Dedra - vs Alfa 155

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Dedra - vs Alfa 155

Post autor: grzole » 28 mar 2006, 2:37

Nie Nat, ta nie była z Warszawy.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Marcinthesis
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Pomorskie

155 lepsza

Post autor: Marcinthesis » 07 mar 2008, 14:40

silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Kontakt:

Dedra - vs Alfa 155

Post autor: aro » 07 mar 2008, 15:01

Jak powłoka lakiernicza 155 może byc lepsz niż dedry? :roll: Udowodnij mi to :wink:

P.S. Zapomniałeś dodac, że dedra bije na głowe 155 pod względem wygody i miejsca. Design 155 też taki sobie.

Awatar użytkownika
hamberg
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Dedra - vs Alfa 155

Post autor: hamberg » 07 mar 2008, 20:37

"Torell007" pisze:Jak kupisz sobie AR z Twin Sparkiem to będziesz płakał ... przy 100 tyś km nalezy wymienić specjalne świece ( platynowane ), są po 2 sztuki na jeden cylinder w wersji 4 garowej koszt ten wynosi ~1200 zł mało kto o tym wie, że już o wymianie nie wspomnę ... poza tym pośledź sobie ogłoszenia w internecie, w giełdzie samochodowej etc ... zobaczysz ile sprzedają Alf ( nawet prawie nowych ) z padniętym silnikiem ... Generalnie Alfy to kaszana ... :?
nie zgodze sie - swiece te da sie juz taniej kupic.

Poza tym nie ma co rozpatrywac na tym poziomie ogolnosci - rozpatrujmy konkretne wersje - np 155 2,5V6 QV - przeniesienie napedu wziete chyba prosto z delty. Z jaka delta/dedra mozna to zestawic?
Kappa JTD
Tipo 1.9TD

Awatar użytkownika
Alfista
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 53
Rejestracja: 15 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: 155 lepsza

Post autor: Alfista » 07 mar 2008, 20:51

"Marcinthesis" pisze:silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal
z tą niezawodnoscią 8v to nie przesadzaj, potrafią chlac oleju na potęge, po prostu to juz 15to latki i o zawodnosci to raczej nie ma co gadac zarowno w dedrze jak i 155, jesli chce sie bezawaryjnie jezdzic bierze sie to co jest w lepszym stanie tech, a jesli koszta nie mają znaczenia to to co bardziej podpowiadają upodobania, oczywiscie 155 moim zdaniem jest o wiele bardziej sportowa i lepiej prowadząca sie no i silniki 16v ktore moim zdaniem są niewątpliwie zaletą pod wzgledem osiągow/masy i wrazen odsłuchowych :)
Alfa Romeo 155 2,0 TS 16v
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 10v

Awatar użytkownika
Marcinthesis
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Pomorskie

155

Post autor: Marcinthesis » 08 mar 2008, 16:48

Powłoka lakiernicza jest kiepska w 155, ale antykorozyjna rewelacyjna, widziałem mnustwo wiekowych 155 bez sladu rdzy, co w Dedrach raczej działa odwrotnie, szczególnie pognite tylne błotniki, co w 155 jest wyjątkiem.

Ilość miejsca w środku jest taka sama.

Teraz w alfie mam 16v, w 155 miałem v8 i ono mi bardziej odpowiadało...dzwięk był bardziej brutalny dzięki metalowemu łańcuszkowi rozrządu, moc była rozwijana przy mniejszych obrotach i mniej palił.
W razie awari silnik 16v kosztuje ok 3tys, a 8 mozna mieć za 1 tyś, to w kwestji awaryjności.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta II/Dedra/Dedra SW”