??

Post autor: nusrat » 14 maja 2011, 18:45

WItam wszystkich!

jestem nowy - zamierzam właśnie kupic ZETĘ - zapowiada sie na idealnego vana dla mnie - opinie super, spalanie podobnie, pakowna, wygodna, dynamiczna ..i do tego taka ładna.
znajomi jednak odradzają . Opinie jaki słyszałem są mniej więcej zgodne - weź peugeota 806, albo citoena evasion (bliźniacze auta) bo lancii tego modelu jest mało i będziesz miał problem z częsciami i serwisem.
Pytanie moje brzmi - czy ktoś się orientuje czy cześci od "bliźniaków" będa pasowały do lancii czy raczej nie ma na co liczyc? CZy ktos ma zetą i mógłby pochwalić sie wydatkami serwisowymi??
dodam, że interesuje mnie silnik 2.0 JTD . (myślałem tez o przeróbce benzyny na LPG ale szkoda strasznie byłoby miejsca w środku na butlę - chyba, że ktoś ma to inaczej rozwiązane - jakieś pomysły?)

z góry dzięki za odpowiedź

pozdrawiam wszystkich

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: jakubg » 14 maja 2011, 19:29

Zeta różni się tylko z wyglądu od pozostałych modeli.

Gama silników również nie jest z Lancii. A oznaczenie JTD=HDI w tym wypadku (również w Phedra)

Gadanie, że będzie problem z częściami to tylko zwykłe uprzedzenie do marki i tyle.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

nusrat
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:21
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: nusrat » 14 maja 2011, 20:34

dzięki za info

a orientujesz się może czy właśnie hdi podobnie rozkreca sie dopieroi na wyższych obrotach jak jtd?
ponoć tak właśnie jest - co chyba na spalanie nie wpływa dobrze..

czy ktoś ma Zetę z LPG ? jeśli tak to gdzie wstawiliście butle? zajmuje miejsce w środku?
rozwazam też mocniejszą wersję benzynową 146 koni - i zgazowanie.

pozdrawiam

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: przemas81 » 14 maja 2011, 21:19

nusrat pisze:dzięki za info

a orientujesz się może czy właśnie hdi podobnie rozkreca sie dopieroi na wyższych obrotach jak jtd?
ponoć tak właśnie jest - co chyba na spalanie nie wpływa dobrze..

czy ktoś ma Zetę z LPG ? jeśli tak to gdzie wstawiliście butle? zajmuje miejsce w środku?
rozwazam też mocniejszą wersję benzynową 146 koni - i zgazowanie.

pozdrawiam


ja właśnie kupiłem zete i powiem Ci że nie żałuje -autko jest super wygodne świetnie się jeżdzi,nie sądziłem że przesiadka z kappy na Zetę bedzie aż tak przyjemna,ja mam 2.0 turbo a butle mam na koszu od koła zapasowego-problem z zapasem ale nie ejst żle,spalanie na razie cięzkie do stwierdzenia ale na 500 km zjadła jakieś13-14 na setkę w miescie bedzie wiecej ale coś za coś,co do cżesci to jeszcz esie nie orientowałem bo nie musze ;) ,ale drozyzna to nie jest i w każdym normalnym sklepie motoryzacyjnym części dostaniesz
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
markiz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1553
Rejestracja: 06 paź 2009, 18:57
Imię: Jerzy
Lokalizacja: AYLESBURY U.K

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: markiz » 14 maja 2011, 23:24

Ja w marcu kupiłem Zetę tyle,że z silnikiem 2.1td.Nie spodziewałem się,że ten silnik może być taki żwawy.Nie jest demonem prędkości (od tego mam Lybrę :D ) ,ale po mieście wkręca się rewelacyjnie : yesyes : Nie jeden na światłach się zdziwił :roll: :D
Pytałeś jednak o części a ja tu się podniecam :D Nie słuchaj ludzi,którzy nie mają pojęcia, tylko nieuzasadnione uprzedzenie do Lancii.Tak jak koledzy pisali-to są cztery jednakowe (mechanicznie)samochody więc jaki może być problem z częściami :D
Pozdrawiam markiz
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia

nusrat
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:21
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: nusrat » 17 maja 2011, 22:44

dzięki chłopaki za wsparcie - szukam szukam dobrego egzemplarza
odezwę się jak znajdę
pozdrawiam

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: przemas81 » 18 maja 2011, 21:48

jak cos znajdziesz zarzuc tutaj zanim kupisz ,czasami ktos coś wypatrzy co w ogłoszeniu jest nie tak ;)
Zanim kupiłem moja byłem po inna i srogo sie zawiodłem :-?
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

nusrat
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:21
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: nusrat » 22 maja 2011, 10:31

Witam!

mam na oku wlaśnie piękną zete. jestem we francji akurat. sprzedaje jeden francuz prywatnie -
auto wygląda na bardzo dobry stan
rok 2001 , 240 tys przebieg, alcantara, szyberdach, siedzenia i dywany niepowycierane - auto wygląda na swój przebieg uczciwie.
jak dla mnie jednak za drogo.
chciałem wydac do 4000 euro.
facet mówi, że wymienił rozrząd, wtryskiwacze, pompę wody, akumulator.
chce za auto 5000 euro
mógłby ktoś doradzic jaki jest koszt wymiany tych rzeczy w polsce?
z tego co czytałem (o 806tce) nowe wtryski w sumie powinny wynieść z wymianą między 2 a 3 tys.
rozrzad 1 tys. . . . . .co już daje tysiac euro,
czy to sie zgadza ?
jeśli auto faktycznie ma załozone nowe wtryski (a nie regenerowane) i całą rfesztę - czy warto dopłacić to 1000 e przy kupnie?
sa ponoć do wglądu faktury na cały serwis.

pozdrwiam

nusrat
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:21
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: nusrat » 26 maja 2011, 18:26

hej
dalej szukam zety. mam vin tamtej. czy ktoś ma możliwość sprawdzenia:
Marka
lancia zeta
VIN:
ZLA22000012861942

z góry dzieki!

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1127
Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: kraków

Re: ZETA - problem z częściami??

Post autor: michalkrk » 26 maja 2011, 18:36

Informacje na temat tej zety:
Obrazek
RENAULT VEL SATIS 2.0 DCI - rewelacyjna jazda
chevrolet cruze 13` 1.8 b+g nawet ...nawet
Renault Scenic II 1.6b `05 - pakowane taczki i na tym koniec plusów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zeta/Phedra”