Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukowe
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Przewody magnecor bardzo dobre , ale również są większej średnicy . Nie wiem czy włożysz w oryginalne uchwyty przytrzymujące na głowicy i w gumowe zabezpieczenie przed ocieraniem. Cena beru zaskakująco niska - aż za niska jak na taki produkt ( może leżą na magazynie juz troszkę). Boscha mam ja u siebie tego grubszego 8mm i jakos go wepchałem w oryginalne mocowania ( sprawdza sie ok ). Możesz zrobić test przewodów ( spryskać wodą w nocy i zobaczyć czy nie ma choinki ).
Patrząc na świece wydaje mi się , że układ zapłonowy jest w dobrej + kondycji. Jakby cos było nie tak , to świece były by czarne i osmolone, a niekiedy mokre. Szukaj coś w sterowaniu turbiną. A może same turbo już coś nie domaga. Sprawdzałeś luzy.
Patrząc na świece wydaje mi się , że układ zapłonowy jest w dobrej + kondycji. Jakby cos było nie tak , to świece były by czarne i osmolone, a niekiedy mokre. Szukaj coś w sterowaniu turbiną. A może same turbo już coś nie domaga. Sprawdzałeś luzy.
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo
Odp: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stuko
Czyli najtańszy wariantLukasz_TG pisze:Cewki bym brał oryginały od MM, kable mam od Beru, świece zwykłe NGK 3 elektrodowe i nie ma żadnych problemów.
"... I guess it's just the way I'm wired."
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Odp: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie s
Nie taki najtańszy zawsze można wsadzić kable Sentech i cewki MaxGear ale nie polecam. Co do Turba to nie jego wina. W Themie kiedyś podjechałem Turbo tzn koła kompresji były bdb natomiast luz wyczuwalny był spory. Jedyne co dało się zauważyć to apetyt na olej, zapluty dolot, no i świst większy jak dotychczas Sprawdz jeszcze moduły zapłonowe powinny siedzieć MM BKL-3BD mają kąt 10 stopni, istniały też moduły zamienne z kątem 8 stopni (niestety nie pamiętam oznaczenia)dawidson pisze:Czyli najtańszy wariantLukasz_TG pisze:Cewki bym brał oryginały od MM, kable mam od Beru, świece zwykłe NGK 3 elektrodowe i nie ma żadnych problemów.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Odp: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stuko
Najtańszy z tych które wymieniłem.Lukasz_TG pisze:Nie taki najtańszy zawsze można wsadzić kable Sentech i cewki MaxGeardawidson pisze:Czyli najtańszy wariantLukasz_TG pisze:Cewki bym brał oryginały od MM, kable mam od Beru, świece zwykłe NGK 3 elektrodowe i nie ma żadnych problemów.
"... I guess it's just the way I'm wired."
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Kable magnecor kupiłem kiedyś do focusa 1 zeteca. Oryginalne kupuję się na sztuki (w sumie kpl. ok 300zł) więc zaszalałem i za tą samą kasę kupiłem czerwone KV85. Poleżały 4 miesiące na półce aż założyłem je z nowymi świecami (platynki motorcraft) do auta. Działało to wszystko ujowo więc kupiłem nowy komplet świec, tu też przebicia na fajce, 3 cyl. Mieszanie świecami utwierdziło mnie w przekonaniu że kable do śmieci (w zasadzie jeden z 4 ).
Zanim napisze ktoś o ich zajefajnej gwarancji (10 lat) to uprzedzę - nie działa. Ekspertyza producenta - kable OK, trzeba zmniejszyć odstęp na świecy .... , inżynierowie forda się nie znają .
Nawet nie dopominałem się żeby mi te kable odesłali - zostały "do badań" u dystrybutora GT4 Japan .
Efekt taki że kupiłem kolejny zestaw nowych świec + kable BERU w wszystko działa.
ps. już na początku zabawy założyłem też nową cewkę (fomoco).
MAGNECOR to zło, kupuj BERU albo oryginały.
Zanim napisze ktoś o ich zajefajnej gwarancji (10 lat) to uprzedzę - nie działa. Ekspertyza producenta - kable OK, trzeba zmniejszyć odstęp na świecy .... , inżynierowie forda się nie znają .
Nawet nie dopominałem się żeby mi te kable odesłali - zostały "do badań" u dystrybutora GT4 Japan .
Efekt taki że kupiłem kolejny zestaw nowych świec + kable BERU w wszystko działa.
ps. już na początku zabawy założyłem też nową cewkę (fomoco).
