Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD ??

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Coupe
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 868
Rejestracja: 30 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD ??

Post autor: Coupe » 24 gru 2009, 22:05

One różnią się tylko budą, wizerunkiem ->166sportowe / Thesis kanapowe, czy też są większe różnice?

Ceny danych roczników zbliżone...

argenta67

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: argenta67 » 24 gru 2009, 22:41

Dziwnie szukasz porównania, przecież w tych samych latach zawsze są jakieś podobieństwa, była Thema-AR 164, weszła Kappa, Thesis i podobieństwo AR 166 ale to jednak zawsze AR, własna klasa, inny styl.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: FXX » 24 gru 2009, 23:22

Gdybym miał wybierać to zdecydowanie AR166. Szczególnie wersję przed liftem (wiem, ma "świńskie oczka" jak niektórzy to nazywają, ale to mi się podoba :) )
Jak to powiedział Clarkson - "Masz Alfę 166 - masz styl" :D

Co do strony technicznej i podobieństw AR166 i Thesisa to wiele nie jestem w stanie powiedzieć :)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
Art92
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1905
Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Art92 » 24 gru 2009, 23:36

166 jest bardziej spokrewniona z kappa,jest starsza technologicznie,thesis ma wiecej bajerow,zdecydowanie wyzsza jakosc wykonania,komfort,prestiz.166 ma lepsze wlasciwosci jezdne,mniej miejsca w srodku zapewne bardziej niezawodna,czesci latwiej dostepne

argenta67

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: argenta67 » 24 gru 2009, 23:39

Art92 pisze:166 jest bardziej spokrewniona z kappa,jest starsza technologicznie,thesis ma wiecej bajerow,zdecydowanie wyzsza jakosc wykonania,komfort,prestiz.166 ma lepsze wlasciwosci jezdne,mniej miejsca w srodku zapewne bardziej niezawodna,czesci latwiej dostepne
166 po lifcie już ma trochę więcej wspólnego z Thesis pod względem bajerów :lol:

Gość

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Gość » 25 gru 2009, 10:53

argenta67 pisze:
Art92 pisze:166 jest bardziej spokrewniona z kappa,jest starsza technologicznie,thesis ma wiecej bajerow,zdecydowanie wyzsza jakosc wykonania,komfort,prestiz.166 ma lepsze wlasciwosci jezdne,mniej miejsca w srodku zapewne bardziej niezawodna,czesci latwiej dostepne
166 po lifcie już ma trochę więcej wspólnego z Thesis pod względem bajerów :lol:

Proszę podać wspólne rzeczy a166 i thesis?A166 to prehistoria,w thesis jest wiecej elektroniki niż w media-markcie.Wspólną cecha obu poazdów jest to ,że pochodzą ze wspólnej stajni/FIAT/.Wszystkim odwiedzającym to forum ,wszystkiego najlepszego z okazji świąt bożegonarodzenia,duzo satysakcji z uzywania pojazdów marki LANCIA.


Co do różnic,ak juz wyzej wspomnieli thesis to kanapa na kołach ,w której króluje elektronika i nie jednemu zafundowała wiele nie przespanych nocy o co w tym natłoku/czesto niepotrzebnej elektroniki/chodzi.Czesto i gęsto wydaje nam się ,że wszystko chodzi i nic nie powinno nam sprawić problemu,a tu z rana lipa "znowu nie chce zapalić?"i wtedy następuje szukanie "koła ratunkowego".Powie więcej nie znalazłem jeszcze nikogo,kto mógłby wykazać sie wiedzą na temat elektroniki wtym aucie,i bez problemu i jednoznacznie stwierdzić,że to /ze wskazaniem na konkretny element/jest winowającą za nasze problemy.
A166 jest bardziej nastawiona na sportowe przemieszczanie się z pktA do pktB.Zawartość elektroniki w tym aucie to czysta prehistoria/ICS,klima,TCS,itp/ ,z którą do dzisiaj mam mieszane uczucia/wiele razy poległem na tym polu/.Więcej w temacie różnic znajdziesz w blogu kol.firegloo
na temat włoszczyzny/polecam wysmienita lektura/,którą czytam nieraz po kilkanaście razy.

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Duch-Dziadka » 25 gru 2009, 11:23

Nie wiem co maja wspolne...ale oba auta bardzo mi sie podobaja...
Rozsadek podpowiada Alfa Romeo... :D
Serce mowi Lancia Thesis... :D
Pogadaj z Fazim on bardziej rzeczowo podchodzi do tematu Alfy bo sam wlasnie taka uzytkuje... :D
Giulietta Veloce 2016r

argenta67

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: argenta67 » 25 gru 2009, 11:36

jan123456 pisze:
argenta67 pisze:
Art92 pisze:166 jest bardziej spokrewniona z kappa,jest starsza technologicznie,thesis ma wiecej bajerow,zdecydowanie wyzsza jakosc wykonania,komfort,prestiz.166 ma lepsze wlasciwosci jezdne,mniej miejsca w srodku zapewne bardziej niezawodna,czesci latwiej dostepne
166 po lifcie już ma trochę więcej wspólnego z Thesis pod względem bajerów :lol:

Proszę podać wspólne rzeczy a166 i thesis?A166 to prehistoria,w thesis jest wiecej elektroniki niż w media-markcie.Wspólną cecha obu poazdów jest to ,że pochodzą ze wspólnej stajni/FIAT/.Wszystkim odwiedzającym to forum ,wszystkiego najlepszego z okazji świąt bożegonarodzenia,duzo satysakcji z uzywania pojazdów marki LANCIA.


