Dedra to bezpieczny samochód - moja kolizja

Moderator: stabraf

Anonymous

Dedra to bezpieczny samochód - moja kolizja

Post autor: Anonymous » 20 gru 2005, 21:28

Nie wiem jak inne Lancie ale dedra to chyba bezpieczny samochód. Dzisiaj miałem wypadek moją Dedrą i chociaż wyrwało mi lewe koło razem z amortyzatorem i wachaczem i pewnie jeszcze kilka innych części, ze zderzaka nie było co zbierać, z rejestracji zrobiła się harmonijka, obydwa reflektory poszły w niepamięć, maska się rozdarła, lewego błotnika po wypadku nie wiedziałem gdzie szukać, to ani mi ani moim pasażerom nic się nie stało. Oczywiście jechałem w pasach ale tak naprawdę to nawet nie odczułem jak wjeżdżałem w ciężarówkę a później w Forda Sierrę. Zakończyło się tym że lecieliśmy z 50m bokiem aż w końcu się zatrzymaliśmy. W tym szoku to nawet nie pamiętam jak zahaczyłem Sierrę a skasowałem jej tylne drzwi i wyrwałem tylny zderzak. Uważajcie na drogach bo warunki są przej.....

Anonymous

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Anonymous » 20 gru 2005, 21:44

Dobrze że wam sie nic nie stało, pogoda naprawde jest prze.....na, w dniu dzisiejszym zgineła wraz z 6-cio letnia córką znajoma mojego dobrego znajomego, przestroga i jeszcze raz przestroga, niby zimowe opony a gó...no daja jak ktos nie potrafi dostosować prędkości da warunków na drodze :cry:

Awatar użytkownika
Miro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1371
Rejestracja: 26 sie 2005, 0:00
Imię: Mirek
Lokalizacja: Limanowa/UE

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Miro » 20 gru 2005, 22:54

Wypadek 8O Dobrze ze Ci sie nic nie stalo i twoim pasazerom.
Hm... co teraz bedzie z autkiem :?: Bedziesz naprawial czy moze bedziesz szukal innej Lancii :?:

No jakby nie bylo to mamy grudzien i pogoda dzis byla naprawde kiepska, trzeba bylo bardzo uwazac na siebie jak i innych. Mojemu koledze dzis sie przytrafilo starcie z kraweznikiem :| ale na szczescie uszkodzil sobie tylko felge...

"Dedra jest bezpiecznym autem tak jak kazda inna Lancia" :)
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____

Awatar użytkownika
-OLO-
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 186
Rejestracja: 01 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: -OLO- » 21 gru 2005, 8:14

Przykro gorbi. że ciebie to spotkało :( , ale na szczęście nic wam się nie stało, co dalej z lucynką :?:
Pamiętaj, nie dostaniesz drugiej szansy, aby wywrzeć pierwsze wrażenie

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Ufff...

Post autor: Nat » 21 gru 2005, 9:23

No to masz piękny prezent na gwiazdkę, że przy takich zniszczeniach nic Wam sie nie stało.
Ja mam 300 km do zrobienia jutro (na dodatek kijowa w 2/3 trasa Wawa Poznań) i chyba będe jechał bardzo przepisowo (szczególnie jeśli śnieżyca).
Wesołych (mimo wypadku) Świąt.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Kontakt:

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: mario09 » 21 gru 2005, 9:50

Cale szczescie, ze wszyscy cali i zdrowi.
Ja wracalem wczoraj w nocy do domku (okolo godz 1szej w nocy), cale szczescie juz wtedy przestal padac snieg. Droga byla strasznie zasniezona mimo tego, ze jest mocno uczeszczana (plug, piaskarka - ani widu, ani slych). Cos ta nasz sluzba drogowa sie obija.
Co ciekawe wlasnie wczoraj dowiedzialem sie, ze jest taki przepis, ze sluzba drogowa ma obowiazek zaczac odsniezac drogi do dwoch godzin po zakonczeniu opadow. Z tego wynika, ze gdyby tak padalo bez przerwy to mogliby nigdy nie wyjechac w teren.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Kubek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1773
Rejestracja: 26 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Kubek » 21 gru 2005, 10:20

No to ladnie, szkoda Dederki, mi sie wydaje ze raczej sie tego nie oplaca juz robic, a masz moze jakies zdjecia tej powypadkowej Dederki ?
warunki sa ciekawe, moja Dedrka mimo ze mam zimowki, troche stare co prawda, ale zeby mi tylkiem nie zarzucilo to musze jechac bardzo wolno na zakretach, przy 40 to juz zaczyna motac tyleczkiem. W gole problemy sa z ruszeniem nawet na dwocje, na jakims lodzie to mi tak mieli tymi kola, ze musze odrazu na 3 wrzucic bo inaczej bede stal w miejscu.

A tak sie jeszcze zapytam, ostaly ci sie moze w tej Dederce, szkielka od lusterek z podgrzewaniem ? :) ( oczywiscie jesli nie myslisz o remoncie tej Dederki ) :)
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)

Anonymous

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Anonymous » 21 gru 2005, 11:29

Jaqob, link do części dałem wyrzej :wink:

Anonymous

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Anonymous » 21 gru 2005, 14:13

ja kiedyś "wjechałem" w Pasata combi i poszedł mu tylny zderzak a u mnie tylko był lekko porysowany co mnie bardzo zaskoczyło :x a na drogach faktycznie nieciekawie sam już wykonałem kilka "kółek" na sniegu w tym roku więc teraz szczególnie się pilnuję szczęśliwie że Wam się nic nie stało ale Jaqob ma chyba rację że Dederka na części pójdzie :cry:

Awatar użytkownika
Majkel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 186
Rejestracja: 10 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Majkel » 21 gru 2005, 19:45

Caly przod... ale juz bez reflektorow i kierunków bo moja lucynka zabrala :D
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

Wcześniej:
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

Awatar użytkownika
mustafi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 418
Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: Piła

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: mustafi » 21 gru 2005, 19:56

Skoro oplaca sie naprawiac ta dedre to znaczy ze wypadek nie byl mocny. Przewaznie takich starszych aut nawet po wiekszej stluczce nie warto naprawiac.
Obrazek

Anonymous

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Anonymous » 28 gru 2005, 22:47

Taj sobie gorbi spokój z ta dedrą, wiem ze ci jej żal, ale ja bym ja sobie na części zostawił, bo jak to starzy górale mówią, jak sprzodu walona to juz starch jeździć :cry:

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: Blash » 28 gru 2005, 23:05

dokładnie ,gdyby to było auto za 100000 to mozna by było cos kombinowac a tak to wydasz wiecej niz auto warte

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: sloneczna » 29 gru 2005, 0:08

Za ile ją oddasz (znajomy pyta)
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
TADEO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 334
Rejestracja: 01 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Dedra - bezpieczny samochód

Post autor: TADEO » 30 gru 2005, 12:11

jak dostaniesz czesci za pol darmo i jestes blacharzem to sie oplaca naprawic a jak nie to kupuj nowa derdre a ta mniej na czesci
Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta II/Dedra/Dedra SW”