MAGNECOR to zło, kupuj BERU albo oryginały.
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Nie ocenia sie produktu po kupieniu jednego zestawu. Jak pisałem wcześniej , przewody mogą być zleżałe. Znam kilka osób zakładających przewody magnecor do hani ( hondy ) i są zaj.... cie zadowoleni.Ale beru też są dobre. W audi przelatały około 6 lat i nic i to na gazie.
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Widocznie miałem pecha że trafiłem na leszczy z gt4 a nie kupowałem na bazarze. Może ford ich nie toleruje, za dobre ? Beru jakoś działają - dziwne. Może dlatego że nie mają aż 10 lat gwarancji ?emil504 pisze:Nie ocenia sie produktu po kupieniu jednego zestawu. Jak pisałem wcześniej , przewody mogą być zleżałe. Znam kilka osób zakładających przewody magnecor do hani ( hondy ) i są zaj.... cie zadowoleni.Ale beru też są dobre. W audi przelatały około 6 lat i nic i to na gazie.
Sorki za złośliwość. Faktem jest że nigdy nie kupię drugiego zestawu żeby się przekonać o ich zajefajności. Z całym szacunkiem ale zleżałe to mogą być ziemniaki w piwnicy a nie części samochodowe. Skoro BERU przeleżały w audi 6 lat i działają to ....
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Emil - po to wydaje 3x - lub więcej za jakieś lepsiejsze przewody,tylko po to że oczekuje od nich tego że się zwrócą trwałością lub jakością.emil504 pisze:Nie ocenia sie produktu po kupieniu jednego zestawu.
Skoro to nie wypali - to po którym utopionym zakupie mam zacząć oceniać ??
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Odp: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stuko
Z tym akurat trudno się nie zgodzić.Wilkin pisze:Emil - po to wydaje 3x - lub więcej za jakieś lepsiejsze przewody,tylko po to że oczekuje od nich tego że się zwrócą trwałością lub jakością.emil504 pisze:Nie ocenia sie produktu po kupieniu jednego zestawu.
Skoro to nie wypali - to po którym utopionym zakupie mam zacząć oceniać ??
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Czasami nawet najlepszym zdarzy sie wpadka. Nie chce oceniać produktu po kupnie jednego kompletu. W haniach znajomych jeździ już ponad 10 szt kompletów ( niektóre z kompresorem , a inne po dużym dłubaniu - gdzie najmniejsze spadki napięcia lub przerwy mogą zakończyć się uszkodzeniem silnika ). Nie wiem jak do innych marek ale do hondy dużo tego sprzedają więc nie ma problemem z zaleganiem na półkach. Jeśli kupiłeś już zleżałe albo jeden przewód się trafił starszy ( może nawet ładnych kilka lat przeleżał na półce ) tak też się zdarza. Poza tym 10 lat gwarancji to na przewody zbyt długo. Materiał tego nie wytrzyma. Zawsze można kupić Janmor jak tu ktoś podpowiada i dokarmiać polskie wynalazki . Poza tym wiele innych osób to chwali. Ale jest jedno ale gdzie się kupi taki komplet i czy oby na pewno sprzedawca wysyła niesprawny do sprawdzenia. Koszt wysyłki jest przecież duży. Acha moi znajomi zamawiają na ebay-u. Ja w swojej lancii wymieniłem trzy komplety przewodów z czego jeden był NGK ( rzekomo nie był zleżały,a choinka aż miło po odpaleniu ). Juz nie negujcie tego co pisze bo nie ma to sensu.
Kup NGK lub Beru. Przynajmniej cena nie zabija.
Kup NGK lub Beru. Przynajmniej cena nie zabija.
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo
Re: Delta 2.0 16VT - niestabilne doładowanie/spalanie stukow
Problem rozwiązany. Po wymianie kabli wszystko wróciło do normy. Doładowanie jest takie jak powinno, czujnik spalania stukowego niczego nie rejestruje.
Z racji tego, że problem nasilał się w BARDZO szybkim tempie musiałem kupić to co mogli ściągnąć w miejscowym sklepie i końcem końców stanęło na kablach NGK.
Nowe cewki i kable dojdą na dniach
temat do zamknięcia. Dziękuje wszystkim za pomoc
Z racji tego, że problem nasilał się w BARDZO szybkim tempie musiałem kupić to co mogli ściągnąć w miejscowym sklepie i końcem końców stanęło na kablach NGK.
Nowe cewki i kable dojdą na dniach
temat do zamknięcia. Dziękuje wszystkim za pomoc