Co do różnic,ak juz wyzej wspomnieli thesis to kanapa na kołach ,w której króluje elektronika i nie jednemu zafundowała wiele nie przespanych nocy o co w tym natłoku/czesto niepotrzebnej elektroniki/chodzi.Czesto i gęsto wydaje nam się ,że wszystko chodzi i nic nie powinno nam sprawić problemu,a tu z rana lipa "znowu nie chce zapalić?"i wtedy następuje szukanie "koła ratunkowego".Powie więcej nie znalazłem jeszcze nikogo,kto mógłby wykazać sie wiedzą na temat elektroniki wtym aucie,i bez problemu i jednoznacznie stwierdzić,że to /ze wskazaniem na konkretny element/jest winowającą za nasze problemy.
A166 jest bardziej nastawiona na sportowe przemieszczanie się z pktA do pktB.Zawartość elektroniki w tym aucie to czysta prehistoria/ICS,klima,TCS,itp/ ,z którą do dzisiaj mam mieszane uczucia/wiele razy poległem na tym polu/.Więcej w temacie różnic znajdziesz w blogu kol.firegloo
na temat włoszczyzny/polecam wysmienita lektura/,którą czytam nieraz po kilkanaście razy.
Janku, Thesis AR166 :hmmm: mają takie same maglownice np : lol : 166 ma też czujniki parkowania choć ja w Thesis znalazłem jakąś centralkę ze znaczkiem Audi ot ogólnie :gazeta: doszukiwanie się podobieństw w samochodach :nono: nie zdrowa zabawa :diabel:

Gość

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Gość » 25 gru 2009, 11:48

Masz rację jesli chodzi o niektóre podzespoły mechaniczne/toż to ta sama stajnia/

argenta67

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: argenta67 » 25 gru 2009, 12:01

jan123456 pisze:Masz rację jesli chodzi o niektóre podzespoły mechaniczne/toż to ta sama stajnia/
Dlatego napisałem też, że takie porównywanie jest bez sensu bo nikt nie widzi, że powietrze w kołach jest takie same jak np Bugatti :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: choć może tam tylko azot pompują

Gość

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Gość » 25 gru 2009, 12:04

argenta67 pisze:
jan123456 pisze:Masz rację jesli chodzi o niektóre podzespoły mechaniczne/toż to ta sama stajnia/
Dlatego napisałem też, że takie porównywanie jest bez sensu bo nikt nie widzi, że powietrze w kołach jest takie same jak np Bugatti :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: choć może tam tylko azot pompują

Nie bo w bugatti jest powietrze zasyfione nie swojskie,a kto wie może tam jest azot : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes : : yesyes :

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Mariusz91 » 25 gru 2009, 12:55

Cinquecento 1.1 ma takie same cewki zapłonowe jak Lamborghini Diablo.. :roll:

argenta67

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: argenta67 » 25 gru 2009, 13:04

Mariusz91 pisze:Cinquecento 1.1 ma takie same cewki zapłonowe jak Lamborghini Diablo.. :roll:
Jakie mocne porównanie, prawie bliźniacy. :lol:

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: fazi » 25 gru 2009, 13:23

Użytkuje AR 166 I bez wątpienia jest to jedne z lepszych samochodów,nie psuje sie totalnie w przeciwieństwie do Lanci którą również miałem 2 szt,ale to może akurat rzecz trafienia,no i rocznik młodszy ,choc moja kappa była jedną z ładniejszych w tym kraju ;)
Zdecydowanie polecam ,dostep częsci nieograniczony ,poprostu są tanie jak barszcz i jest ich sporo.Thesis równiez bardzo mi sie podoba ,lecz to sie nie nadaje do codziennego uzytku-liczba nietrafionej elektryki może człowieka doprowadzic do ostateczności.Reasumując thesis owszem ,ale jako samochód na wyjątkowe okazje od swieta ,AR do codziennego uzytku jako wół roboczy jak najbardziej szczególnie JTD i do tego ,klasa i styl nie odbiegający od thesisa.Gorąco polecam szczególnie kupiony w LT : ok2 :

Jednoznacznie chce stwierdzić ,ze jest to opinia moja obiektywna ,ktoś kto ma thesisa od nowości i nie tylko ( czytaj z dobrych rąk)i trafił równie dobrze moze mieć daleko odmienne zdanie ,bo jak juz podkreślałem thesis jest równie bliski memu sercu .lecz rozsądek podpowiedzial równie przez moją osobe uwielbianą AR szczególnie 166 :D :D :D
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

Awatar użytkownika
Artur G.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2222
Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Kontakt:

Odp: Co lepsze Thesis czy 166 -> ta sama cena silnik 2,4 JTD

Post autor: Artur G. » 25 gru 2009, 21:23

pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Thesis”