Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2536
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Marcin_D » 25 sie 2006, 22:08

OK furka rzeczywiście jest ładna, tylko jakoś tak dużo oleju zjada. Ładna to ona jest na razie, jeśli zaczniesz tak jeździć jak pisaleś w postach, to długo ona taka nie będzie. Przy takiej jeździe to zechla 25 l gazu, sprzęgło zaraz szlag trafi, a turbo to tylko raz świstnie mocniej i zakończy żywot, a wtedy to kilkanaście tysiączkow poleci jak w mordę strzelił.
Posiadanie turbo podnosi rangę kierowcy, tylko też rachunki u mechaniora i w sklepie, nie mówiąc o stacji beznynowej.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
Jeremy McFee
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 665
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Jeremy McFee » 25 sie 2006, 22:31

Albo krzywo stoi, albo ma pozakładane krótsze sprężyny, albo przedni zawias na wykończeniu - na autobahn byłaby OK, ale na naszych drogach odczujesz to w plecach :)



PS. Ty się nie śmiej z automatu - bo automat ze startu na skrzyżowaniu ma lepszy wykop, niż manual - i bez protestu może pociągnąc ponad 100 km/h na pierwszym biegu (w niektórych autach) - jak nie wierzysz - pogadaj z fachmanami od muscle cars i kierowcami dragsterów ;)
J. McFee

Anonymous

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Anonymous » 25 sie 2006, 23:13

"Jeremy McFee" pisze:Albo krzywo stoi, albo ma pozakładane krótsze sprężyny, albo przedni zawias na wykończeniu - na autobahn byłaby OK, ale na naszych drogach odczujesz to w plecach :)
Ten zawias właśnie jest robiony (fura u mechanika). A stoi chyba też na krzywym...
"Jeremy McFee" pisze: PS. Ty się nie śmiej z automatu - bo automat ze startu na skrzyżowaniu ma lepszy wykop, niż manual - i bez protestu może pociągnąc ponad 100 km/h na pierwszym biegu (w niektórych autach) - jak nie wierzysz - pogadaj z fachmanami od muscle cars i kierowcami dragsterów ;)
Chodzi o konwenter i te sprawy? Automat zrobi mmm-mm-mmm-mm-mmm-mm-mmm-mm trzymając auto na wysokich i prawie stałych obrotach i już ma te kilkadziesiąt. Wiem :) Ale do wyprzedzania cienias.

Poza tym automatic to drogi serwis... paru znajomych się na tym przejechało. Głownie dlatego nie chce. I bardzo niszczy się od pałowania właśnie.

Poza tym jak automat to kontrola trakcji bo furka w automacie jak wpadnie w poślizg i zacznie redukować to nie zbyt wesoło.


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jeremy McFee
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 665
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Jeremy McFee » 26 sie 2006, 0:07

"Michaelll" pisze:
"Jeremy McFee" pisze:Albo krzywo stoi, albo ma pozakładane krótsze sprężyny, albo przedni zawias na wykończeniu - na autobahn byłaby OK, ale na naszych drogach odczujesz to w plecach :)
Ten zawias właśnie jest robiony (fura u mechanika). A stoi chyba też na krzywym...
"Jeremy McFee" pisze: PS. Ty się nie śmiej z automatu - bo automat ze startu na skrzyżowaniu ma lepszy wykop, niż manual - i bez protestu może pociągnąc ponad 100 km/h na pierwszym biegu (w niektórych autach) - jak nie wierzysz - pogadaj z fachmanami od muscle cars i kierowcami dragsterów ;)
Chodzi o konwenter i te sprawy? Automat zrobi mmm-mm-mmm-mm-mmm-mm-mmm-mm trzymając auto na wysokich i prawie stałych obrotach i już ma te kilkadziesiąt. Wiem :) Ale do wyprzedzania cienias.

Poza tym automatic to drogi serwis... paru znajomych się na tym przejechało. Głownie dlatego nie chce. I bardzo niszczy się od pałowania właśnie.

Poza tym jak automat to kontrola trakcji bo furka w automacie jak wpadnie w poślizg i zacznie redukować to nie zbyt wesoło.


Pozdrawiam
Hehehe - z automatem trza umieć się obchodzić ;) Zepsuć można wszystko - a umiejętnie obsługiwany automat jest praktycznie niezniszczalny.
J. McFee

Anonymous

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Anonymous » 26 sie 2006, 1:15

"Jeremy McFee" pisze:
Hehehe - z automatem trza umieć się obchodzić ;) Zepsuć można wszystko - a umiejętnie obsługiwany automat jest praktycznie niezniszczalny.
Umiejętnie znaczy delikatnie... a tak się nie da gdy się ma 21 lat uwierz mi :D

Awatar użytkownika
Jeremy McFee
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 665
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Jeremy McFee » 26 sie 2006, 7:10

"Michaelll" pisze:
"Jeremy McFee" pisze:
Hehehe - z automatem trza umieć się obchodzić ;) Zepsuć można wszystko - a umiejętnie obsługiwany automat jest praktycznie niezniszczalny.
Umiejętnie znaczy delikatnie... a tak się nie da gdy się ma 21 lat uwierz mi :D
Hehe - umiejętnie nie musi oznaczać delikatnie :)

Po to inzynierowie projektują cały ten "power", żeby z niego korzystać do woli.
Ale trzeba to robić z głową.

