pietrek125 pisze: ↑19 sty 2019, 12:22
Bluetooth
zapomnij... jak również o nawigacji z mapami PL (pomimo, że każda ma Navi), TV (nawet jak ma tuner TV, bo on jest analogowy) DVD, i innych jak karty SD... po prostu Connect to "dzieło" firmy Siemens, oparty o system CE2.12, który w 2004r był już przestarzały...żeby nie było, to ten sam badziew tylko w innym opakowaniu, Siemens wcisnął Oplowi (NCDC), Porsche (PCM1)... Jedyne możliwości to transmiter FM, lub Loudlink w miejsce zmieniarki... jak chcesz więcej to rzeźba w postaci jakiegoś kombajnu 2din Made in China upchniętego np. w bagażniku i podpięcie się pod ekran poprzez wejście Video Composite, oraz w wzmacniacz w bagażniku dla audio...
Moja ulubiona wskazówka Hołowczyca z Automapy: Jesteś poza trasą, nowa będzie lepsza. Dodam - stara, zapomniana będzie jak nowa
Oświadczam, ze od lat posiadam w swojej Tereske nawigacji (wybrałem Automape ze względu na Hołowczyca, ale może być dowolna), odtwarzacza multimedialnego (muzyka+filmy), tuner TV cyfrowy, kamerę cofania.
Wszystko na ekranie, żadne zewnętrzne ślady montażu. Możliwie jest oglądać co fabrycznie pokazuje Thesis, lub wywołać w/w atrakcje: kamera cofania oczywiście zadziała na biegu wstecznym, nawigacja i cale jej sterowanie na dotyk do ekranu dotykowego rezystancijnego, co jest przed ekranem fabrycznym, ale tego nie da się zauważyć, TV i multimedia na fabryczny przycisk TV. Nawet jest przełącznik, żeby Tereska nie wyłączyła obraz multimedialny lub TV przy prędkości powyżej 7 km/h, co fabryczna funkcja zabezpieczenia. Wszystkie boxy ukryte (nie w bagażniku). Co widać jednak, to małe płaskie plastykowe anteny TV (w górze za przednią i tylną szybą) i antenę GPS.
Oparte to wszystko na płycie "Made in Poland" (żadna chińszczyzna) zrobiona przez firmy wyspecjalizowanej, "na miarę" do montażu bez lutowaniu na tył Connecta, przełączenia sygnałów na układach scalonych.