Początek drogi - zakup Themy

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Duch-Dziadka » 20 lip 2011, 21:27

Ja też miałem Theme...godne to i zacne autko...
Wybieraj 2.0 Turbo...przy 3.0 nie ma dostępnych napinaczy. Jeśli łożysko słabe to dużo przeróbek.
Boruch ma ładne Turbo, ale silnik wymaga remontu...
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)
Giulietta Veloce 2016r

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Mariusz91 » 21 lip 2011, 0:45

Duch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio :D

Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda ;)

Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg ;)

Awatar użytkownika
MarcoS.
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 13 lip 2011, 0:50
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: MarcoS. » 21 lip 2011, 1:57

Ja wcale nie szukam ideału wystarczy że blacha zdrowa i jakoś się toczy resztę można zrobić. Tylko w Polsce nie ma w tej chwili praktycznie wyboru.
WANTED Lancia THEMA

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Duch-Dziadka » 21 lip 2011, 9:02

:link:

Pod tym linkiem kolega z forum sprzedaje autko. Ładna Themcia tylko silnik umarł na amen.
Jesli masz minimum smykałki do takich napraw to sam możesz sobie to cudo naprawić i będziesz miał furkę jak ta lala... :D
Giulietta Veloce 2016r

Awatar użytkownika
Przemek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 929
Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Przemek » 21 lip 2011, 13:22

A ja mam cały silnik do Themy, niedrogo... : yesyes :

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Lukasz_TG » 21 lip 2011, 17:49

Przemek pisze:
Lukasz_TG pisze: Silnika 2.0 bez turbo nie polecam, niestety 152 km na theme to za mało...
8-O :) :D : yesyes : ... To zabrzmiało jak wyzwanie ;) . 152km wcale nie jest zbyt mało, chyba że do licytacji w knajpie. Na koniec wakacji będę już miał poskładany silnik (właśnie 152km) to zapraszam do Nowego Miasta - mam tu taki fajny pas startowy do sprawdzania ile koni jest wystarczające do jazdy.
Tak napisałem ponieważ mam porównanie, różnica w dynamice jest kolosalna. Niby to tylko 30 km różnicy, ale turbo robi swoje.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Mariusz91 » 22 lip 2011, 0:05

A niby tylko dwie sekundy różnicy na przyśpieszeniu :D

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: vanisch » 22 lip 2011, 10:34

Mariusz91 pisze:
Duch-Dziadka pisze: Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach... :D :)
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio :D

Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda ;)

Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg ;)
147km? jaka to wersja? bez vis mają przecież 139 czy 141 a z visem 155...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Mariusz91 » 22 lip 2011, 11:31

Wolnossące 16v bez V.I.S. w Themie ma w zależności od wersji (z katalizatorem lub bez) 141KM i 147KM. Wersja z V.I.S. z kolei ma 155KM i bardzo fajny wykres momentu obrotowego. 2.0 16v dysponujące mocą 139KM przy 6000 obrotów znajduje się w Delcie II. W Themie silnik o takiej mocy nigdy nie występował. ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: mac1us » 22 lip 2011, 13:55

Z tym, że nie wiem jak Thema, bo Delta ma do dupy moment tzn. maksymalny moment ma przy 4500, a zaczyna jakoś jechać od 3000 z samego dołu jest cholernym mułem. Trochę dziwne, ale przy turbie moment i moc jest niżej.

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Początek drogi - zakup Themy

Post autor: Mariusz91 » 23 lip 2011, 0:43

Thema bez V.I.S. ma moment przy 4000 i zachowuje się mniej więcej tak samo. Od 3500, zaczyna ładnie ciągnąc. Dół w tym silniku nie istnieje, ale prawde powiedziawszy i tak używając pełnej mocy silnika przy zmianie biegu nie schodzisz poniżej 4000 więc w niczym to nie przeszkadza :D Ma to też inną zaletę, mianowicie uprawiająć ECO-Driving, auto delikatnie przyspiesza a i przy dobrym kierowniku, zmiana biegu jest mało wyczuwalna, czyli tak jak to przystało na limuzyne : ok2 :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Thema/Thema SW”