Ja moją Themę swobodnie kręcę do 6,5 rpm jeśli potrzeba i nic złego się jej nie dzieje.
Ale nie robię tego bezmyślnie.
Jeśli chcę - odjeżdżam wszystkim na skrzyżowaniu bez startowania z 3-4 k rpm i bez pisku opon ;)



Cała ta kwestia jest podobna, do odwiecznego pytania - co jest ważniejsze i lepsze - długość, czy technika :)
I tak - dobry technicznie i maluchem nawywija ;)
A słabemu technicznie i ogromny nie pomoże ;)

Ale coś w tym jest, że słabi technicznie mają jakiś "kompleks małości..."

Zatem tylko Porsche, drogi kolego, tylko Porsche....

:D
J. McFee

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 810
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: schab » 26 sie 2006, 10:03

"Jeremy McFee" pisze:3.0, hehehe, Alfa, hehehe - no dobra, silnik jest rzeczywiście dobry, ale miliona nawet bez chipa nie dożyje, natomiast lubi wychlać (do 20 litrów, a może i więcej) - ale dla ciebie to rybka, nie? :)
Co to jest 20 l / 100km ?
Oglądałem niedawno w telewizji po raz kolejny powtórki "Top Gear", a konkretnie odcinek , w którym chłopcy bawią się Bugatti Veyronem . W którymś momencie padło tam zdanie : "... zbiornik 100l wystarcza przy pełnej prędkości na 12 minut jazdy ..." Osłabłem ...
Przy założeniu , że mamy gdzie się rozpędzić do ponad 400km/h) i utrzymać tą predkość przez 12 minut to i tak wychodzą śmieszne rzeczy : w tym czasie nie przejedziemy nawet 100 km , więc spalanie wypada sporo powyżej 100l / 100km.
To się nazywa wyścig na kropelce ...
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: pew » 28 sie 2006, 8:53

Michaelll: zakładam że masz 10 tys. - za tą kasę poszukałbym Delty Nuovy 1.8 lub 1.9td - też ładnie startują a wytrzymają na pewno dłużej ...
a a propos Top Gear to był tam ostatnio odcinek który jest jak znalazł do tej dyskusji - każdy z prezenterów miał kupić za kilka tysięcy funtów supersportowy samochód i przejechać na nim kawałek Anglii z próbą szybkościową na torze po drodze - tylko jeden się nie rozkraczył ... - to tyle na temat tanich używanych szybkich samochodów ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: viruskill » 20 lis 2006, 18:41

witam a ja kupilem lancie dedre integrale / turbo 180KM i pojechalem po nia 650 Km od miejsca zamieszkania i wrocilem nia zaplacilem 5 tys stan blacharki dobry + w jednym miejscu babelki ale pozatym ideal blacharka turbo po odkreceniu intercoolera czysciutkie wydech nowka 80mm rory + strumienica nic niestuka niechucy silnik ladnie zapala, auto zaczyna ciagnac od 3 tys na benzynie a na gazie 3,5 rpm, wsrodku zadbane silnik czysty jedynie co to mi rorka od chlodzneia turbo olejem strzelila i zazucalo olej na sprzeglo i przesto spalilem sprzeglo i trzeba wymienic biegi ciezko wchodza znaczy ciezko chodzi skrzynia biegow chodz wymieniony byl dopiero olej ale ponoc tak ma byc :) i jezdze duzo i niezawodzi a ladnie przyspiesza, gazu spala przy jezdzie na trasie 130 km/h ok 10 l a benzyny mniej mialem gdzie sprawdzic bo jechalem 650 Km/h a i czest jezdze do krakowa na uczelnie gdzie mam ponad 200 km/h oleju bieze ok 1 l na 2 tys km. jestem zadowolony z tej dedry a i ma ona przejechane 160 tys km. na poczatku dlawilo go jak ruszalem i musialem ruszac na pol sprzegla a teraz po odlaczeniu akumulatora i pojezdzeniu przestalo i normalnie plynnie przyspiesza a jak wchodzi powyzej 3 tys to wgniata w fotel. i bmw 2.0 6R 24 150km niema szans bo probowalem sie z kolego przed spaleniem sprzegla :) genialnie trzyma sie drogi zawieszenie ma po 74 % przod i tyl troszke wiecej nowe wachacze gomki koncowki klocki. Abs dobrze sie sprawoje naped na 4 kola tez wysmienicie i blokada dziala sprawdzilem kilka razy na letnich oponach wszedzie mozna wyjechac po podkarpackich drogach :) teraz mam zimowki. moze sie i sypia te silniki i turbo ale jak sie dba wie jak exploatowac silnik to i posluzy lata sasiad nowego tdi o przebiegu rzedu 60 tys zarznol mroz a on pali i gaz az wrescie wal ukrecil tak samo kazdy silnik mozna zarznac. sprezanie mam na 1 8,5 ; 2 9 ; 3 9 ; 4 ponoc 10 w najblizszym czasie pojade na hamowni do kraka i zobacze ile ma jeszcze konikow a turbo sprawdzilem i dmucha ok 1 bara domowymi srodkami w nastepnym tygodniu bede mial zegar to sprawdze dokladnie . pozdrawiam
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1419
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Radicz » 20 lis 2006, 19:22

A słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak interpunkcja? :roll: :roll: :evil:

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1293
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Dedra 2,0 T - czy to może być niezawodne auto?

Post autor: Luckyy » 20 lis 2006, 19:35

"Radicz" pisze:A słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak interpunkcja? :roll: :roll: :evil:
jak On jezdzi DEDRA z predkoscia 650 km/h to gdzie znajdzie czas na interpunkcje !! :lol:
"viruskill" pisze:... bo jechalem 650 Km/h ...
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek

http://tinyurl.com/BREdnie

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta II/Dedra/Dedra SW”